Rocío Carrasco explota contra Marta Riesco: ‘T’haurien de posar un cadenat en la boca’


Rocío Carrasco ha tornat una vegada més a la palestra per a defensar-se de les acusacions de Marta Riesco, actual parella d’Antonio David, contra ella, que insisteix que ambdues van parlar per telèfon.

«Telefona ella, no cride jo«, ha començat dient Rocío Carrasco, deixant tot clar des del principi. «Jo no he parlat mai amb aquesta xica. És la nóvia digna de l»ésser’. Pobreta. A mi en el fons em fa pena. La pena i el fastiguege és que jo m’haja de veure en la tessitura de defensar-me d’alguna cosa que és mentida«.

La filla de Rocío Jurado ha acusat la periodista de ser còmplice del pare de Rocío Flores, “Jo porte 20 anys havent-me que defensar de coses com de les que hui hauré de fer. Hui parlaré. Hui ‘el ser’ ha tornat a exercir violència vicària sobre mi a través de la boca de la seua nóvia. Ella no deixa de reptar-me des de fa temps«, ha sentenciat.

«El que no pots fer és usar aqueixa mentida que t’estàs inventant per a tornar a exercir violència sobre mi. Ella ho porta fent des que dona la bomba, ella porta exercint aqueixa violència des d’aqueix dia. Des d’aqueix dia ella no deixa de reptar-me«, va lamentar Rocío.

«Ha dit que jo em mofe d’ella, que jo la denigre. T’haurien de posar un cadenat en la boca perquè no mentisques. Ha posat en dubte la meua condició de víctima de violència de gènere. Saca ja el que tingues, i no plores tant«, l’ha reptada. «La que he plorat he sigut jo quan t’he escoltat des de la meua casa nomenar els meus fills«.

Rocío ha desmentit la seua suposada oferta de treball a Marta Riesco

Rocío, que ha portat a ‘Sálvame’ les imatges de les càmeres de seguretat del restaurant on va tindre lloc la presumpta crida, ha continuat carregant contra Marta. «Com se m’ocorrerà demanar a aquesta xica que cante en un homenatge a la meua mare? Ni se’m passa per la ment«.

Riesco també va afirmar que Carrasco va contactar amb ella perquè cantara ‘No tengas miedo’ en un homenatge a Rocío Jurado, alguna cosa que ella va desmentir. «La meua opinió sobre tu com a artista me la reservaré, però no estaries mai cantant en un homenatge a la meua mare«, va aclarir.

«Eres mala persona. Ho he dit abans i ho dic ara, la que ha plorat aquest matí he sigut jo, sentint-te nomenar els meus fills i sentint-te qüestionar-me com a víctima de violència de gènere. Eres dolenta i eres mentidera, molt«, va sentenciar.

Rocío Carrasco s’emociona en parlar de la seua filla Rocío Flores

Jorge Javier fa una anotació sobre Rocío Flores, «Perdó que et moleste escoltar-lo, però la teua filla també ha entrat en això, ha entrat en aqueix joc«, ha entonat el presentador durant les seues declaracions i ella ha reaccionat davant les seues paraules: «Ella veurà«.

Rocío Carrasco: «Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno»

Jorge Javier recapacita per què diu el que «arribat el moment tant de bo Rocío Flores no es trobe en la seua vida a Olga Moreno» i Rocío Carrasco respon: «Saps el més fotut? Que Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno, això és el fotut«.

L’emoció de Rocío en parlar de la seua filla

Visiblement emocionada, ha parlat de la seua filla i la seua relació amb Olga Moreno: «Potser si no se l’haguera trobada i s’haguera trobat un altre tipus de persones, potser les coses hagueren anat per un altre rumb, però ha tingut la desgràcia que ja se l’ha trobada«. I afig: «No crec que tinga la mala sort de trobar-se a dos iguals en la seua vida«.

La justícia està arribant tard, però està arribant, li diu Jorge Javier i ella continua sent positiva amb això: «Confie que arribe més, la justícia dels tribunals, continue confiant«.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.