Sofía Suescun quasi mor d’un atac de l’ensurt que s’emportà: ‘Hi ha hagut un tiroteig’.

Sofía Suecun a 'Sálvame Deluxe'

 

Sofía Suescun encara està tremolant. La modelcol.laboradora de diferents programes de Telecinco ha compartit amb els seus més d’1,2 milions de seguidors a Instagram el moment angoixant que va viure a Madrid el passat dimarts, 4 de maig, mentre estava gaudint d’una jornada de compres pel luxós barri de Salamanca.

Al costat del seu germà Cristian, la de Navarra va decidir apropar-se a una prestigiosa joieria, fins ací tot normal en la vida de Sofía si no fos perquè, de no haver canviat d’idea, la parella de Kiko Jiménez s’hagués trobat enmig d’un impressionant atracament que va tenir lloc just a la joieria en la qual tenia pensat entrar. Ella mateixa ho explica als seus fans, encara commocionada.

 

 

Sofía Suescun viu una aventura perillosa

El que era un dia plàcid per a Sofía Suescun podria haver-se convertit en el seu pitjor malson. La ‘influencer‘ ha volgut explicar als seus fans la raó per la qual no va entrar a la joieria situada al barri de Salamanca de Madrid, on va tenir lloc un espectacular robatori del qual es va lliurar pels pèls. «Un cop més el destí em protegeix.

Els àngels de la guarda també han estat al seu copstat. He estat com 40 minuts donant voltes amb el cotxe intentant buscar un forat per no ficar-ho en un pàrquing i, justament quan he arribat a la porta de la joieria, els dos buits», comença explicant en un vídeo publicat en les seues ‘stories’ d’Instagram.

 

Sofia Suescun en un storie d'Instagram

Sofía Suescun dona les gràcies a la destinació per protegir-la | Instagram

El destí de Suescun haguera canviat si haguera aparcat en els dos buits que va trobar, d’esta manera haguera entrat en la joieria que va ser atacada i havera viscut una experiència aterridora: «Si hagués aparcat a la primera, m’hauria enxampat este gran atracament que hi ha hagut al barri de Salamanca. Hi ha hagut ostatges, tirotejos i de tot… Imagina’t que per un moment soc jo», explica encara sense poder creure de la qual s’ha lliurat.

«Així que de veritat, gràcies a l’univers per protegir-me tant», afegia conscient del qual podria haver passat. «Sort que al xoriço l’han enxampat», opinava. Sofía Suescun i el seu germà Cristian, van estar en un carrer proper al lloc de l’atracament i van presenciar l’enrenou que es va produir, sent conscient que ella mateixa podria haver estat víctima.

 

«Ací morirem tots!»

Tot va començar el passat dimarts, 4 de maig, quan un home va entrar armat amb un subfusell i una pistola a la joieria ‘L’Ermitage’ cridant: «Aquí morirem tots!». Ràpidament les forces de seguretat van desplaçar-se fins a l’establiment per impedir l’atracament, ja que dins es trobaven l’amo de la joieria i un empleat que van ser retinguts per l’atracador. En veure a la policia, l’atracador va agafar a l’empleat com a ostatge i va apuntar als agents des de l’establiment.

La Policia va aconseguir detenir l’assaltant, però no sense abans evitar que l’empleat fos ferit a l’abdomen i un altre policia a la cara per un casquet de bala després produir-se un tiroteig. La investigació segueix en peu per determinar si l’assaltant va actuar sol o en companyia d’algú més. Afortunadament, tots dos ferits es troben estables i fora de risc.

«Calla, negre esclau!», li va cridar l’atracador a l’empleat de la joieria mentre estava sent detingut per la policia. Tot un autèntic moment de pel·lícula del qual van ser testimoni els vianants i la mateixa Sofía Suescun, qui podria haver-se vist involucrada en l’atracament si hagués aparcat en el lloc lliure que tenia prop de la joieria. Tant ella com el seu germà encara no han pogut sortir de l’ensurt i Sofía es mostra agraïda al destí per haver-la protegit del que ha passat.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.