Sara Carbonero i Iker Casillas anuncien la seua separació

 

Després d’uns quants dies d’especulacions sobre la possible separació del matrimoni format per l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas i la periodista de Telecinco, Sara Carbonero, ha sigut la mateixa presentadora qui ha confirmat a través de les seues xarxes socials el que pareixia un secret a veus des que la revista ‘Lecturas’ avançarà que el seu matrimoni amb Casillas havia acabat.

Esta vesprada, la periodista ha publicat en Instagram una fotografia al costat de Casillas en la que ha assegurat que el seu «amor de parella pren camins diferents però no llunyans».

 

«Continuarem junts en la meravellosa tasca de continuar sent pares dedicats com fins ara ho hem fet. És una decisió molt meditada i que prenem de mutu acord», ha dit Sara Carbonero.

 

Sara Carbonero demana respecte 

A demés, la presentadora ha volgut remarcar el respecte que la parella es té mútuament. «El respecte, l’afecte i l’amistat estaran sempre. La nostra prioritat és des de l’estima i el compromís, compartir el benestar i l’educació dels nostres fills i protegir-los perquè cresquen en un entorn estable i saludable».

 

Finalment, Carbonero ha aprofitat el comunicat per a demanar respecte davant la situació: «Amb estes paraules demanem que per favor es respecte la nostra intimitat en este moment de canvi. Estes seran les úniques paraules públiques que farem en el present i en el futur. Moltes gràcies per la vostra comprensió», concloïa en el seu post.

 

Últimes notícies

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.