Rocío Carrasco explota contra Marta Riesco: ‘T’haurien de posar un cadenat en la boca’


Rocío Carrasco ha tornat una vegada més a la palestra per a defensar-se de les acusacions de Marta Riesco, actual parella d’Antonio David, contra ella, que insisteix que ambdues van parlar per telèfon.

Telefona ella, no cride jo“, ha començat dient Rocío Carrasco, deixant tot clar des del principi. “Jo no he parlat mai amb aquesta xica. És la nóvia digna de l”ésser’. Pobreta. A mi en el fons em fa pena. La pena i el fastiguege és que jo m’haja de veure en la tessitura de defensar-me d’alguna cosa que és mentida“.

La filla de Rocío Jurado ha acusat la periodista de ser còmplice del pare de Rocío Flores, “Jo porte 20 anys havent-me que defensar de coses com de les que hui hauré de fer. Hui parlaré. Hui ‘el ser’ ha tornat a exercir violència vicària sobre mi a través de la boca de la seua nóvia. Ella no deixa de reptar-me des de fa temps“, ha sentenciat.

El que no pots fer és usar aqueixa mentida que t’estàs inventant per a tornar a exercir violència sobre mi. Ella ho porta fent des que dona la bomba, ella porta exercint aqueixa violència des d’aqueix dia. Des d’aqueix dia ella no deixa de reptar-me“, va lamentar Rocío.

Ha dit que jo em mofe d’ella, que jo la denigre. T’haurien de posar un cadenat en la boca perquè no mentisques. Ha posat en dubte la meua condició de víctima de violència de gènere. Saca ja el que tingues, i no plores tant“, l’ha reptada. “La que he plorat he sigut jo quan t’he escoltat des de la meua casa nomenar els meus fills“.

Rocío ha desmentit la seua suposada oferta de treball a Marta Riesco

Rocío, que ha portat a ‘Sálvame’ les imatges de les càmeres de seguretat del restaurant on va tindre lloc la presumpta crida, ha continuat carregant contra Marta. “Com se m’ocorrerà demanar a aquesta xica que cante en un homenatge a la meua mare? Ni se’m passa per la ment“.

Riesco també va afirmar que Carrasco va contactar amb ella perquè cantara ‘No tengas miedo’ en un homenatge a Rocío Jurado, alguna cosa que ella va desmentir. “La meua opinió sobre tu com a artista me la reservaré, però no estaries mai cantant en un homenatge a la meua mare“, va aclarir.

Eres mala persona. Ho he dit abans i ho dic ara, la que ha plorat aquest matí he sigut jo, sentint-te nomenar els meus fills i sentint-te qüestionar-me com a víctima de violència de gènere. Eres dolenta i eres mentidera, molt“, va sentenciar.

Rocío Carrasco s’emociona en parlar de la seua filla Rocío Flores

Jorge Javier fa una anotació sobre Rocío Flores, “Perdó que et moleste escoltar-lo, però la teua filla també ha entrat en això, ha entrat en aqueix joc“, ha entonat el presentador durant les seues declaracions i ella ha reaccionat davant les seues paraules: “Ella veurà“.

Rocío Carrasco: “Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno”

Jorge Javier recapacita per què diu el que “arribat el moment tant de bo Rocío Flores no es trobe en la seua vida a Olga Moreno” i Rocío Carrasco respon: “Saps el més fotut? Que Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno, això és el fotut“.

L’emoció de Rocío en parlar de la seua filla

Visiblement emocionada, ha parlat de la seua filla i la seua relació amb Olga Moreno: “Potser si no se l’haguera trobada i s’haguera trobat un altre tipus de persones, potser les coses hagueren anat per un altre rumb, però ha tingut la desgràcia que ja se l’ha trobada“. I afig: “No crec que tinga la mala sort de trobar-se a dos iguals en la seua vida“.

La justícia està arribant tard, però està arribant, li diu Jorge Javier i ella continua sent positiva amb això: “Confie que arribe més, la justícia dels tribunals, continue confiant“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.