Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: «Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació».

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: «Ahir va dir que amb Julen no hi ha res». La periodista confessa: «És molt lleig enganyar la gent». La presentadora comenta als col·laboradors: «I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa».

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: «Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió».

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: «L’evolució és molt ràpida«.

Últimes notícies

Javier Aguirre agafa les regnes del València CF fins a final de temporada

El tècnic mexicà Javier Aguirre ha signat amb el València CF fins al final de la campanya 2026-27, amb opció d’un any més, i disposarà de tres setmanes per preparar el seu debut per l’aturada de seleccions.

El Benidorm Fest 2027 fixa dates i tornarà a gener sense Eurovisió

El Benidorm Fest 2027 se celebrarà del 23 al 30 de gener i tornarà al seu calendari habitual, però RTVE vol mantindre la suspensió de la participació d’Espanya en Eurovisió.

Els embassaments del Xúquer cauen un 1,7 % i els del Segura un 1,1 % en una setmana

La reserva hídrica a Espanya ha baixat un 1,2 % en l’última setmana. A la conca del Xúquer el descens ha sigut d’un 1,7 % i al Segura, d’un 1,1 %, tot i les pluges abundants a la Comunitat Valenciana i altres zones mediterrànies.

Confirmen a València una multa de 30.000 € per tres pisos turístics il·legals

Un jutjat ha ratificat la sanció de 30.000 euros imposada per l'Ajuntament de València a una empresa que gestionava tres vivendes turístiques sense llicència municipal. És la segona sentència que avala l'estratègia municipal contra les vivendes d'ús turístic il·legals.

Oratge estable en l’inici de la tardor i lleu descens tèrmic a València

El primer dia de tardor arriba a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós, vent fluix i un lleu descens de les màximes a la província de València.

Armengol veu raonable uns tipus d’interés del 3,25 % malgrat la inflació

El CEO de Banco Sabadell, Marc Armengol, considera que arribar a uns tipus d’interés del 3,25 % és encara raonable i no veu riscos immediats per a l’economia, tot i la pressió de la inflació i el conflicte a l’Orient Mitjà.

Les víctimes de la DANA porten a Alacant la seua protesta contra la “impunitat” de Mazón

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre i més de 200 entitats es concentraran dissabte davant la seu del Consell a Alacant per denunciar la suposada impunitat de Carlos Mazón, a qui acusen de no assumir responsabilitats.

L’estiu més mortal per calor en la Comunitat des de 2015: 586 morts

L’estiu astronòmic de 2026 ha deixat 586 morts atribuïdes a la calor en la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des que existixen registres del sistema MoMo. Juliol ha sigut el mes amb més víctimes i la província d’Alacant encapçala el balanç.