11.4 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Rocío Flores s’uneix a la germana d’Olga Moreno i llança un missatge a Rocío Carrasco

 

Rocío Flores podria empatisar un poc més amb la seua mare però sembla que de moment no serà així, tampoc sabem si al final Rocío Carrasco parlara per telèfon amb la seua filla. El que sí sabem es que els capítols de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ continuen avançant i este dimecres vam poder presenciar el desé episodi. Esta vegada el protagoniste va ser el seu fill David Flores Carrasco i els seus problemes de salut. La filla de Rocío Jurado també va parlar sobre un moment concret de la seua vida en el qual va coincidir en un jutjat amb Olga Moreno i Antonio David Flores i en el qual es va viure un moment de tensió a compte de no poder veure al seu fill.

Dimecres la docu-sèrie una vegada més no va deixar indiferent a ningú ni tampoc passar per alt molts detalls. El desé episodi ens va deixar una concordança entre les versions de Rocío Carrasco i Rocío Flores. La jove sempre havia mantingut que no havia rebut cap invitació per a assistir a les noces de la seua mare, alguna cosa que va ser ratificat per Carrasco en el documental. Encara que l’episodi no haja atacat directament a Rocío Flores, la unió que manté amb el seu germà és màxima, per això ha volgut llançar un dard enverinat a la seua mare.

Rocío Flores llança un missatge a la seua mare Rocío Carrasco

En estos moments la filla de Rocío Carrasco ja està en Màlaga després de finalitzar el seu treball setmanal a Madrid. Els seus compromisos des que fitxés per Mediaset Espanya per a participar com a col·laboradora de ‘Supervivents’ i ‘El programa d’Ana Rosa’ no han fet més que augmentar. Per això, és molt freqüent poder veure-la per Madrid realitzant diverses activitats relacionades amb les xarxes socials i la televisió.

Al tornar a casa Rocío Flores s’ha retrobat amb el seu germà, David Flores i la germana d’Olga Moreno, Rosa. Tant el fill d’Antonio David Flores com la germna d’Olga Moreno han sigut els protagonistes en les últimes setmanes per el documental de sobre la vida de Rocío Carrasco. El fill de Carrasco per l’últim episodi i la germana d’Olga per les seues polèmiques declaracions contra Telecinco i contra l’acomiadament fulminant que va sofrir Antonio David.

Per a què utilitzava Rocío Flores esta reunió?

Flores utilitzava esta reunió per a llançar un missatge molt directe a la seua mare, un altre missatge, en un dels moments més complicats per a tota la seua família. En la imatge apareix al costat del seu germà, David Flores, i al costat del seu cercle més pròxim, entre els quals es troba Rosa Moreno. La imatge va acompanyada d’una paraula: “Ohana”. Este és un terme hawaià que significa família i que molts han assenyalat que va clarament dirigit a la seua mare, donant a entendre que esta és la seva veritable família i no ella.

Rosa Moreno defén a la seua germana i llança un missatge contra Telecinco

 

La germana d’Olga Moreno no va poder aguantar-se i va contestar a totes les acisasions contra Olga. Rosa Moreno es convertia en notícia amb el començament de la sèrie documental sobre la vida de Rocío Carrasco. La germana d’Olga Moreno va saltar a la fama gràcies a la seua fèrria defensa d’Antonio David Flores, marit de la seua germana Olga. De manera gradual va anar responent a totes les acusacions que havien recaigut sobre Antonio David Flores. “N’hi ha prou de creure tot el que compten”, deia la germana d’Olga, molt enfadada amb el tracte que se li estava donant a Antonio David.

Però la cosa no es quedava ací. Rosa arremetia amb duresa contra la filla de Rocío Jurado i treia les arpes pel marit de la seua germana. “La justícia no ha de ser mediatitzada. El que faltava! Quina vergonya i manipulació, senyors!. Això demostra una vegada més com va Espanya. Els que et coneixem bé no necessitem cap prova, però desgraciadament hi ha gent molt dolenta i poca intel·ligència que creen a cegues sense conéixer la veritat. Massa gent està amb tu, cuñaíto. I la veritat només té un camí i sortirà a la llum. Força! Ja n’hi ha prou de fer mal i opinar gratuïtament!”, s’esplaiava.

Però no sols va arremetre contra Rocío Carrasco també ho va fer contra Telecinco: “Fa un any que van gravar este documental i, espereu fins ara per a jutjar violència de gènere? De què aneu, Telecinco? I a totes les feministes com, Paz Vega, en què us baseu per a opinar i jutjar sense saber? No teniu ni puta idea!. Esteu fent molt mal a la meua família!. El karma, la veritat i la justícia sempre surten a la llum i serà aviat”.

 

 

Rocío Flores seguix enviant missatges

 

 

Flores ha escrit en la seua última publicació d’Instagram vive“. A quí anirà dirigit?.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rocio Flores (@rotrece)

>

 

Últimes notícies

Rosalía Major, presidenta substituta del consell d’À Punt després de l’eixida de Vicente Ordaz

El consell d'administració d'À Punt ha designat a Rosalía Major com a presidenta substituta després de la marxa de Vicente Ordaz. La reunió va aprovar a més un conveni amb la UPV i va ratificar el servici de seguretat.

Mor la pantera Mamba del Bioparc València per insuficiència renal als 20 anys

La femella de lleopard negre vivia en Bioparc València des de 2008 i formava part d'un grup internacional de conservació. Després d'una deterioració irreversible, es va decidir l'eutanàsia.

Ruixats moderats amb episodis forts i persistents a Castelló este dimarts

La Comunitat Valenciana afrontarà un dimarts de cels molt nuvolosos i ruixats moderats, amb el risc d'episodis forts i persistents a Castelló. Les temperatures baixaran i el vent serà variable, amb E/NE en el litoral.

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.