El seu somriure d’una Paloma Cuevas victoriosa davant Enrique Ponce i Ana Soria

Sembla que Enrique Ponce i Ana Soria no passen pel seu millor moment, pareix que hi ha una crisi entre la parella. El motiu podria ser la comunió de la fila del torer i Paloma Cuevas, Bianca, un esdeveniment al que Ana Soria no asistiria.

Una decisió per evitar mals moments

Esta setmana la revista ‘Diez minutos’ ja mostrava una rinya entre la parella d’enamorats, en la qual Ponce pareixia desesperat.

I es que sembla que a Ana Soria no li agrada massa la bona relació que hi ha entre Enrique Ponce i Paloma Cuevas.

A la novia del torer no li faria gens de gràcia que el torero no acabe de signar el divorci, per la qual cosa ella segueix limitada al paper de ‘l’altra’. I és que en les instantànies que ha publicat la revista, es veu als dos fent una passejada pel camp bastant tibant.

Una situació bastant desagradable en la qual Ponce s’ha deixat veure fent constantment escarafalls, mostrant-se desesperat, mentre Ana semblava negada a cedir.

Estan en un moment crític?, aconseguiran salvar la seua història d’amor?.A hores d’ara se’ls veu junts com si no passara res. En concret, la jove d’Almeria ha compartit una fotografia en el qual es pot veure a Ponce torejant.

Xarxes socials de la parella fora

Això, abans de prendre una dràstica decisió que ens ha deixat a tots impactats. I és que fa uns dies Enrique eliminava per complet el seu rastre en xarxes socials, la qual cosa avivava les especulacions.

Després d’acompanyar al seu nuvi a la plaça de bous de Navalcarnero, la mateixa Ana desmentia els rumors de crisis amb un simple: ‘Està tot bé’.

Després de veure’s obligada a donar explicacions sobre cadascun dels seus passos, sembla que la núvia de Ponce s’ha cansat. Així, seguia el mateix camí que el torero i ha eliminat el seu compte d’Instagram.

D’esta forma, l’estudiant de Dret renúncia a tota possibilitat de convertir-se en una influencer i deixa de compartir el seu dia a dia. Encara que, també hem d’acomiadar-nos de les mostres d’afecte constants als quals tenien acostumats en xarxes socials.

Sembla que la parella ha entrat en una nova etapa en la qual volen deixar d’exposar-se tant. I és que a Ponce ja li havien advertit que mostrava massa contingut personal, la qual cosa afecta de manera directa a la seua professió.

Des d’un primer moment, molts ratllaven la seua actitud d’infantil, ja que queda clar que Ana li havia rejovenit en tots els aspectes. Ponce fins i tot s’animava amb vídeos de Tik Tok, encara que lamentablement ja no podrem veure-li en esta faceta tan desenfadada i divertida.

Per altra banda

Es rumoreja que Ana Soria no es porta be en les filles de Ponce i es que les menors no li perdonarien que haja trencat el matrimoni dels seus pares, i menys que hagen protagonitzat imatges tan embafadores. Les menors podrien ser el principal motiu de discussió entre la parella.

Paloma Cuevas es veu feliç

Per part seua, Paloma Cuevas respon al seu ex compartint precioses instantànies amb les seues filles, de l’afecte de les quals presumeix. Així, el somriure que mostra és la millor de les victòries.

 

<

>

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.