Sara Carbonero i Iker Casillas anuncien la seua separació

 

Després d’uns quants dies d’especulacions sobre la possible separació del matrimoni format per l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas i la periodista de Telecinco, Sara Carbonero, ha sigut la mateixa presentadora qui ha confirmat a través de les seues xarxes socials el que pareixia un secret a veus des que la revista ‘Lecturas’ avançarà que el seu matrimoni amb Casillas havia acabat.

Esta vesprada, la periodista ha publicat en Instagram una fotografia al costat de Casillas en la que ha assegurat que el seu «amor de parella pren camins diferents però no llunyans».

 

«Continuarem junts en la meravellosa tasca de continuar sent pares dedicats com fins ara ho hem fet. És una decisió molt meditada i que prenem de mutu acord», ha dit Sara Carbonero.

 

Sara Carbonero demana respecte 

A demés, la presentadora ha volgut remarcar el respecte que la parella es té mútuament. «El respecte, l’afecte i l’amistat estaran sempre. La nostra prioritat és des de l’estima i el compromís, compartir el benestar i l’educació dels nostres fills i protegir-los perquè cresquen en un entorn estable i saludable».

 

Finalment, Carbonero ha aprofitat el comunicat per a demanar respecte davant la situació: «Amb estes paraules demanem que per favor es respecte la nostra intimitat en este moment de canvi. Estes seran les úniques paraules públiques que farem en el present i en el futur. Moltes gràcies per la vostra comprensió», concloïa en el seu post.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.