El seu somriure d’una Paloma Cuevas victoriosa davant Enrique Ponce i Ana Soria

Sembla que Enrique Ponce i Ana Soria no passen pel seu millor moment, pareix que hi ha una crisi entre la parella. El motiu podria ser la comunió de la fila del torer i Paloma Cuevas, Bianca, un esdeveniment al que Ana Soria no asistiria.

Una decisió per evitar mals moments

Esta setmana la revista ‘Diez minutos’ ja mostrava una rinya entre la parella d’enamorats, en la qual Ponce pareixia desesperat.

I es que sembla que a Ana Soria no li agrada massa la bona relació que hi ha entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas.

A la novia del torer no li faria gens de gràcia que el torero no acabe de signar el divorci, per la qual cosa ella segueix limitada al paper de ‘l’altra’. I és que en les instantànies que ha publicat la revista, es veu als dos fent una passejada pel camp bastant tibant.

Una situació bastant desagradable en la qual Ponce s’ha deixat veure fent constantment escarafalls, mostrant-se desesperat, mentre Ana semblava negada a cedir.

Estan en un moment crític?, aconseguiran salvar la seua història d’amor?.A hores d’ara se’ls veu junts com si no passara res. En concret, la jove d’Almeria ha compartit una fotografia en el qual es pot veure a Ponce torejant.

Xarxes socials de la parella fora

Això, abans de prendre una dràstica decisió que ens ha deixat a tots impactats. I és que fa uns dies Enrique eliminava per complet el seu rastre en xarxes socials, la qual cosa avivava les especulacions.

Després d’acompanyar al seu nuvi a la plaça de bous de Navalcarnero, la mateixa Ana desmentia els rumors de crisis amb un simple: ‘Està tot bé’.

Després de veure’s obligada a donar explicacions sobre cadascun dels seus passos, sembla que la núvia de Ponce s’ha cansat. Així, seguia el mateix camí que el torero i ha eliminat el seu compte d’Instagram.

D’esta forma, l’estudiant de Dret renúncia a tota possibilitat de convertir-se en una influencer i deixa de compartir el seu dia a dia. Encara que, també hem d’acomiadar-nos de les mostres d’afecte constants als quals tenien acostumats en xarxes socials.

Sembla que la parella ha entrat en una nova etapa en la qual volen deixar d’exposar-se tant. I és que a Ponce ja li havien advertit que mostrava massa contingut personal, la qual cosa afecta de manera directa a la seua professió.

Des d’un primer moment, molts ratllaven la seua actitud d’infantil, ja que queda clar que Ana li havia rejovenit en tots els aspectes. Ponce fins i tot s’animava amb vídeos de Tik Tok, encara que lamentablement ja no podrem veure-li en esta faceta tan desenfadada i divertida.

Per altra banda

Es rumoreja que Ana Soria no es porta be en les filles de Ponce i es que les menors no li perdonarien que haja trencat el matrimoni dels seus pares, i menys que hagen protagonitzat imatges tan embafadores. Les menors podrien ser el principal motiu de discussió entre la parella.

Paloma Cuevas es veu feliç

Per part seua, Paloma Cuevas respon al seu ex compartint precioses instantànies amb les seues filles, de l’afecte de les quals presumeix. Així, el somriure que mostra és la millor de les victòries.

 

<

>

 

Últimes notícies

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.