Rocío Carrasco pren una decisió definitiva sobre la reconciliació amb la seua filla

Rocío Carrasco en una imatge d'arxiu

Rocío Carrasco hauria pres la decisió definitiva sobre la possible reconciliació amb la seua filla | València Diari

 

Rocío Flores s’ha convertit en una de les concursants més populars d’esta edició de ‘Supervivientes’ tot i que en moltes ocasions és més protagonista pels seus problemes familiars i no pel concurs que està fent en l’illa. En diferents ocasions, la filla d’Antonio David Flores ha recordat a la sa mare amb qui no es parla des de fa 7 anys. 

 

Tot i les numeroses mencions que Rocío a fet sobre sa mare, són moltes les fonts que assenyalen que Rocío Carrasco no està veent el ‘reality’ ni seguint el pas de la seua filla per l’illa perquè, segons va avançar la revista ‘Lecturas’, no pot suportar el dolor. A pesar d’això, la seua filla confia a poder mantindre una conversa amb ella quan torne a Espanya i, fins i tot, li va enviar una felicitació pel seu 43é aniversari, una cosa que feia molts anys que havia deixat de fer. En este sentit, Flores veu amb molts bons ulls arrimar-se a sa mare i tindre la conversa que tot el món espera però, si finalment es produïra, seria en privat, sense càmeres.

 

S’allunya la possibilitat de reconciliació

Tot pareixia afavorir esta possible reconciliació, però unes paraules de Rocío Flores ho han complicat tot. La concursant de ‘Supervivientes’ ha assegurat que no té la necessitat de disculpar-se amb sa mare. El presentador del ‘reality’, Jorge Javier Vázquez li va preguntar en directe si havia de demanar perdó i ella va respondre: «Crec que no». Unes paraules que no han agradat gens a aquells que són més pròxims a Rocío Carrasco i que podrien fer trontollar la futura reconciliació.

 

De fet, estes últimes paraules de Rocío han dolgut i, per tant, s’han dissipat les esperances que es produïsca este esperat retrobament entre mare i filla perquè allò que vol Rocío Carrasco és que, després de tants anys, la seua filla li demane perdó, segons han explicat fonts del seu entorn a la citada revista. En este sentit, l’arrimament entre les dos no es produirà fins que Flores es disculpe amb sa mare i tot pareix indicar que esta és la seua decisió definitiva.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.