17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: “Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació”.

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: “Ahir va dir que amb Julen no hi ha res”. La periodista confessa: “És molt lleig enganyar la gent”. La presentadora comenta als col·laboradors: “I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa”.

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: “Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió”.

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: “L’evolució és molt ràpida“.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.