Rocío Flores publica les imatges de l’etapa en què va perdre la seua mare

Rocío Flores ha tornat a utilitzar les seues xarxes socials per a respondre a la seua mare, Rocío Carrasco, per a compartir amb els seus seguidors unes imatges triades a consciència per assestar-li un cop. La ‘influencer’ no ha agafat unes fotografies a l’atzar, si tenim en compte tot el que fins ara s’ha narrat en el documental, i sembla que són un missatge dirigit a Rocío Carrasco perquè es tracten d’unes instantànies que fins ara romanien ocultes, però que Rocío Flores ha decidit treure a la llum.

Ella mateixa les va pujar a la xarxa social el 2012, any en què li va propinar la brutal pallissa a la seua mare, i les tenia arxivades i ocultes als seus seguidors. Fins ara. Quan ella mateixa ha optat per ‘desarxivar’ i fer que siguen públiques al seu mur.

 

 

Rocío Flores treu a la llum les fotos de l’any que va marcar la seua vida

La filla d’Antonio David Flores es trasllada el desembre de 2012 per a pujar al seu compte d’Instagram un ‘selfie’ amb el qual donava la benvinguda als seus seguidors. En eixe moment Rocío tenia 15 anys i res feia presagiar que tan sols uns mesos abans, li havia clavat una pallissa a la seua mare a la qui va deixar inconscient a terra i va haver de ser tractada a l’hospital.

Durant anys, les primeres imatges de l’etapa més dura de la vida de Rocío Flores han romàs ocultes per als seus fans, fins que ara ella mateixa ha decidit fer servir l’opció de ‘desarxivar’ amb què compta la xarxa social perquè tothom puga veure-les. Una decisió presa en plena polèmica pel documental de Rocío Carrasco, i just quan es compleix gairebé una setmana des que va sortir a la llum la baralla amb la seua mare i com la jove va ser condemnada per maltractament habitual.

Ara com ara es desconeix la raó que l’ha dut a treure a la llum estes fotografies, però sembla un missatge dirigit a la seua mare.
En este es pot veure a Rocío Flores de 15 anys, ui riallera compartint moments al costat dels seus amics, encara que, com era d’esperar, les publicacions s’han omplert de missatges crítics cap a la seua actitud despreocupada. Però, d’altra banda, també d’aquells que li donen suport i segueixen defensant-la.

Cinc mesos abans va deixar a la seua mare inconscient després d’una pallissa

El 2012 va ser l’any que va marcar de manera definitiva la vida de Rocío Flores. Al juliol, una baralla amb la seua mare va acabar a cops de puny i puntades de peu i amb Rocío Carrasco a l’hospital. Un punyent moment que la mateixa filla de Rocío Jurado va explicar en el documental, i el motiu causant del distanciament entre mare i filla.

Així, la xiqueta va acabar vivint amb el seu pare i des d’eixe moment el contacte es va perdre. Ara Rocío Flores permet als seus seguidors veure com era esta Rocío de 15 anys, potser en un intent de rentar la seua imatge pública molt danyada des que s’ha conegut el testimoni de la seua mare. No obstant això, els missatges que rep no estan sent gens agradables.

«Demana perdó», «Posa’t en mans d’especialistes», «Se’t veu afectada després del qual va passar… No tens vergonya, l’edat no és justificació», «Tothom hem tingut una època de rebel·lia, però tu et vas passar de la ratlla», «Segur que en esta foto ja estaves lliure de regles i disciplina», «A esta edat va ser quan li vas donar la pallissa a la teua mare?», són alguns dels comentaris que han rebut les publicacions.

Un abans i un després, però sempre la mateixa essència

Hi ha un abisme entre la Rocío Flores de l’any 2012 i la del 2021. Malgrat això, hi ha alguna cosa que se segueix mantenint: el seu caràcter indomable. De moment, la jove només s’ha pronunciat de manera prudent a ‘El programa de Ana Rosa’ sense voler aprofundir en el testimoni de la seua mare, però defensant que va passar fa nou anys i fent al·lusió al fet que només ella sap el que va viure en esta casa. No hi ha res que justifique una agressió de semblant calibre, però Rocío es manté ferma en la seua versió.

D’altra banda, es rumoreja que la filla d’Antonio David ja no aguanta més i que vol explicar la seua història. «Ella ha expressat entre bambolines que vol parlar», afirmava Gustavo González. «Rocío Flores dona per perduda la seua mare. Està molt enfadada amb la veritat que s’està escoltant. Està disposada a parlar gratis o donar els diners per una possible entrevista», afegia el paparazzi assegurant que les negociacions ja s’han posat en marxa.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.