Rocío Carrasco pren una decisió definitiva sobre la reconciliació amb la seua filla

Rocío Carrasco en una imatge d'arxiu

Rocío Carrasco hauria pres la decisió definitiva sobre la possible reconciliació amb la seua filla | València Diari

 

Rocío Flores s’ha convertit en una de les concursants més populars d’esta edició de ‘Supervivientes’ tot i que en moltes ocasions és més protagonista pels seus problemes familiars i no pel concurs que està fent en l’illa. En diferents ocasions, la filla d’Antonio David Flores ha recordat a la sa mare amb qui no es parla des de fa 7 anys. 

 

Tot i les numeroses mencions que Rocío a fet sobre sa mare, són moltes les fonts que assenyalen que Rocío Carrasco no està veent el ‘reality’ ni seguint el pas de la seua filla per l’illa perquè, segons va avançar la revista ‘Lecturas’, no pot suportar el dolor. A pesar d’això, la seua filla confia a poder mantindre una conversa amb ella quan torne a Espanya i, fins i tot, li va enviar una felicitació pel seu 43é aniversari, una cosa que feia molts anys que havia deixat de fer. En este sentit, Flores veu amb molts bons ulls arrimar-se a sa mare i tindre la conversa que tot el món espera però, si finalment es produïra, seria en privat, sense càmeres.

 

S’allunya la possibilitat de reconciliació

Tot pareixia afavorir esta possible reconciliació, però unes paraules de Rocío Flores ho han complicat tot. La concursant de ‘Supervivientes’ ha assegurat que no té la necessitat de disculpar-se amb sa mare. El presentador del ‘reality’, Jorge Javier Vázquez li va preguntar en directe si havia de demanar perdó i ella va respondre: «Crec que no». Unes paraules que no han agradat gens a aquells que són més pròxims a Rocío Carrasco i que podrien fer trontollar la futura reconciliació.

 

De fet, estes últimes paraules de Rocío han dolgut i, per tant, s’han dissipat les esperances que es produïsca este esperat retrobament entre mare i filla perquè allò que vol Rocío Carrasco és que, després de tants anys, la seua filla li demane perdó, segons han explicat fonts del seu entorn a la citada revista. En este sentit, l’arrimament entre les dos no es produirà fins que Flores es disculpe amb sa mare i tot pareix indicar que esta és la seua decisió definitiva.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.