El seu somriure d’una Paloma Cuevas victoriosa davant Enrique Ponce i Ana Soria

Sembla que Enrique Ponce i Ana Soria no passen pel seu millor moment, pareix que hi ha una crisi entre la parella. El motiu podria ser la comunió de la fila del torer i Paloma Cuevas, Bianca, un esdeveniment al que Ana Soria no asistiria.

Una decisió per evitar mals moments

Esta setmana la revista ‘Diez minutos’ ja mostrava una rinya entre la parella d’enamorats, en la qual Ponce pareixia desesperat.

I es que sembla que a Ana Soria no li agrada massa la bona relació que hi ha entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas.

A la novia del torer no li faria gens de gràcia que el torero no acabe de signar el divorci, per la qual cosa ella segueix limitada al paper de ‘l’altra’. I és que en les instantànies que ha publicat la revista, es veu als dos fent una passejada pel camp bastant tibant.

Una situació bastant desagradable en la qual Ponce s’ha deixat veure fent constantment escarafalls, mostrant-se desesperat, mentre Ana semblava negada a cedir.

Estan en un moment crític?, aconseguiran salvar la seua història d’amor?.A hores d’ara se’ls veu junts com si no passara res. En concret, la jove d’Almeria ha compartit una fotografia en el qual es pot veure a Ponce torejant.

Xarxes socials de la parella fora

Això, abans de prendre una dràstica decisió que ens ha deixat a tots impactats. I és que fa uns dies Enrique eliminava per complet el seu rastre en xarxes socials, la qual cosa avivava les especulacions.

Després d’acompanyar al seu nuvi a la plaça de bous de Navalcarnero, la mateixa Ana desmentia els rumors de crisis amb un simple: ‘Està tot bé’.

Després de veure’s obligada a donar explicacions sobre cadascun dels seus passos, sembla que la núvia de Ponce s’ha cansat. Així, seguia el mateix camí que el torero i ha eliminat el seu compte d’Instagram.

D’esta forma, l’estudiant de Dret renúncia a tota possibilitat de convertir-se en una influencer i deixa de compartir el seu dia a dia. Encara que, també hem d’acomiadar-nos de les mostres d’afecte constants als quals tenien acostumats en xarxes socials.

Sembla que la parella ha entrat en una nova etapa en la qual volen deixar d’exposar-se tant. I és que a Ponce ja li havien advertit que mostrava massa contingut personal, la qual cosa afecta de manera directa a la seua professió.

Des d’un primer moment, molts ratllaven la seua actitud d’infantil, ja que queda clar que Ana li havia rejovenit en tots els aspectes. Ponce fins i tot s’animava amb vídeos de Tik Tok, encara que lamentablement ja no podrem veure-li en esta faceta tan desenfadada i divertida.

Per altra banda

Es rumoreja que Ana Soria no es porta be en les filles de Ponce i es que les menors no li perdonarien que haja trencat el matrimoni dels seus pares, i menys que hagen protagonitzat imatges tan embafadores. Les menors podrien ser el principal motiu de discussió entre la parella.

Paloma Cuevas es veu feliç

Per part seua, Paloma Cuevas respon al seu ex compartint precioses instantànies amb les seues filles, de l’afecte de les quals presumeix. Així, el somriure que mostra és la millor de les victòries.

 

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.