Sofía Suescun quasi mor d’un atac de l’ensurt que s’emportà: ‘Hi ha hagut un tiroteig’.

Sofía Suecun a 'Sálvame Deluxe'

 

Sofía Suescun encara està tremolant. La modelcol.laboradora de diferents programes de Telecinco ha compartit amb els seus més d’1,2 milions de seguidors a Instagram el moment angoixant que va viure a Madrid el passat dimarts, 4 de maig, mentre estava gaudint d’una jornada de compres pel luxós barri de Salamanca.

Al costat del seu germà Cristian, la de Navarra va decidir apropar-se a una prestigiosa joieria, fins ací tot normal en la vida de Sofía si no fos perquè, de no haver canviat d’idea, la parella de Kiko Jiménez s’hagués trobat enmig d’un impressionant atracament que va tenir lloc just a la joieria en la qual tenia pensat entrar. Ella mateixa ho explica als seus fans, encara commocionada.

 

 

Sofía Suescun viu una aventura perillosa

El que era un dia plàcid per a Sofía Suescun podria haver-se convertit en el seu pitjor malson. La ‘influencer‘ ha volgut explicar als seus fans la raó per la qual no va entrar a la joieria situada al barri de Salamanca de Madrid, on va tenir lloc un espectacular robatori del qual es va lliurar pels pèls. «Un cop més el destí em protegeix.

Els àngels de la guarda també han estat al seu copstat. He estat com 40 minuts donant voltes amb el cotxe intentant buscar un forat per no ficar-ho en un pàrquing i, justament quan he arribat a la porta de la joieria, els dos buits», comença explicant en un vídeo publicat en les seues ‘stories’ d’Instagram.

 

Sofia Suescun en un storie d'Instagram

Sofía Suescun dona les gràcies a la destinació per protegir-la | Instagram

El destí de Suescun haguera canviat si haguera aparcat en els dos buits que va trobar, d’esta manera haguera entrat en la joieria que va ser atacada i havera viscut una experiència aterridora: «Si hagués aparcat a la primera, m’hauria enxampat este gran atracament que hi ha hagut al barri de Salamanca. Hi ha hagut ostatges, tirotejos i de tot… Imagina’t que per un moment soc jo», explica encara sense poder creure de la qual s’ha lliurat.

«Així que de veritat, gràcies a l’univers per protegir-me tant», afegia conscient del qual podria haver passat. «Sort que al xoriço l’han enxampat», opinava. Sofía Suescun i el seu germà Cristian, van estar en un carrer proper al lloc de l’atracament i van presenciar l’enrenou que es va produir, sent conscient que ella mateixa podria haver estat víctima.

 

«Ací morirem tots!»

Tot va començar el passat dimarts, 4 de maig, quan un home va entrar armat amb un subfusell i una pistola a la joieria ‘L’Ermitage’ cridant: «Aquí morirem tots!». Ràpidament les forces de seguretat van desplaçar-se fins a l’establiment per impedir l’atracament, ja que dins es trobaven l’amo de la joieria i un empleat que van ser retinguts per l’atracador. En veure a la policia, l’atracador va agafar a l’empleat com a ostatge i va apuntar als agents des de l’establiment.

La Policia va aconseguir detenir l’assaltant, però no sense abans evitar que l’empleat fos ferit a l’abdomen i un altre policia a la cara per un casquet de bala després produir-se un tiroteig. La investigació segueix en peu per determinar si l’assaltant va actuar sol o en companyia d’algú més. Afortunadament, tots dos ferits es troben estables i fora de risc.

«Calla, negre esclau!», li va cridar l’atracador a l’empleat de la joieria mentre estava sent detingut per la policia. Tot un autèntic moment de pel·lícula del qual van ser testimoni els vianants i la mateixa Sofía Suescun, qui podria haver-se vist involucrada en l’atracament si hagués aparcat en el lloc lliure que tenia prop de la joieria. Tant ella com el seu germà encara no han pogut sortir de l’ensurt i Sofía es mostra agraïda al destí per haver-la protegit del que ha passat.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.