Rocío Flores publica les imatges de l’etapa en què va perdre la seua mare

Rocío Flores ha tornat a utilitzar les seues xarxes socials per a respondre a la seua mare, Rocío Carrasco, per a compartir amb els seus seguidors unes imatges triades a consciència per assestar-li un cop. La ‘influencer’ no ha agafat unes fotografies a l’atzar, si tenim en compte tot el que fins ara s’ha narrat en el documental, i sembla que són un missatge dirigit a Rocío Carrasco perquè es tracten d’unes instantànies que fins ara romanien ocultes, però que Rocío Flores ha decidit treure a la llum.

Ella mateixa les va pujar a la xarxa social el 2012, any en què li va propinar la brutal pallissa a la seua mare, i les tenia arxivades i ocultes als seus seguidors. Fins ara. Quan ella mateixa ha optat per ‘desarxivar’ i fer que siguen públiques al seu mur.

 

 

Rocío Flores treu a la llum les fotos de l’any que va marcar la seua vida

La filla d’Antonio David Flores es trasllada el desembre de 2012 per a pujar al seu compte d’Instagram un ‘selfie’ amb el qual donava la benvinguda als seus seguidors. En eixe moment Rocío tenia 15 anys i res feia presagiar que tan sols uns mesos abans, li havia clavat una pallissa a la seua mare a la qui va deixar inconscient a terra i va haver de ser tractada a l’hospital.

Durant anys, les primeres imatges de l’etapa més dura de la vida de Rocío Flores han romàs ocultes per als seus fans, fins que ara ella mateixa ha decidit fer servir l’opció de ‘desarxivar’ amb què compta la xarxa social perquè tothom puga veure-les. Una decisió presa en plena polèmica pel documental de Rocío Carrasco, i just quan es compleix gairebé una setmana des que va sortir a la llum la baralla amb la seua mare i com la jove va ser condemnada per maltractament habitual.

Ara com ara es desconeix la raó que l’ha dut a treure a la llum estes fotografies, però sembla un missatge dirigit a la seua mare.
En este es pot veure a Rocío Flores de 15 anys, ui riallera compartint moments al costat dels seus amics, encara que, com era d’esperar, les publicacions s’han omplert de missatges crítics cap a la seua actitud despreocupada. Però, d’altra banda, també d’aquells que li donen suport i segueixen defensant-la.

Cinc mesos abans va deixar a la seua mare inconscient després d’una pallissa

El 2012 va ser l’any que va marcar de manera definitiva la vida de Rocío Flores. Al juliol, una baralla amb la seua mare va acabar a cops de puny i puntades de peu i amb Rocío Carrasco a l’hospital. Un punyent moment que la mateixa filla de Rocío Jurado va explicar en el documental, i el motiu causant del distanciament entre mare i filla.

Així, la xiqueta va acabar vivint amb el seu pare i des d’eixe moment el contacte es va perdre. Ara Rocío Flores permet als seus seguidors veure com era esta Rocío de 15 anys, potser en un intent de rentar la seua imatge pública molt danyada des que s’ha conegut el testimoni de la seua mare. No obstant això, els missatges que rep no estan sent gens agradables.

«Demana perdó», «Posa’t en mans d’especialistes», «Se’t veu afectada després del qual va passar… No tens vergonya, l’edat no és justificació», «Tothom hem tingut una època de rebel·lia, però tu et vas passar de la ratlla», «Segur que en esta foto ja estaves lliure de regles i disciplina», «A esta edat va ser quan li vas donar la pallissa a la teua mare?», són alguns dels comentaris que han rebut les publicacions.

Un abans i un després, però sempre la mateixa essència

Hi ha un abisme entre la Rocío Flores de l’any 2012 i la del 2021. Malgrat això, hi ha alguna cosa que se segueix mantenint: el seu caràcter indomable. De moment, la jove només s’ha pronunciat de manera prudent a ‘El programa de Ana Rosa’ sense voler aprofundir en el testimoni de la seua mare, però defensant que va passar fa nou anys i fent al·lusió al fet que només ella sap el que va viure en esta casa. No hi ha res que justifique una agressió de semblant calibre, però Rocío es manté ferma en la seua versió.

D’altra banda, es rumoreja que la filla d’Antonio David ja no aguanta més i que vol explicar la seua història. «Ella ha expressat entre bambolines que vol parlar», afirmava Gustavo González. «Rocío Flores dona per perduda la seua mare. Està molt enfadada amb la veritat que s’està escoltant. Està disposada a parlar gratis o donar els diners per una possible entrevista», afegia el paparazzi assegurant que les negociacions ja s’han posat en marxa.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.