Sofía Suescun quasi mor d’un atac de l’ensurt que s’emportà: ‘Hi ha hagut un tiroteig’.

Sofía Suecun a 'Sálvame Deluxe'

 

Sofía Suescun encara està tremolant. La modelcol.laboradora de diferents programes de Telecinco ha compartit amb els seus més d’1,2 milions de seguidors a Instagram el moment angoixant que va viure a Madrid el passat dimarts, 4 de maig, mentre estava gaudint d’una jornada de compres pel luxós barri de Salamanca.

Al costat del seu germà Cristian, la de Navarra va decidir apropar-se a una prestigiosa joieria, fins ací tot normal en la vida de Sofía si no fos perquè, de no haver canviat d’idea, la parella de Kiko Jiménez s’hagués trobat enmig d’un impressionant atracament que va tenir lloc just a la joieria en la qual tenia pensat entrar. Ella mateixa ho explica als seus fans, encara commocionada.

 

 

Sofía Suescun viu una aventura perillosa

El que era un dia plàcid per a Sofía Suescun podria haver-se convertit en el seu pitjor malson. La ‘influencer‘ ha volgut explicar als seus fans la raó per la qual no va entrar a la joieria situada al barri de Salamanca de Madrid, on va tenir lloc un espectacular robatori del qual es va lliurar pels pèls. «Un cop més el destí em protegeix.

Els àngels de la guarda també han estat al seu copstat. He estat com 40 minuts donant voltes amb el cotxe intentant buscar un forat per no ficar-ho en un pàrquing i, justament quan he arribat a la porta de la joieria, els dos buits», comença explicant en un vídeo publicat en les seues ‘stories’ d’Instagram.

 

Sofia Suescun en un storie d'Instagram

Sofía Suescun dona les gràcies a la destinació per protegir-la | Instagram

El destí de Suescun haguera canviat si haguera aparcat en els dos buits que va trobar, d’esta manera haguera entrat en la joieria que va ser atacada i havera viscut una experiència aterridora: «Si hagués aparcat a la primera, m’hauria enxampat este gran atracament que hi ha hagut al barri de Salamanca. Hi ha hagut ostatges, tirotejos i de tot… Imagina’t que per un moment soc jo», explica encara sense poder creure de la qual s’ha lliurat.

«Així que de veritat, gràcies a l’univers per protegir-me tant», afegia conscient del qual podria haver passat. «Sort que al xoriço l’han enxampat», opinava. Sofía Suescun i el seu germà Cristian, van estar en un carrer proper al lloc de l’atracament i van presenciar l’enrenou que es va produir, sent conscient que ella mateixa podria haver estat víctima.

 

«Ací morirem tots!»

Tot va començar el passat dimarts, 4 de maig, quan un home va entrar armat amb un subfusell i una pistola a la joieria ‘L’Ermitage’ cridant: «Aquí morirem tots!». Ràpidament les forces de seguretat van desplaçar-se fins a l’establiment per impedir l’atracament, ja que dins es trobaven l’amo de la joieria i un empleat que van ser retinguts per l’atracador. En veure a la policia, l’atracador va agafar a l’empleat com a ostatge i va apuntar als agents des de l’establiment.

La Policia va aconseguir detenir l’assaltant, però no sense abans evitar que l’empleat fos ferit a l’abdomen i un altre policia a la cara per un casquet de bala després produir-se un tiroteig. La investigació segueix en peu per determinar si l’assaltant va actuar sol o en companyia d’algú més. Afortunadament, tots dos ferits es troben estables i fora de risc.

«Calla, negre esclau!», li va cridar l’atracador a l’empleat de la joieria mentre estava sent detingut per la policia. Tot un autèntic moment de pel·lícula del qual van ser testimoni els vianants i la mateixa Sofía Suescun, qui podria haver-se vist involucrada en l’atracament si hagués aparcat en el lloc lliure que tenia prop de la joieria. Tant ella com el seu germà encara no han pogut sortir de l’ensurt i Sofía es mostra agraïda al destí per haver-la protegit del que ha passat.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.