El secret de Kiko Hernández que provoca la ira de Belén Esteban

 

Sálvame‘ s’ha convertit en un dels programes estrella de la televisió des de fa anys gràcies a figures com Kiko Hernández o Belén Esteban. Agrade o no, seguix en antena després de molt de temps. Este programa ha generat molts temes d’interès i ha fet història.

 

Tant el seu presentador –Jorge Javier Vázquez- com els seus col·laboradors han sabut fer molt bé la seua faena perquè este espai de Telecinco siga un èxit. I precisament per este treball que duen a terme cobren salaris d’infart.

 

Els increïbles salaris de ‘Sálvame’

El mitjà ‘Cotilleo’ és el que ha revelat quant guanya cada membre de ‘Sálvame’ per programa i les xifres són realment escandaloses. I és que la majoria d’ells conseguixen en una vesprada, d’unes cinc hores, el que gran part dels espanyols no obtenen en un mes de treball.

 

El presentador és el que més guanya i és que, segons ‘La Gaceta de Salamanca‘, té un contracte amb Mediaset molt interessant. Sí, perquè li fa guanyar a l’any 3 milions d’euros

 

Després d’ell, els dos col·laboradors que més cobren són Kiko HernándezKiko Matamoros. Ells per una vesprada de treball s’emporten cada un 1.400 euros. Això sí, a l’any, el primer, entre esta faena i altres que realitza, conseguix uns 300.000 euros.

 

Belén Esteban, per la seva banda, guanya al voltant de 1.200 euros per programa, menys que els seus companys anteriorment citats. Encara que, pel que pareix, segons ‘La Gaceta de Salamanca’, per ‘Sábado Deluxe‘ obté uns 5.000 euros.

 

Després, està Maria Patiño. La periodista andalusa cobra 1.100 euros per programa. A l’any, entre el seu treball en ‘Sálvame’, ‘Sábado Deluxe’ i ‘Socialité’ pot guanyar uns 200.000 euros.

 

Els següents col·laboradors que cobren més  per programa són:

  • Mila Ximénez, amb 1.000 euros per vesprada.
  • Lydia Lozano, amb 950 euros.
  • Gustavo González, per la seua banda, guanya 700 euros per programa.
  • Rafa Mora obté 600 euros per vesprada en què treballa.

 

Amb este rànquing queda constància que els col·laboradors guanyen una abundant suma de diners al mes. Fins i tot el que menys guanya per programa, el citat extronista de ‘MYHYV‘, obté una quantitat amb la que hi ha espanyols que han de sobreviure tot el mes.

 

De la mateixa manera, també ens queda clar que hi ha figures que cobren més que altres quan són estes les que més aporten a ‘Sálvame’. Així, per exemple, no s’entén que Belén Esteban Lydia Lozano que tant s’impliquen i que són, a demés, personatges guanyen menys que els dos Kikos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lydia = Maria Teresa Betlem = Alejandra Rubio Les col·laboradores emulen l’entrevista de mare i néta

Una publicació compartida de Sálvame (@salvameoficial) el

 

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.