Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: “Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació”.

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: “Ahir va dir que amb Julen no hi ha res”. La periodista confessa: “És molt lleig enganyar la gent”. La presentadora comenta als col·laboradors: “I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa”.

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: “Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió”.

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: “L’evolució és molt ràpida“.

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.