Rocío Carrasco pren una decisió definitiva sobre la reconciliació amb la seua filla

Rocío Carrasco en una imatge d'arxiu

Rocío Carrasco hauria pres la decisió definitiva sobre la possible reconciliació amb la seua filla | València Diari

 

Rocío Flores s’ha convertit en una de les concursants més populars d’esta edició de ‘Supervivientes’ tot i que en moltes ocasions és més protagonista pels seus problemes familiars i no pel concurs que està fent en l’illa. En diferents ocasions, la filla d’Antonio David Flores ha recordat a la sa mare amb qui no es parla des de fa 7 anys. 

 

Tot i les numeroses mencions que Rocío a fet sobre sa mare, són moltes les fonts que assenyalen que Rocío Carrasco no està veent el ‘reality’ ni seguint el pas de la seua filla per l’illa perquè, segons va avançar la revista ‘Lecturas’, no pot suportar el dolor. A pesar d’això, la seua filla confia a poder mantindre una conversa amb ella quan torne a Espanya i, fins i tot, li va enviar una felicitació pel seu 43é aniversari, una cosa que feia molts anys que havia deixat de fer. En este sentit, Flores veu amb molts bons ulls arrimar-se a sa mare i tindre la conversa que tot el món espera però, si finalment es produïra, seria en privat, sense càmeres.

 

S’allunya la possibilitat de reconciliació

Tot pareixia afavorir esta possible reconciliació, però unes paraules de Rocío Flores ho han complicat tot. La concursant de ‘Supervivientes’ ha assegurat que no té la necessitat de disculpar-se amb sa mare. El presentador del ‘reality’, Jorge Javier Vázquez li va preguntar en directe si havia de demanar perdó i ella va respondre: «Crec que no». Unes paraules que no han agradat gens a aquells que són més pròxims a Rocío Carrasco i que podrien fer trontollar la futura reconciliació.

 

De fet, estes últimes paraules de Rocío han dolgut i, per tant, s’han dissipat les esperances que es produïsca este esperat retrobament entre mare i filla perquè allò que vol Rocío Carrasco és que, després de tants anys, la seua filla li demane perdó, segons han explicat fonts del seu entorn a la citada revista. En este sentit, l’arrimament entre les dos no es produirà fins que Flores es disculpe amb sa mare i tot pareix indicar que esta és la seua decisió definitiva.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.