El seu somriure d’una Paloma Cuevas victoriosa davant Enrique Ponce i Ana Soria

Sembla que Enrique Ponce i Ana Soria no passen pel seu millor moment, pareix que hi ha una crisi entre la parella. El motiu podria ser la comunió de la fila del torer i Paloma Cuevas, Bianca, un esdeveniment al que Ana Soria no asistiria.

Una decisió per evitar mals moments

Esta setmana la revista ‘Diez minutos’ ja mostrava una rinya entre la parella d’enamorats, en la qual Ponce pareixia desesperat.

I es que sembla que a Ana Soria no li agrada massa la bona relació que hi ha entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas.

A la novia del torer no li faria gens de gràcia que el torero no acabe de signar el divorci, per la qual cosa ella segueix limitada al paper de ‘l’altra’. I és que en les instantànies que ha publicat la revista, es veu als dos fent una passejada pel camp bastant tibant.

Una situació bastant desagradable en la qual Ponce s’ha deixat veure fent constantment escarafalls, mostrant-se desesperat, mentre Ana semblava negada a cedir.

Estan en un moment crític?, aconseguiran salvar la seua història d’amor?.A hores d’ara se’ls veu junts com si no passara res. En concret, la jove d’Almeria ha compartit una fotografia en el qual es pot veure a Ponce torejant.

Xarxes socials de la parella fora

Això, abans de prendre una dràstica decisió que ens ha deixat a tots impactats. I és que fa uns dies Enrique eliminava per complet el seu rastre en xarxes socials, la qual cosa avivava les especulacions.

Després d’acompanyar al seu nuvi a la plaça de bous de Navalcarnero, la mateixa Ana desmentia els rumors de crisis amb un simple: ‘Està tot bé’.

Després de veure’s obligada a donar explicacions sobre cadascun dels seus passos, sembla que la núvia de Ponce s’ha cansat. Així, seguia el mateix camí que el torero i ha eliminat el seu compte d’Instagram.

D’esta forma, l’estudiant de Dret renúncia a tota possibilitat de convertir-se en una influencer i deixa de compartir el seu dia a dia. Encara que, també hem d’acomiadar-nos de les mostres d’afecte constants als quals tenien acostumats en xarxes socials.

Sembla que la parella ha entrat en una nova etapa en la qual volen deixar d’exposar-se tant. I és que a Ponce ja li havien advertit que mostrava massa contingut personal, la qual cosa afecta de manera directa a la seua professió.

Des d’un primer moment, molts ratllaven la seua actitud d’infantil, ja que queda clar que Ana li havia rejovenit en tots els aspectes. Ponce fins i tot s’animava amb vídeos de Tik Tok, encara que lamentablement ja no podrem veure-li en esta faceta tan desenfadada i divertida.

Per altra banda

Es rumoreja que Ana Soria no es porta be en les filles de Ponce i es que les menors no li perdonarien que haja trencat el matrimoni dels seus pares, i menys que hagen protagonitzat imatges tan embafadores. Les menors podrien ser el principal motiu de discussió entre la parella.

Paloma Cuevas es veu feliç

Per part seua, Paloma Cuevas respon al seu ex compartint precioses instantànies amb les seues filles, de l’afecte de les quals presumeix. Així, el somriure que mostra és la millor de les victòries.

 

<

>

 

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.