12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Rocío Flores publica les imatges de l’etapa en què va perdre la seua mare

Rocío Flores ha tornat a utilitzar les seues xarxes socials per a respondre a la seua mare, Rocío Carrasco, per a compartir amb els seus seguidors unes imatges triades a consciència per assestar-li un cop. La ‘influencer’ no ha agafat unes fotografies a l’atzar, si tenim en compte tot el que fins ara s’ha narrat en el documental, i sembla que són un missatge dirigit a Rocío Carrasco perquè es tracten d’unes instantànies que fins ara romanien ocultes, però que Rocío Flores ha decidit treure a la llum.

Ella mateixa les va pujar a la xarxa social el 2012, any en què li va propinar la brutal pallissa a la seua mare, i les tenia arxivades i ocultes als seus seguidors. Fins ara. Quan ella mateixa ha optat per ‘desarxivar’ i fer que siguen públiques al seu mur.

 

 

Rocío Flores treu a la llum les fotos de l’any que va marcar la seua vida

La filla d’Antonio David Flores es trasllada el desembre de 2012 per a pujar al seu compte d’Instagram un ‘selfie’ amb el qual donava la benvinguda als seus seguidors. En eixe moment Rocío tenia 15 anys i res feia presagiar que tan sols uns mesos abans, li havia clavat una pallissa a la seua mare a la qui va deixar inconscient a terra i va haver de ser tractada a l’hospital.

Durant anys, les primeres imatges de l’etapa més dura de la vida de Rocío Flores han romàs ocultes per als seus fans, fins que ara ella mateixa ha decidit fer servir l’opció de ‘desarxivar’ amb què compta la xarxa social perquè tothom puga veure-les. Una decisió presa en plena polèmica pel documental de Rocío Carrasco, i just quan es compleix gairebé una setmana des que va sortir a la llum la baralla amb la seua mare i com la jove va ser condemnada per maltractament habitual.

Ara com ara es desconeix la raó que l’ha dut a treure a la llum estes fotografies, però sembla un missatge dirigit a la seua mare.
En este es pot veure a Rocío Flores de 15 anys, ui riallera compartint moments al costat dels seus amics, encara que, com era d’esperar, les publicacions s’han omplert de missatges crítics cap a la seua actitud despreocupada. Però, d’altra banda, també d’aquells que li donen suport i segueixen defensant-la.

Cinc mesos abans va deixar a la seua mare inconscient després d’una pallissa

El 2012 va ser l’any que va marcar de manera definitiva la vida de Rocío Flores. Al juliol, una baralla amb la seua mare va acabar a cops de puny i puntades de peu i amb Rocío Carrasco a l’hospital. Un punyent moment que la mateixa filla de Rocío Jurado va explicar en el documental, i el motiu causant del distanciament entre mare i filla.

Així, la xiqueta va acabar vivint amb el seu pare i des d’eixe moment el contacte es va perdre. Ara Rocío Flores permet als seus seguidors veure com era esta Rocío de 15 anys, potser en un intent de rentar la seua imatge pública molt danyada des que s’ha conegut el testimoni de la seua mare. No obstant això, els missatges que rep no estan sent gens agradables.

«Demana perdó», «Posa’t en mans d’especialistes», «Se’t veu afectada després del qual va passar… No tens vergonya, l’edat no és justificació», «Tothom hem tingut una època de rebel·lia, però tu et vas passar de la ratlla», «Segur que en esta foto ja estaves lliure de regles i disciplina», «A esta edat va ser quan li vas donar la pallissa a la teua mare?», són alguns dels comentaris que han rebut les publicacions.

Un abans i un després, però sempre la mateixa essència

Hi ha un abisme entre la Rocío Flores de l’any 2012 i la del 2021. Malgrat això, hi ha alguna cosa que se segueix mantenint: el seu caràcter indomable. De moment, la jove només s’ha pronunciat de manera prudent a ‘El programa de Ana Rosa’ sense voler aprofundir en el testimoni de la seua mare, però defensant que va passar fa nou anys i fent al·lusió al fet que només ella sap el que va viure en esta casa. No hi ha res que justifique una agressió de semblant calibre, però Rocío es manté ferma en la seua versió.

D’altra banda, es rumoreja que la filla d’Antonio David ja no aguanta més i que vol explicar la seua història. «Ella ha expressat entre bambolines que vol parlar», afirmava Gustavo González. «Rocío Flores dona per perduda la seua mare. Està molt enfadada amb la veritat que s’està escoltant. Està disposada a parlar gratis o donar els diners per una possible entrevista», afegia el paparazzi assegurant que les negociacions ja s’han posat en marxa.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.