8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una revista francesa publica la llista d’amants del rei Juan Carlos

El rei emèrit, Joan Carles I

El rei emèrit apareix en una revista francesa | La Coctelera

 

Fa ja alguns anys que el rei emèrit Juan Carlos I va deixar el tron reial per a dedicar-se només a assistir a comptats actes institucionals. No obstant això, la seua popularitat no ha desaparegut amb el seu adéu, tot el contrari, ja que últimament està en el focus de la polèmica per una causa clara i que sempre l’ha portat de cap: les dones.

 

Segons explica ‘La Coctelera’, la revista francesa ‘Els dossiers negres de la monarquia’ assenyala que Juan Carlos I hauria estat amb una llarga llista de dones que van més enllà del cas amb Corinna. Però, a més a més, la revista no només parla dels amors del rei emèrit, sinó que també s’analitzen adulteris, escàndols, fills il·legítims, abusos de poder i frau fiscal, per part de diversos monarques europeus.

 

La sorpresa de Pilar Eyre

El pare de l’actual rei Felip VI acumula una llista de dones, entre les quals destaquen algunes com: Bárbara Rey, Corinna, Ladi Dy o Sara Montiel. Però si hi ha una que ha deixat a tot el món sorprés és Pilar Eyre.

 

Aquesta periodista s’ha dedicat durant dècades a escriure sobre la Casa Reial, fet que l’ha portat a conéixer de prop la vida dels monarques espanyols. El que no s’havia filtrat mai és la suposada relació que Eyre hauria mantingut amb el que era rei d’Espanya en aquells moments.

 

La periodista Pilar Eyre

La periodista Pilar Eyre porta anys escrivint sobre la monarquia espanyola | La Coctelera

 

 

Davant la sorprenent notícia, les reaccions no van tardar en eixir i va ser la mateixa periodista la que va voler fer-se ressò de la publicació francesa. Amb la intenció de parar la polèmica d’arrel, Eyre va publicar a les seues xarxes socials que aquella confessió era falsa. Tot i això, Eyre va comentar a ‘Blau’ que: «No és veritat… desgraciadament, perquè el trobe molt atractiu».

 

 

3 milions d’euros pel silenci de Bárbara Rey

En relació a la resta d’amants del monarca, es comenta que algunes com Bárbara Rey haurien rebut en 2017 fins a tres milions d’euros per a guardar en silenci la seua relació amb el rei emèrit. De fet, tot i les informacions que durant un temps han confirmat l’aventura entre l’actriu i el monarca, ella sempre s’ha mostrat distant i no ha parlat res al respecte.

 

Portada de la revista 'Els dossiers negres de la monarquia'

Una revista francesa ha publicat la llista de les aventures del rei emèrit | Les Dossiers Noirs de la Monarchie

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.