20.5 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Rocío Flores publica les imatges de l’etapa en què va perdre la seua mare

Rocío Flores ha tornat a utilitzar les seues xarxes socials per a respondre a la seua mare, Rocío Carrasco, per a compartir amb els seus seguidors unes imatges triades a consciència per assestar-li un cop. La ‘influencer’ no ha agafat unes fotografies a l’atzar, si tenim en compte tot el que fins ara s’ha narrat en el documental, i sembla que són un missatge dirigit a Rocío Carrasco perquè es tracten d’unes instantànies que fins ara romanien ocultes, però que Rocío Flores ha decidit treure a la llum.

Ella mateixa les va pujar a la xarxa social el 2012, any en què li va propinar la brutal pallissa a la seua mare, i les tenia arxivades i ocultes als seus seguidors. Fins ara. Quan ella mateixa ha optat per ‘desarxivar’ i fer que siguen públiques al seu mur.

 

 

Rocío Flores treu a la llum les fotos de l’any que va marcar la seua vida

La filla d’Antonio David Flores es trasllada el desembre de 2012 per a pujar al seu compte d’Instagram un ‘selfie’ amb el qual donava la benvinguda als seus seguidors. En eixe moment Rocío tenia 15 anys i res feia presagiar que tan sols uns mesos abans, li havia clavat una pallissa a la seua mare a la qui va deixar inconscient a terra i va haver de ser tractada a l’hospital.

Durant anys, les primeres imatges de l’etapa més dura de la vida de Rocío Flores han romàs ocultes per als seus fans, fins que ara ella mateixa ha decidit fer servir l’opció de ‘desarxivar’ amb què compta la xarxa social perquè tothom puga veure-les. Una decisió presa en plena polèmica pel documental de Rocío Carrasco, i just quan es compleix gairebé una setmana des que va sortir a la llum la baralla amb la seua mare i com la jove va ser condemnada per maltractament habitual.

Ara com ara es desconeix la raó que l’ha dut a treure a la llum estes fotografies, però sembla un missatge dirigit a la seua mare.
En este es pot veure a Rocío Flores de 15 anys, ui riallera compartint moments al costat dels seus amics, encara que, com era d’esperar, les publicacions s’han omplert de missatges crítics cap a la seua actitud despreocupada. Però, d’altra banda, també d’aquells que li donen suport i segueixen defensant-la.

Cinc mesos abans va deixar a la seua mare inconscient després d’una pallissa

El 2012 va ser l’any que va marcar de manera definitiva la vida de Rocío Flores. Al juliol, una baralla amb la seua mare va acabar a cops de puny i puntades de peu i amb Rocío Carrasco a l’hospital. Un punyent moment que la mateixa filla de Rocío Jurado va explicar en el documental, i el motiu causant del distanciament entre mare i filla.

Així, la xiqueta va acabar vivint amb el seu pare i des d’eixe moment el contacte es va perdre. Ara Rocío Flores permet als seus seguidors veure com era esta Rocío de 15 anys, potser en un intent de rentar la seua imatge pública molt danyada des que s’ha conegut el testimoni de la seua mare. No obstant això, els missatges que rep no estan sent gens agradables.

«Demana perdó», «Posa’t en mans d’especialistes», «Se’t veu afectada després del qual va passar… No tens vergonya, l’edat no és justificació», «Tothom hem tingut una època de rebel·lia, però tu et vas passar de la ratlla», «Segur que en esta foto ja estaves lliure de regles i disciplina», «A esta edat va ser quan li vas donar la pallissa a la teua mare?», són alguns dels comentaris que han rebut les publicacions.

Un abans i un després, però sempre la mateixa essència

Hi ha un abisme entre la Rocío Flores de l’any 2012 i la del 2021. Malgrat això, hi ha alguna cosa que se segueix mantenint: el seu caràcter indomable. De moment, la jove només s’ha pronunciat de manera prudent a ‘El programa de Ana Rosa’ sense voler aprofundir en el testimoni de la seua mare, però defensant que va passar fa nou anys i fent al·lusió al fet que només ella sap el que va viure en esta casa. No hi ha res que justifique una agressió de semblant calibre, però Rocío es manté ferma en la seua versió.

D’altra banda, es rumoreja que la filla d’Antonio David ja no aguanta més i que vol explicar la seua història. «Ella ha expressat entre bambolines que vol parlar», afirmava Gustavo González. «Rocío Flores dona per perduda la seua mare. Està molt enfadada amb la veritat que s’està escoltant. Està disposada a parlar gratis o donar els diners per una possible entrevista», afegia el paparazzi assegurant que les negociacions ja s’han posat en marxa.

Últimes notícies

Manifestació el 29 de novembre a València exigirà l’enjudiciament de Mazón i la reconstrucció després de la DANA

Organitzacions socials convoquen una marxa el 29 de novembre a València per a exigir l'enjudiciament de Carlos Mazón i la reconstrucció social després de la DANA. Hi haurà concentracions l'11 i 17 i una campanya de plantació d'oliveres en memòria i solidaritat.

El Atticgo Elx repetix triomf a Skopje (19-25) i segella el passe a octaus

L'equip il·licità ha vençut de nou al HC Gjorche Petrov-WHC AD Skopje i ha aconseguit el bitllet a octaus de la EHF Copa Europea amb un global de +9.

El Circuit Ricardo Tormo decidix el títol de Moto2 entre Diogo Moreira i Manu González

El GP Motul de la Comunitat Valenciana (14-16 de novembre) tanca la temporada amb el títol de Moto2 en joc entre Diogo Moreira i Manu González, separats per 24 punts.

El PSPV ha acusat el PP d’abandonar els mercats municipals de València

El PSPV ha denunciat deterioració, avaries i falta de manteniment en els mercats municipals de València. Ruzafa s'ha convertit en l'exemple més visible per un ascensor inoperatiu durant mesos.

Feijóo confia en la negociació amb Vox a València: ‘eixirà tot bé’

Alberto Núñez Feijóo ha dit que 'eixirà tot bé' en ser preguntat per la negociació amb Vox a la Comunitat Valenciana. PP i Vox han obert contactes per a acordar el relleu de Carlos Mazón quatre dies després de la seua dimissió.

El PSPV denuncia que el Consell manté sense executar 1.370 milions del pressupost Dana

A tres mesos de tancar l'exercici, només s'han reconegut obligacions pel 42% i s'ha pagat el 31% dels fons. El PSPV critica el baix ritme en àrees socials.

Moleiro destaca el seu gran moment i l’ajuda dels seus companys al Vila-real

L'extrem groc suma quatre gols i dos assistències i assegura que l'adaptació ha sigut més ràpida per estar envoltat de qualitat. Valora el triomf a Cornellà després de la derrota a Xipre i demana mantindre el nivell.

Sanjuan acusa a Catalá de convertir l’Ajuntament de València en un ‘fons voltor’

Borja Sanjuan ha acusat a María José Catalá de transformar el Consistori en un 'fons voltor' després d'una permuta amb una promotora. L'operació ha deixat sense el seu pis reservat a 39 famílies jóvens de Patraix.