El secret de Kiko Hernández que provoca la ira de Belén Esteban

 

Sálvame‘ s’ha convertit en un dels programes estrella de la televisió des de fa anys gràcies a figures com Kiko Hernández o Belén Esteban. Agrade o no, seguix en antena després de molt de temps. Este programa ha generat molts temes d’interès i ha fet història.

 

Tant el seu presentador –Jorge Javier Vázquez- com els seus col·laboradors han sabut fer molt bé la seua faena perquè este espai de Telecinco siga un èxit. I precisament per este treball que duen a terme cobren salaris d’infart.

 

Els increïbles salaris de ‘Sálvame’

El mitjà ‘Cotilleo’ és el que ha revelat quant guanya cada membre de ‘Sálvame’ per programa i les xifres són realment escandaloses. I és que la majoria d’ells conseguixen en una vesprada, d’unes cinc hores, el que gran part dels espanyols no obtenen en un mes de treball.

 

El presentador és el que més guanya i és que, segons ‘La Gaceta de Salamanca‘, té un contracte amb Mediaset molt interessant. Sí, perquè li fa guanyar a l’any 3 milions d’euros

 

Després d’ell, els dos col·laboradors que més cobren són Kiko HernándezKiko Matamoros. Ells per una vesprada de treball s’emporten cada un 1.400 euros. Això sí, a l’any, el primer, entre esta faena i altres que realitza, conseguix uns 300.000 euros.

 

Belén Esteban, per la seva banda, guanya al voltant de 1.200 euros per programa, menys que els seus companys anteriorment citats. Encara que, pel que pareix, segons ‘La Gaceta de Salamanca’, per ‘Sábado Deluxe‘ obté uns 5.000 euros.

 

Després, està Maria Patiño. La periodista andalusa cobra 1.100 euros per programa. A l’any, entre el seu treball en ‘Sálvame’, ‘Sábado Deluxe’ i ‘Socialité’ pot guanyar uns 200.000 euros.

 

Els següents col·laboradors que cobren més  per programa són:

  • Mila Ximénez, amb 1.000 euros per vesprada.
  • Lydia Lozano, amb 950 euros.
  • Gustavo González, per la seua banda, guanya 700 euros per programa.
  • Rafa Mora obté 600 euros per vesprada en què treballa.

 

Amb este rànquing queda constància que els col·laboradors guanyen una abundant suma de diners al mes. Fins i tot el que menys guanya per programa, el citat extronista de ‘MYHYV‘, obté una quantitat amb la que hi ha espanyols que han de sobreviure tot el mes.

 

De la mateixa manera, també ens queda clar que hi ha figures que cobren més que altres quan són estes les que més aporten a ‘Sálvame’. Així, per exemple, no s’entén que Belén Esteban Lydia Lozano que tant s’impliquen i que són, a demés, personatges guanyen menys que els dos Kikos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lydia = Maria Teresa Betlem = Alejandra Rubio Les col·laboradores emulen l’entrevista de mare i néta

Una publicació compartida de Sálvame (@salvameoficial) el

 

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.