Sara Carbonero i Iker Casillas anuncien la seua separació

 

Després d’uns quants dies d’especulacions sobre la possible separació del matrimoni format per l’exporter del Real Madrid, Iker Casillas i la periodista de Telecinco, Sara Carbonero, ha sigut la mateixa presentadora qui ha confirmat a través de les seues xarxes socials el que pareixia un secret a veus des que la revista ‘Lecturas’ avançarà que el seu matrimoni amb Casillas havia acabat.

Esta vesprada, la periodista ha publicat en Instagram una fotografia al costat de Casillas en la que ha assegurat que el seu «amor de parella pren camins diferents però no llunyans».

 

«Continuarem junts en la meravellosa tasca de continuar sent pares dedicats com fins ara ho hem fet. És una decisió molt meditada i que prenem de mutu acord», ha dit Sara Carbonero.

 

Sara Carbonero demana respecte 

A demés, la presentadora ha volgut remarcar el respecte que la parella es té mútuament. «El respecte, l’afecte i l’amistat estaran sempre. La nostra prioritat és des de l’estima i el compromís, compartir el benestar i l’educació dels nostres fills i protegir-los perquè cresquen en un entorn estable i saludable».

 

Finalment, Carbonero ha aprofitat el comunicat per a demanar respecte davant la situació: «Amb estes paraules demanem que per favor es respecte la nostra intimitat en este moment de canvi. Estes seran les úniques paraules públiques que farem en el present i en el futur. Moltes gràcies per la vostra comprensió», concloïa en el seu post.

 

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU