Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: “Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació”.

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: “Ahir va dir que amb Julen no hi ha res”. La periodista confessa: “És molt lleig enganyar la gent”. La presentadora comenta als col·laboradors: “I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa”.

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: “Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió”.

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: “L’evolució és molt ràpida“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau una xarxa amb ramificació a Alacant que va falsificar dades per a regularitzar a 5.000 migrants

La Policia Nacional i Vigilància Duanera han desarticulat una organització amb base en Saragossa i ramificacions a Alacant, Múrcia i Osca. L'operació s'ha saldat amb 61 detinguts, 18 d'ells integrants de la trama i la resta clients.

Compromís acusa a Catalá i al Govern per la crisi de Rodalia: ‘ens han portat al caos’

Papi Robles qualifica d'irresponsable la gestió de la crisi de Rodalia i culpa a María José Catalá i al Govern central. Critica el tall d'arribades a l'Estació del Nord en horari de mascletà i planteja perimetrar la zona per a evitar aglomeracions.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.

La calor de l’Atlàntic i el Mediterrani va intensificar un 40% la DANA de València

Un estudi del BSC-CNS conclou que les temperatures anòmales de l'Atlàntic Nord i del Mediterrani van reforçar en un 40% la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. L'Atlàntic va aportar de manera específica un 15% addicional a la intensitat de les pluges.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per cremar a la seua parella, de 49. L'home presenta diverses cremades i roman molt greu a l'Hospital La Fe.

Thomas Partey pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació

El jugador del Vila-real pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació que eleven a set les imputacions per part de tres dones. La seua advocada va confirmar la postura en una primera audiència a Londres; la pròxima vista serà a l'abril i el futbolista roman en llibertat sota fiança des de setembre