Rocío Flores publica les imatges de l’etapa en què va perdre la seua mare

Rocío Flores ha tornat a utilitzar les seues xarxes socials per a respondre a la seua mare, Rocío Carrasco, per a compartir amb els seus seguidors unes imatges triades a consciència per assestar-li un cop. La ‘influencer’ no ha agafat unes fotografies a l’atzar, si tenim en compte tot el que fins ara s’ha narrat en el documental, i sembla que són un missatge dirigit a Rocío Carrasco perquè es tracten d’unes instantànies que fins ara romanien ocultes, però que Rocío Flores ha decidit treure a la llum.

Ella mateixa les va pujar a la xarxa social el 2012, any en què li va propinar la brutal pallissa a la seua mare, i les tenia arxivades i ocultes als seus seguidors. Fins ara. Quan ella mateixa ha optat per ‘desarxivar’ i fer que siguen públiques al seu mur.

 

 

Rocío Flores treu a la llum les fotos de l’any que va marcar la seua vida

La filla d’Antonio David Flores es trasllada el desembre de 2012 per a pujar al seu compte d’Instagram un ‘selfie’ amb el qual donava la benvinguda als seus seguidors. En eixe moment Rocío tenia 15 anys i res feia presagiar que tan sols uns mesos abans, li havia clavat una pallissa a la seua mare a la qui va deixar inconscient a terra i va haver de ser tractada a l’hospital.

Durant anys, les primeres imatges de l’etapa més dura de la vida de Rocío Flores han romàs ocultes per als seus fans, fins que ara ella mateixa ha decidit fer servir l’opció de ‘desarxivar’ amb què compta la xarxa social perquè tothom puga veure-les. Una decisió presa en plena polèmica pel documental de Rocío Carrasco, i just quan es compleix gairebé una setmana des que va sortir a la llum la baralla amb la seua mare i com la jove va ser condemnada per maltractament habitual.

Ara com ara es desconeix la raó que l’ha dut a treure a la llum estes fotografies, però sembla un missatge dirigit a la seua mare.
En este es pot veure a Rocío Flores de 15 anys, ui riallera compartint moments al costat dels seus amics, encara que, com era d’esperar, les publicacions s’han omplert de missatges crítics cap a la seua actitud despreocupada. Però, d’altra banda, també d’aquells que li donen suport i segueixen defensant-la.

Cinc mesos abans va deixar a la seua mare inconscient després d’una pallissa

El 2012 va ser l’any que va marcar de manera definitiva la vida de Rocío Flores. Al juliol, una baralla amb la seua mare va acabar a cops de puny i puntades de peu i amb Rocío Carrasco a l’hospital. Un punyent moment que la mateixa filla de Rocío Jurado va explicar en el documental, i el motiu causant del distanciament entre mare i filla.

Així, la xiqueta va acabar vivint amb el seu pare i des d’eixe moment el contacte es va perdre. Ara Rocío Flores permet als seus seguidors veure com era esta Rocío de 15 anys, potser en un intent de rentar la seua imatge pública molt danyada des que s’ha conegut el testimoni de la seua mare. No obstant això, els missatges que rep no estan sent gens agradables.

«Demana perdó», «Posa’t en mans d’especialistes», «Se’t veu afectada després del qual va passar… No tens vergonya, l’edat no és justificació», «Tothom hem tingut una època de rebel·lia, però tu et vas passar de la ratlla», «Segur que en esta foto ja estaves lliure de regles i disciplina», «A esta edat va ser quan li vas donar la pallissa a la teua mare?», són alguns dels comentaris que han rebut les publicacions.

Un abans i un després, però sempre la mateixa essència

Hi ha un abisme entre la Rocío Flores de l’any 2012 i la del 2021. Malgrat això, hi ha alguna cosa que se segueix mantenint: el seu caràcter indomable. De moment, la jove només s’ha pronunciat de manera prudent a ‘El programa de Ana Rosa’ sense voler aprofundir en el testimoni de la seua mare, però defensant que va passar fa nou anys i fent al·lusió al fet que només ella sap el que va viure en esta casa. No hi ha res que justifique una agressió de semblant calibre, però Rocío es manté ferma en la seua versió.

D’altra banda, es rumoreja que la filla d’Antonio David ja no aguanta més i que vol explicar la seua història. «Ella ha expressat entre bambolines que vol parlar», afirmava Gustavo González. «Rocío Flores dona per perduda la seua mare. Està molt enfadada amb la veritat que s’està escoltant. Està disposada a parlar gratis o donar els diners per una possible entrevista», afegia el paparazzi assegurant que les negociacions ja s’han posat en marxa.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.