El seu somriure d’una Paloma Cuevas victoriosa davant Enrique Ponce i Ana Soria

Sembla que Enrique Ponce i Ana Soria no passen pel seu millor moment, pareix que hi ha una crisi entre la parella. El motiu podria ser la comunió de la fila del torer i Paloma Cuevas, Bianca, un esdeveniment al que Ana Soria no asistiria.

Una decisió per evitar mals moments

Esta setmana la revista ‘Diez minutos’ ja mostrava una rinya entre la parella d’enamorats, en la qual Ponce pareixia desesperat.

I es que sembla que a Ana Soria no li agrada massa la bona relació que hi ha entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas.

A la novia del torer no li faria gens de gràcia que el torero no acabe de signar el divorci, per la qual cosa ella segueix limitada al paper de ‘l’altra’. I és que en les instantànies que ha publicat la revista, es veu als dos fent una passejada pel camp bastant tibant.

Una situació bastant desagradable en la qual Ponce s’ha deixat veure fent constantment escarafalls, mostrant-se desesperat, mentre Ana semblava negada a cedir.

Estan en un moment crític?, aconseguiran salvar la seua història d’amor?.A hores d’ara se’ls veu junts com si no passara res. En concret, la jove d’Almeria ha compartit una fotografia en el qual es pot veure a Ponce torejant.

Xarxes socials de la parella fora

Això, abans de prendre una dràstica decisió que ens ha deixat a tots impactats. I és que fa uns dies Enrique eliminava per complet el seu rastre en xarxes socials, la qual cosa avivava les especulacions.

Després d’acompanyar al seu nuvi a la plaça de bous de Navalcarnero, la mateixa Ana desmentia els rumors de crisis amb un simple: ‘Està tot bé’.

Després de veure’s obligada a donar explicacions sobre cadascun dels seus passos, sembla que la núvia de Ponce s’ha cansat. Així, seguia el mateix camí que el torero i ha eliminat el seu compte d’Instagram.

D’esta forma, l’estudiant de Dret renúncia a tota possibilitat de convertir-se en una influencer i deixa de compartir el seu dia a dia. Encara que, també hem d’acomiadar-nos de les mostres d’afecte constants als quals tenien acostumats en xarxes socials.

Sembla que la parella ha entrat en una nova etapa en la qual volen deixar d’exposar-se tant. I és que a Ponce ja li havien advertit que mostrava massa contingut personal, la qual cosa afecta de manera directa a la seua professió.

Des d’un primer moment, molts ratllaven la seua actitud d’infantil, ja que queda clar que Ana li havia rejovenit en tots els aspectes. Ponce fins i tot s’animava amb vídeos de Tik Tok, encara que lamentablement ja no podrem veure-li en esta faceta tan desenfadada i divertida.

Per altra banda

Es rumoreja que Ana Soria no es porta be en les filles de Ponce i es que les menors no li perdonarien que haja trencat el matrimoni dels seus pares, i menys que hagen protagonitzat imatges tan embafadores. Les menors podrien ser el principal motiu de discussió entre la parella.

Paloma Cuevas es veu feliç

Per part seua, Paloma Cuevas respon al seu ex compartint precioses instantànies amb les seues filles, de l’afecte de les quals presumeix. Així, el somriure que mostra és la millor de les victòries.

 

<

>

 

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.