17.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Sara Carbonero i Iker Casillas anuncien la seua separació

 

Després d’uns quants dies d’especulacions sobre la possible separació del matrimoni format per l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas i la periodista de Telecinco, Sara Carbonero, ha sigut la mateixa presentadora qui ha confirmat a través de les seues xarxes socials el que pareixia un secret a veus des que la revista ‘Lecturas’ avançarà que el seu matrimoni amb Casillas havia acabat.

Esta vesprada, la periodista ha publicat en Instagram una fotografia al costat de Casillas en la que ha assegurat que el seu «amor de parella pren camins diferents però no llunyans».

 

«Continuarem junts en la meravellosa tasca de continuar sent pares dedicats com fins ara ho hem fet. És una decisió molt meditada i que prenem de mutu acord», ha dit Sara Carbonero.

 

Sara Carbonero demana respecte 

A demés, la presentadora ha volgut remarcar el respecte que la parella es té mútuament. «El respecte, l’afecte i l’amistat estaran sempre. La nostra prioritat és des de l’estima i el compromís, compartir el benestar i l’educació dels nostres fills i protegir-los perquè cresquen en un entorn estable i saludable».

 

Finalment, Carbonero ha aprofitat el comunicat per a demanar respecte davant la situació: «Amb estes paraules demanem que per favor es respecte la nostra intimitat en este moment de canvi. Estes seran les úniques paraules públiques que farem en el present i en el futur. Moltes gràcies per la vostra comprensió», concloïa en el seu post.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.