Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: “Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació”.

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: “Ahir va dir que amb Julen no hi ha res”. La periodista confessa: “És molt lleig enganyar la gent”. La presentadora comenta als col·laboradors: “I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa”.

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: “Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió”.

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: “L’evolució és molt ràpida“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.