12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Sofía Suescun quasi mor d’un atac de l’ensurt que s’emportà: ‘Hi ha hagut un tiroteig’.

Sofía Suecun a 'Sálvame Deluxe'

 

Sofía Suescun encara està tremolant. La modelcol.laboradora de diferents programes de Telecinco ha compartit amb els seus més d’1,2 milions de seguidors a Instagram el moment angoixant que va viure a Madrid el passat dimarts, 4 de maig, mentre estava gaudint d’una jornada de compres pel luxós barri de Salamanca.

Al costat del seu germà Cristian, la de Navarra va decidir apropar-se a una prestigiosa joieria, fins ací tot normal en la vida de Sofía si no fos perquè, de no haver canviat d’idea, la parella de Kiko Jiménez s’hagués trobat enmig d’un impressionant atracament que va tenir lloc just a la joieria en la qual tenia pensat entrar. Ella mateixa ho explica als seus fans, encara commocionada.

 

 

Sofía Suescun viu una aventura perillosa

El que era un dia plàcid per a Sofía Suescun podria haver-se convertit en el seu pitjor malson. La ‘influencer‘ ha volgut explicar als seus fans la raó per la qual no va entrar a la joieria situada al barri de Salamanca de Madrid, on va tenir lloc un espectacular robatori del qual es va lliurar pels pèls. «Un cop més el destí em protegeix.

Els àngels de la guarda també han estat al seu copstat. He estat com 40 minuts donant voltes amb el cotxe intentant buscar un forat per no ficar-ho en un pàrquing i, justament quan he arribat a la porta de la joieria, els dos buits», comença explicant en un vídeo publicat en les seues ‘stories’ d’Instagram.

 

Sofia Suescun en un storie d'Instagram

Sofía Suescun dona les gràcies a la destinació per protegir-la | Instagram

El destí de Suescun haguera canviat si haguera aparcat en els dos buits que va trobar, d’esta manera haguera entrat en la joieria que va ser atacada i havera viscut una experiència aterridora: «Si hagués aparcat a la primera, m’hauria enxampat este gran atracament que hi ha hagut al barri de Salamanca. Hi ha hagut ostatges, tirotejos i de tot… Imagina’t que per un moment soc jo», explica encara sense poder creure de la qual s’ha lliurat.

«Així que de veritat, gràcies a l’univers per protegir-me tant», afegia conscient del qual podria haver passat. «Sort que al xoriço l’han enxampat», opinava. Sofía Suescun i el seu germà Cristian, van estar en un carrer proper al lloc de l’atracament i van presenciar l’enrenou que es va produir, sent conscient que ella mateixa podria haver estat víctima.

 

«Ací morirem tots!»

Tot va començar el passat dimarts, 4 de maig, quan un home va entrar armat amb un subfusell i una pistola a la joieria ‘L’Ermitage’ cridant: «Aquí morirem tots!». Ràpidament les forces de seguretat van desplaçar-se fins a l’establiment per impedir l’atracament, ja que dins es trobaven l’amo de la joieria i un empleat que van ser retinguts per l’atracador. En veure a la policia, l’atracador va agafar a l’empleat com a ostatge i va apuntar als agents des de l’establiment.

La Policia va aconseguir detenir l’assaltant, però no sense abans evitar que l’empleat fos ferit a l’abdomen i un altre policia a la cara per un casquet de bala després produir-se un tiroteig. La investigació segueix en peu per determinar si l’assaltant va actuar sol o en companyia d’algú més. Afortunadament, tots dos ferits es troben estables i fora de risc.

«Calla, negre esclau!», li va cridar l’atracador a l’empleat de la joieria mentre estava sent detingut per la policia. Tot un autèntic moment de pel·lícula del qual van ser testimoni els vianants i la mateixa Sofía Suescun, qui podria haver-se vist involucrada en l’atracament si hagués aparcat en el lloc lliure que tenia prop de la joieria. Tant ella com el seu germà encara no han pogut sortir de l’ensurt i Sofía es mostra agraïda al destí per haver-la protegit del que ha passat.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.