Rocío Carrasco explota contra Marta Riesco: ‘T’haurien de posar un cadenat en la boca’


Rocío Carrasco ha tornat una vegada més a la palestra per a defensar-se de les acusacions de Marta Riesco, actual parella d’Antonio David, contra ella, que insisteix que ambdues van parlar per telèfon.

Telefona ella, no cride jo“, ha començat dient Rocío Carrasco, deixant tot clar des del principi. “Jo no he parlat mai amb aquesta xica. És la nóvia digna de l”ésser’. Pobreta. A mi en el fons em fa pena. La pena i el fastiguege és que jo m’haja de veure en la tessitura de defensar-me d’alguna cosa que és mentida“.

La filla de Rocío Jurado ha acusat la periodista de ser còmplice del pare de Rocío Flores, “Jo porte 20 anys havent-me que defensar de coses com de les que hui hauré de fer. Hui parlaré. Hui ‘el ser’ ha tornat a exercir violència vicària sobre mi a través de la boca de la seua nóvia. Ella no deixa de reptar-me des de fa temps“, ha sentenciat.

El que no pots fer és usar aqueixa mentida que t’estàs inventant per a tornar a exercir violència sobre mi. Ella ho porta fent des que dona la bomba, ella porta exercint aqueixa violència des d’aqueix dia. Des d’aqueix dia ella no deixa de reptar-me“, va lamentar Rocío.

Ha dit que jo em mofe d’ella, que jo la denigre. T’haurien de posar un cadenat en la boca perquè no mentisques. Ha posat en dubte la meua condició de víctima de violència de gènere. Saca ja el que tingues, i no plores tant“, l’ha reptada. “La que he plorat he sigut jo quan t’he escoltat des de la meua casa nomenar els meus fills“.

Rocío ha desmentit la seua suposada oferta de treball a Marta Riesco

Rocío, que ha portat a ‘Sálvame’ les imatges de les càmeres de seguretat del restaurant on va tindre lloc la presumpta crida, ha continuat carregant contra Marta. “Com se m’ocorrerà demanar a aquesta xica que cante en un homenatge a la meua mare? Ni se’m passa per la ment“.

Riesco també va afirmar que Carrasco va contactar amb ella perquè cantara ‘No tengas miedo’ en un homenatge a Rocío Jurado, alguna cosa que ella va desmentir. “La meua opinió sobre tu com a artista me la reservaré, però no estaries mai cantant en un homenatge a la meua mare“, va aclarir.

Eres mala persona. Ho he dit abans i ho dic ara, la que ha plorat aquest matí he sigut jo, sentint-te nomenar els meus fills i sentint-te qüestionar-me com a víctima de violència de gènere. Eres dolenta i eres mentidera, molt“, va sentenciar.

Rocío Carrasco s’emociona en parlar de la seua filla Rocío Flores

Jorge Javier fa una anotació sobre Rocío Flores, “Perdó que et moleste escoltar-lo, però la teua filla també ha entrat en això, ha entrat en aqueix joc“, ha entonat el presentador durant les seues declaracions i ella ha reaccionat davant les seues paraules: “Ella veurà“.

Rocío Carrasco: “Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno”

Jorge Javier recapacita per què diu el que “arribat el moment tant de bo Rocío Flores no es trobe en la seua vida a Olga Moreno” i Rocío Carrasco respon: “Saps el més fotut? Que Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno, això és el fotut“.

L’emoció de Rocío en parlar de la seua filla

Visiblement emocionada, ha parlat de la seua filla i la seua relació amb Olga Moreno: “Potser si no se l’haguera trobada i s’haguera trobat un altre tipus de persones, potser les coses hagueren anat per un altre rumb, però ha tingut la desgràcia que ja se l’ha trobada“. I afig: “No crec que tinga la mala sort de trobar-se a dos iguals en la seua vida“.

La justícia està arribant tard, però està arribant, li diu Jorge Javier i ella continua sent positiva amb això: “Confie que arribe més, la justícia dels tribunals, continue confiant“.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.