El secret de Kiko Hernández que provoca la ira de Belén Esteban

 

Sálvame‘ s’ha convertit en un dels programes estrella de la televisió des de fa anys gràcies a figures com Kiko Hernández o Belén Esteban. Agrade o no, seguix en antena després de molt de temps. Este programa ha generat molts temes d’interès i ha fet història.

 

Tant el seu presentador –Jorge Javier Vázquez- com els seus col·laboradors han sabut fer molt bé la seua faena perquè este espai de Telecinco siga un èxit. I precisament per este treball que duen a terme cobren salaris d’infart.

 

Els increïbles salaris de ‘Sálvame’

El mitjà ‘Cotilleo’ és el que ha revelat quant guanya cada membre de ‘Sálvame’ per programa i les xifres són realment escandaloses. I és que la majoria d’ells conseguixen en una vesprada, d’unes cinc hores, el que gran part dels espanyols no obtenen en un mes de treball.

 

El presentador és el que més guanya i és que, segons ‘La Gaceta de Salamanca‘, té un contracte amb Mediaset molt interessant. Sí, perquè li fa guanyar a l’any 3 milions d’euros

 

Després d’ell, els dos col·laboradors que més cobren són Kiko HernándezKiko Matamoros. Ells per una vesprada de treball s’emporten cada un 1.400 euros. Això sí, a l’any, el primer, entre esta faena i altres que realitza, conseguix uns 300.000 euros.

 

Belén Esteban, per la seva banda, guanya al voltant de 1.200 euros per programa, menys que els seus companys anteriorment citats. Encara que, pel que pareix, segons ‘La Gaceta de Salamanca’, per ‘Sábado Deluxe‘ obté uns 5.000 euros.

 

Després, està Maria Patiño. La periodista andalusa cobra 1.100 euros per programa. A l’any, entre el seu treball en ‘Sálvame’, ‘Sábado Deluxe’ i ‘Socialité’ pot guanyar uns 200.000 euros.

 

Els següents col·laboradors que cobren més  per programa són:

  • Mila Ximénez, amb 1.000 euros per vesprada.
  • Lydia Lozano, amb 950 euros.
  • Gustavo González, per la seua banda, guanya 700 euros per programa.
  • Rafa Mora obté 600 euros per vesprada en què treballa.

 

Amb este rànquing queda constància que els col·laboradors guanyen una abundant suma de diners al mes. Fins i tot el que menys guanya per programa, el citat extronista de ‘MYHYV‘, obté una quantitat amb la que hi ha espanyols que han de sobreviure tot el mes.

 

De la mateixa manera, també ens queda clar que hi ha figures que cobren més que altres quan són estes les que més aporten a ‘Sálvame’. Així, per exemple, no s’entén que Belén Esteban Lydia Lozano que tant s’impliquen i que són, a demés, personatges guanyen menys que els dos Kikos.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lydia = Maria Teresa Betlem = Alejandra Rubio Les col·laboradores emulen l’entrevista de mare i néta

Una publicació compartida de Sálvame (@salvameoficial) el

 

Últimes notícies

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.