Rocío Carrasco pren una decisió definitiva sobre la reconciliació amb la seua filla

Rocío Carrasco en una imatge d'arxiu

Rocío Carrasco hauria pres la decisió definitiva sobre la possible reconciliació amb la seua filla | València Diari

 

Rocío Flores s’ha convertit en una de les concursants més populars d’esta edició de ‘Supervivientes’ tot i que en moltes ocasions és més protagonista pels seus problemes familiars i no pel concurs que està fent en l’illa. En diferents ocasions, la filla d’Antonio David Flores ha recordat a la sa mare amb qui no es parla des de fa 7 anys. 

 

Tot i les numeroses mencions que Rocío a fet sobre sa mare, són moltes les fonts que assenyalen que Rocío Carrasco no està veent el ‘reality’ ni seguint el pas de la seua filla per l’illa perquè, segons va avançar la revista ‘Lecturas’, no pot suportar el dolor. A pesar d’això, la seua filla confia a poder mantindre una conversa amb ella quan torne a Espanya i, fins i tot, li va enviar una felicitació pel seu 43é aniversari, una cosa que feia molts anys que havia deixat de fer. En este sentit, Flores veu amb molts bons ulls arrimar-se a sa mare i tindre la conversa que tot el món espera però, si finalment es produïra, seria en privat, sense càmeres.

 

S’allunya la possibilitat de reconciliació

Tot pareixia afavorir esta possible reconciliació, però unes paraules de Rocío Flores ho han complicat tot. La concursant de ‘Supervivientes’ ha assegurat que no té la necessitat de disculpar-se amb sa mare. El presentador del ‘reality’, Jorge Javier Vázquez li va preguntar en directe si havia de demanar perdó i ella va respondre: «Crec que no». Unes paraules que no han agradat gens a aquells que són més pròxims a Rocío Carrasco i que podrien fer trontollar la futura reconciliació.

 

De fet, estes últimes paraules de Rocío han dolgut i, per tant, s’han dissipat les esperances que es produïsca este esperat retrobament entre mare i filla perquè allò que vol Rocío Carrasco és que, després de tants anys, la seua filla li demane perdó, segons han explicat fonts del seu entorn a la citada revista. En este sentit, l’arrimament entre les dos no es produirà fins que Flores es disculpe amb sa mare i tot pareix indicar que esta és la seua decisió definitiva.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.