9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Rocío Carrasco explota contra Marta Riesco: ‘T’haurien de posar un cadenat en la boca’


Rocío Carrasco ha tornat una vegada més a la palestra per a defensar-se de les acusacions de Marta Riesco, actual parella d’Antonio David, contra ella, que insisteix que ambdues van parlar per telèfon.

Telefona ella, no cride jo“, ha començat dient Rocío Carrasco, deixant tot clar des del principi. “Jo no he parlat mai amb aquesta xica. És la nóvia digna de l”ésser’. Pobreta. A mi en el fons em fa pena. La pena i el fastiguege és que jo m’haja de veure en la tessitura de defensar-me d’alguna cosa que és mentida“.

La filla de Rocío Jurado ha acusat la periodista de ser còmplice del pare de Rocío Flores, “Jo porte 20 anys havent-me que defensar de coses com de les que hui hauré de fer. Hui parlaré. Hui ‘el ser’ ha tornat a exercir violència vicària sobre mi a través de la boca de la seua nóvia. Ella no deixa de reptar-me des de fa temps“, ha sentenciat.

El que no pots fer és usar aqueixa mentida que t’estàs inventant per a tornar a exercir violència sobre mi. Ella ho porta fent des que dona la bomba, ella porta exercint aqueixa violència des d’aqueix dia. Des d’aqueix dia ella no deixa de reptar-me“, va lamentar Rocío.

Ha dit que jo em mofe d’ella, que jo la denigre. T’haurien de posar un cadenat en la boca perquè no mentisques. Ha posat en dubte la meua condició de víctima de violència de gènere. Saca ja el que tingues, i no plores tant“, l’ha reptada. “La que he plorat he sigut jo quan t’he escoltat des de la meua casa nomenar els meus fills“.

Rocío ha desmentit la seua suposada oferta de treball a Marta Riesco

Rocío, que ha portat a ‘Sálvame’ les imatges de les càmeres de seguretat del restaurant on va tindre lloc la presumpta crida, ha continuat carregant contra Marta. “Com se m’ocorrerà demanar a aquesta xica que cante en un homenatge a la meua mare? Ni se’m passa per la ment“.

Riesco també va afirmar que Carrasco va contactar amb ella perquè cantara ‘No tengas miedo’ en un homenatge a Rocío Jurado, alguna cosa que ella va desmentir. “La meua opinió sobre tu com a artista me la reservaré, però no estaries mai cantant en un homenatge a la meua mare“, va aclarir.

Eres mala persona. Ho he dit abans i ho dic ara, la que ha plorat aquest matí he sigut jo, sentint-te nomenar els meus fills i sentint-te qüestionar-me com a víctima de violència de gènere. Eres dolenta i eres mentidera, molt“, va sentenciar.

Rocío Carrasco s’emociona en parlar de la seua filla Rocío Flores

Jorge Javier fa una anotació sobre Rocío Flores, “Perdó que et moleste escoltar-lo, però la teua filla també ha entrat en això, ha entrat en aqueix joc“, ha entonat el presentador durant les seues declaracions i ella ha reaccionat davant les seues paraules: “Ella veurà“.

Rocío Carrasco: “Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno”

Jorge Javier recapacita per què diu el que “arribat el moment tant de bo Rocío Flores no es trobe en la seua vida a Olga Moreno” i Rocío Carrasco respon: “Saps el més fotut? Que Rocío Flores, per desgràcia, ja s’ha trobat a Olga Moreno, això és el fotut“.

L’emoció de Rocío en parlar de la seua filla

Visiblement emocionada, ha parlat de la seua filla i la seua relació amb Olga Moreno: “Potser si no se l’haguera trobada i s’haguera trobat un altre tipus de persones, potser les coses hagueren anat per un altre rumb, però ha tingut la desgràcia que ja se l’ha trobada“. I afig: “No crec que tinga la mala sort de trobar-se a dos iguals en la seua vida“.

La justícia està arribant tard, però està arribant, li diu Jorge Javier i ella continua sent positiva amb això: “Confie que arribe més, la justícia dels tribunals, continue confiant“.

Últimes notícies

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.