Rocío Flores s’uneix a la germana d’Olga Moreno i llança un missatge a Rocío Carrasco

 

Rocío Flores podria empatisar un poc més amb la seua mare però sembla que de moment no serà així, tampoc sabem si al final Rocío Carrasco parlara per telèfon amb la seua filla. El que sí sabem es que els capítols de ‘Rocío, contar la verdad para continuar viva‘ continuen avançant i este dimecres vam poder presenciar el desé episodi. Esta vegada el protagoniste va ser el seu fill David Flores Carrasco i els seus problemes de salut. La filla de Rocío Jurado també va parlar sobre un moment concret de la seua vida en el qual va coincidir en un jutjat amb Olga Moreno i Antonio David Flores i en el qual es va viure un moment de tensió a compte de no poder veure al seu fill.

Dimecres la docu-sèrie una vegada més no va deixar indiferent a ningú ni tampoc passar per alt molts detalls. El desé episodi ens va deixar una concordança entre les versions de Rocío Carrasco i Rocío Flores. La jove sempre havia mantingut que no havia rebut cap invitació per a assistir a les noces de la seua mare, alguna cosa que va ser ratificat per Carrasco en el documental. Encara que l’episodi no haja atacat directament a Rocío Flores, la unió que manté amb el seu germà és màxima, per això ha volgut llançar un dard enverinat a la seua mare.

Rocío Flores llança un missatge a la seua mare Rocío Carrasco

En estos moments la filla de Rocío Carrasco ja està en Màlaga després de finalitzar el seu treball setmanal a Madrid. Els seus compromisos des que fitxés per Mediaset Espanya per a participar com a col·laboradora de ‘Supervivents’ i ‘El programa d’Ana Rosa’ no han fet més que augmentar. Per això, és molt freqüent poder veure-la per Madrid realitzant diverses activitats relacionades amb les xarxes socials i la televisió.

Al tornar a casa Rocío Flores s’ha retrobat amb el seu germà, David Flores i la germana d’Olga Moreno, Rosa. Tant el fill d’Antonio David Flores com la germna d’Olga Moreno han sigut els protagonistes en les últimes setmanes per el documental de sobre la vida de Rocío Carrasco. El fill de Carrasco per l’últim episodi i la germana d’Olga per les seues polèmiques declaracions contra Telecinco i contra l’acomiadament fulminant que va sofrir Antonio David.

Per a què utilitzava Rocío Flores esta reunió?

Flores utilitzava esta reunió per a llançar un missatge molt directe a la seua mare, un altre missatge, en un dels moments més complicats per a tota la seua família. En la imatge apareix al costat del seu germà, David Flores, i al costat del seu cercle més pròxim, entre els quals es troba Rosa Moreno. La imatge va acompanyada d’una paraula: «Ohana». Este és un terme hawaià que significa família i que molts han assenyalat que va clarament dirigit a la seua mare, donant a entendre que esta és la seva veritable família i no ella.

Rosa Moreno defén a la seua germana i llança un missatge contra Telecinco

 

La germana d’Olga Moreno no va poder aguantar-se i va contestar a totes les acisasions contra Olga. Rosa Moreno es convertia en notícia amb el començament de la sèrie documental sobre la vida de Rocío Carrasco. La germana d’Olga Moreno va saltar a la fama gràcies a la seua fèrria defensa d’Antonio David Flores, marit de la seua germana Olga. De manera gradual va anar responent a totes les acusacions que havien recaigut sobre Antonio David Flores. «N’hi ha prou de creure tot el que compten», deia la germana d’Olga, molt enfadada amb el tracte que se li estava donant a Antonio David.

Però la cosa no es quedava ací. Rosa arremetia amb duresa contra la filla de Rocío Jurado i treia les arpes pel marit de la seua germana. «La justícia no ha de ser mediatitzada. El que faltava! Quina vergonya i manipulació, senyors!. Això demostra una vegada més com va Espanya. Els que et coneixem bé no necessitem cap prova, però desgraciadament hi ha gent molt dolenta i poca intel·ligència que creen a cegues sense conéixer la veritat. Massa gent està amb tu, cuñaíto. I la veritat només té un camí i sortirà a la llum. Força! Ja n’hi ha prou de fer mal i opinar gratuïtament!», s’esplaiava.

Però no sols va arremetre contra Rocío Carrasco també ho va fer contra Telecinco: «Fa un any que van gravar este documental i, espereu fins ara per a jutjar violència de gènere? De què aneu, Telecinco? I a totes les feministes com, Paz Vega, en què us baseu per a opinar i jutjar sense saber? No teniu ni puta idea!. Esteu fent molt mal a la meua família!. El karma, la veritat i la justícia sempre surten a la llum i serà aviat».

 

 

Rocío Flores seguix enviant missatges

 

 

Flores ha escrit en la seua última publicació d’Instagram «vive«. A quí anirà dirigit?.

 

<

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rocio Flores (@rotrece)

>

 

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.