Sandra Pica es va de vacances amb un futbolista molt famós

 

Des que Sandra Pica va deixar a Tom Brusse en ‘Supervivientes 2021’ en directe, ha tingut a la premsa de cor darrere buscant-li un nou amor. I pel que sembla no ha tardat a aparéixer.

Sandra va començar a tindre una relació amb Julen, antic participant de ‘Mujeres i Mujeres i Viceversa’. Encara que mai s’han declarat nóvios, sí que han reconegut tindre un romanç.

No obstant això, els rumors de la intensa vida amorosa de Sandra no han parat ací, ja que este cap de setmana el programa de Telecinco, ‘Socialité’, assegurava que Sandra havia estat amb el jugador de futbol Jesé Rodríguez.

Ho va afirmar Aurah Ruiz, actual parella de Jesé, la qual va anomenar al programa per a destapar la infidelitat. Sandra ha desmentit esta informació, però ara torna a enfrontar-se a un altre rumor.

Sandra Pica està aprofitant les seues vacances d’estiu per a passar uns dies a Eivissa al costat de Borja Mayoral i el grup d’amics del futbolista.

Sandra porta uns dies a Eivissa de vacances amb alguns amics entre els quals semblar haver-hi diverses persones del món del futbol, entre els quals també està Jesé.

A més, en les imatges es veu el passeig que Borja i Sandra donen amb moto d’aigua. L’exparella de Tom s’agarra fortament a la cintura del futbolista i després és ella la que agafa els comandaments del vehicle perquè Mayoral siga el que s’abrace a la xica.

Reacció d’Ana Rosa

 

Ana Rosa Quintana reacciona després de veure imatges exclusives de la extemptadora a Eivissa amb el futbolista de la Roma, Borja Mayoral. A més, la jove va pujar a les seues xarxes socials un vídeo desmentint que tinga alguna relació amorosa amb l’esportista i que tinga una relació amb Julen.

La periodista comenta: «Em sembla una xica molt joveneta per a estos jocs florals dels quals es feia besos amb Julen i que deixaven entre veure que tenien una relació».

La presentadora segueix amb la seua anàlisi dels moviments de l’ex-núvia de Tom: «Ahir va dir que amb Julen no hi ha res». La periodista confessa: «És molt lleig enganyar la gent». La presentadora comenta als col·laboradors: «I vull saber si amb Borja Mayoral hi ha alguna cosa».

Els seus companys responen que s’aprecia si els dos tenen una relació per les imatges a l’illa. La presentadora contesta: «Hi ha un grup de gent que pot estar convidada i generar la confusió».

Una de les col·laboradores comenta l’evolució de la jove des que es va donar a conéixer a ‘La Isla de las Tentaciones’. La periodista afig: «L’evolució és molt ràpida«.

Últimes notícies

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.

Bernabé destaca el paper de la Guàrdia Civil com a clau per a la democràcia

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha remarcat en València el paper de la Guàrdia Civil com a garantia de convivència, seguretat i funcionament democràtic, i ha posat en valor el sacrifici dels agents en la dana de 2024 i en la lluita contra la violència masclista i el crim organitzat.