El secret de Kiko Hernández que provoca la ira de Belén Esteban

 

Sálvame‘ s’ha convertit en un dels programes estrella de la televisió des de fa anys gràcies a figures com Kiko Hernández o Belén Esteban. Agrade o no, seguix en antena després de molt de temps. Este programa ha generat molts temes d’interès i ha fet història.

 

Tant el seu presentador –Jorge Javier Vázquez- com els seus col·laboradors han sabut fer molt bé la seua faena perquè este espai de Telecinco siga un èxit. I precisament per este treball que duen a terme cobren salaris d’infart.

 

Els increïbles salaris de ‘Sálvame’

El mitjà ‘Cotilleo’ és el que ha revelat quant guanya cada membre de ‘Sálvame’ per programa i les xifres són realment escandaloses. I és que la majoria d’ells conseguixen en una vesprada, d’unes cinc hores, el que gran part dels espanyols no obtenen en un mes de treball.

 

El presentador és el que més guanya i és que, segons ‘La Gaceta de Salamanca‘, té un contracte amb Mediaset molt interessant. Sí, perquè li fa guanyar a l’any 3 milions d’euros

 

Després d’ell, els dos col·laboradors que més cobren són Kiko HernándezKiko Matamoros. Ells per una vesprada de treball s’emporten cada un 1.400 euros. Això sí, a l’any, el primer, entre esta faena i altres que realitza, conseguix uns 300.000 euros.

 

Belén Esteban, per la seva banda, guanya al voltant de 1.200 euros per programa, menys que els seus companys anteriorment citats. Encara que, pel que pareix, segons ‘La Gaceta de Salamanca’, per ‘Sábado Deluxe‘ obté uns 5.000 euros.

 

Després, està Maria Patiño. La periodista andalusa cobra 1.100 euros per programa. A l’any, entre el seu treball en ‘Sálvame’, ‘Sábado Deluxe’ i ‘Socialité’ pot guanyar uns 200.000 euros.

 

Els següents col·laboradors que cobren més  per programa són:

  • Mila Ximénez, amb 1.000 euros per vesprada.
  • Lydia Lozano, amb 950 euros.
  • Gustavo González, per la seua banda, guanya 700 euros per programa.
  • Rafa Mora obté 600 euros per vesprada en què treballa.

 

Amb este rànquing queda constància que els col·laboradors guanyen una abundant suma de diners al mes. Fins i tot el que menys guanya per programa, el citat extronista de ‘MYHYV‘, obté una quantitat amb la que hi ha espanyols que han de sobreviure tot el mes.

 

De la mateixa manera, també ens queda clar que hi ha figures que cobren més que altres quan són estes les que més aporten a ‘Sálvame’. Així, per exemple, no s’entén que Belén Esteban Lydia Lozano que tant s’impliquen i que són, a demés, personatges guanyen menys que els dos Kikos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lydia = Maria Teresa Betlem = Alejandra Rubio Les col·laboradores emulen l’entrevista de mare i néta

Una publicació compartida de Sálvame (@salvameoficial) el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.