29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

El secret de Kiko Hernández que provoca la ira de Belén Esteban

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Sálvame‘ s’ha convertit en un dels programes estrella de la televisió des de fa anys gràcies a figures com Kiko Hernández o Belén Esteban. Agrade o no, seguix en antena després de molt de temps. Este programa ha generat molts temes d’interès i ha fet història.

 

Tant el seu presentador –Jorge Javier Vázquez- com els seus col·laboradors han sabut fer molt bé la seua faena perquè este espai de Telecinco siga un èxit. I precisament per este treball que duen a terme cobren salaris d’infart.

 

Els increïbles salaris de ‘Sálvame’

El mitjà ‘Cotilleo’ és el que ha revelat quant guanya cada membre de ‘Sálvame’ per programa i les xifres són realment escandaloses. I és que la majoria d’ells conseguixen en una vesprada, d’unes cinc hores, el que gran part dels espanyols no obtenen en un mes de treball.

 

El presentador és el que més guanya i és que, segons ‘La Gaceta de Salamanca‘, té un contracte amb Mediaset molt interessant. Sí, perquè li fa guanyar a l’any 3 milions d’euros

 

Després d’ell, els dos col·laboradors que més cobren són Kiko HernándezKiko Matamoros. Ells per una vesprada de treball s’emporten cada un 1.400 euros. Això sí, a l’any, el primer, entre esta faena i altres que realitza, conseguix uns 300.000 euros.

 

Belén Esteban, per la seva banda, guanya al voltant de 1.200 euros per programa, menys que els seus companys anteriorment citats. Encara que, pel que pareix, segons ‘La Gaceta de Salamanca’, per ‘Sábado Deluxe‘ obté uns 5.000 euros.

 

Després, està Maria Patiño. La periodista andalusa cobra 1.100 euros per programa. A l’any, entre el seu treball en ‘Sálvame’, ‘Sábado Deluxe’ i ‘Socialité’ pot guanyar uns 200.000 euros.

 

Els següents col·laboradors que cobren més  per programa són:

  • Mila Ximénez, amb 1.000 euros per vesprada.
  • Lydia Lozano, amb 950 euros.
  • Gustavo González, per la seua banda, guanya 700 euros per programa.
  • Rafa Mora obté 600 euros per vesprada en què treballa.

 

Amb este rànquing queda constància que els col·laboradors guanyen una abundant suma de diners al mes. Fins i tot el que menys guanya per programa, el citat extronista de ‘MYHYV‘, obté una quantitat amb la que hi ha espanyols que han de sobreviure tot el mes.

 

De la mateixa manera, també ens queda clar que hi ha figures que cobren més que altres quan són estes les que més aporten a ‘Sálvame’. Així, per exemple, no s’entén que Belén Esteban Lydia Lozano que tant s’impliquen i que són, a demés, personatges guanyen menys que els dos Kikos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lydia = Maria Teresa Betlem = Alejandra Rubio Les col·laboradores emulen l’entrevista de mare i néta

Una publicació compartida de Sálvame (@salvameoficial) el

 

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.