9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Sara Carbonero i Iker Casillas anuncien la seua separació

 

Després d’uns quants dies d’especulacions sobre la possible separació del matrimoni format per l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas i la periodista de Telecinco, Sara Carbonero, ha sigut la mateixa presentadora qui ha confirmat a través de les seues xarxes socials el que pareixia un secret a veus des que la revista ‘Lecturas’ avançarà que el seu matrimoni amb Casillas havia acabat.

Esta vesprada, la periodista ha publicat en Instagram una fotografia al costat de Casillas en la que ha assegurat que el seu «amor de parella pren camins diferents però no llunyans».

 

«Continuarem junts en la meravellosa tasca de continuar sent pares dedicats com fins ara ho hem fet. És una decisió molt meditada i que prenem de mutu acord», ha dit Sara Carbonero.

 

Sara Carbonero demana respecte 

A demés, la presentadora ha volgut remarcar el respecte que la parella es té mútuament. «El respecte, l’afecte i l’amistat estaran sempre. La nostra prioritat és des de l’estima i el compromís, compartir el benestar i l’educació dels nostres fills i protegir-los perquè cresquen en un entorn estable i saludable».

 

Finalment, Carbonero ha aprofitat el comunicat per a demanar respecte davant la situació: «Amb estes paraules demanem que per favor es respecte la nostra intimitat en este moment de canvi. Estes seran les úniques paraules públiques que farem en el present i en el futur. Moltes gràcies per la vostra comprensió», concloïa en el seu post.

 

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.