Rocío Carrasco explota contra Marta Riesco: ‘T’haurien de posar un cadenat en la boca’


Rocío Carrasco ha tornat una vegada més a la palestra per a defensar-se de les acusacions de Marta Riesco, actual parella d’Antonio David, contra ella, que insisteix que ambdues van parlar per telèfon.

«Telefona ella, no cride jo«, ha començat dient Rocío Carrasco, deixant tot clar des del principi. «Jo no he parlat mai amb aquesta xica. És la nóvia digna de l»ésser’. Pobreta. A mi en el fons em fa pena. La pena i el fastiguege és que jo m’haja de veure en la tessitura de defensar-me d’alguna cosa que és mentida«.

La filla de Rocío Jurado ha acusat la periodista de ser còmplice del pare de Rocío Flores, “Jo porte 20 anys havent-me que defensar de coses com de les que hui hauré de fer. Hui parlaré. Hui ‘el ser’ ha tornat a exercir violència vicària sobre mi a través de la boca de la seua nóvia. Ella no deixa de reptar-me des de fa temps«, ha sentenciat.

«El que no pots fer és usar aqueixa mentida que t’estàs inventant per a tornar a exercir violència sobre mi. Ella ho porta fent des que dona la bomba, ella porta exercint aqueixa violència des d’aqueix dia. Des d’aqueix dia ella no deixa de reptar-me«, va lamentar Rocío.

«Ha dit que jo em mofe d’ella, que jo la denigre. T’haurien de posar un cadenat en la boca perquè no mentisques. Ha posat en dubte la meua condició de víctima de violència de gènere. Saca ja el que tingues, i no plores tant«, l’ha reptada. «La que he plorat he sigut jo quan t’he escoltat des de la meua casa nomenar els meus fills«.

Rocío ha desmentit la seua suposada oferta de treball a Marta Riesco

Rocío, que ha portat a ‘Sálvame’ les imatges de les càmeres de seguretat del restaurant on va tindre lloc la presumpta crida, ha continuat carregant contra Marta. «Com se m’ocorrerà demanar a aquesta xica que cante en un homenatge a la meua mare? Ni se’m passa per la ment«.

Riesco també va afirmar que Carrasco va contactar amb ella perquè cantara ‘No tengas miedo’ en un homenatge a Rocío Jurado, alguna cosa que ella va desmentir. «La meua opinió sobre tu com a artista me la reservaré, però no estaries mai cantant en un homenatge a la meua mare«, va aclarir.

«Eres mala persona. Ho he dit abans i ho dic ara, la que ha plorat aquest matí he sigut jo, sentint-te nomenar els meus fills i sentint-te qüestionar-me com a víctima de violència de gènere. Eres dolenta i eres mentidera, molt«, va sentenciar.

Rocío Carrasco s’emociona en parlar de la seua filla Rocío Flores

Jorge Javier fa una anotació sobre Rocío Flores, «Perdó que et moleste escoltar-lo, però la teua filla també ha entrat en això, ha entrat en aqueix joc«, ha entonat el presentador durant les seues declaracions i ella ha reaccionat davant les seues paraules: «Ella veurà«.

Rocío Carrasco: «Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno»

Jorge Javier recapacita per què diu el que «arribat el moment tant de bo Rocío Flores no es trobe en la seua vida a Olga Moreno» i Rocío Carrasco respon: «Saps el més fotut? Que Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno, això és el fotut«.

L’emoció de Rocío en parlar de la seua filla

Visiblement emocionada, ha parlat de la seua filla i la seua relació amb Olga Moreno: «Potser si no se l’haguera trobada i s’haguera trobat un altre tipus de persones, potser les coses hagueren anat per un altre rumb, però ha tingut la desgràcia que ja se l’ha trobada«. I afig: «No crec que tinga la mala sort de trobar-se a dos iguals en la seua vida«.

La justícia està arribant tard, però està arribant, li diu Jorge Javier i ella continua sent positiva amb això: «Confie que arribe més, la justícia dels tribunals, continue confiant«.

Últimes notícies

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.