15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sonsoles Suárez, filla d’Adolfo Suárez, i Paulo Wilson se separen després de vint anys junts

Sonsóles Suárez y Paulo Wilson

Sonsóles Suárez i Paulo Wilson | EspañaDiario.es

 

La filla del ja mort expresident del Govern Adolfo Suárez, Sonsoles Suárez i Paulo Wilson han trencat la seua relació després de vint anys junts, cinc d’ells de matrimoni. Encara que de moment es desconeixen els motius de la ruptura, ‘Vanitatis’ – mitjà que ha donat a conéixer la notícia – ha apuntat al fet que no han existit «terceres persones» i que va ser una decisió «de mutu acord».

 

Una notícia com menys inesperada i que, com ja és habitual en la filla de l’expresident, s’ha portat en la més absoluta discreció. No obstant això,el que més ha cridat l’atenció és que la parella no es divorciarà: «La separació és física, així ho han decidit tots dos. Encara que no pensen en una reconciliació, no tenen intenció de separar-se legalment ni de divorciar-se».

 

Últimes notícies

Demanen presó per al president i el tresorer d’una residència d’Aspe per presumpta apropiació de 2,15 milions

La Fiscalia sol·licita 13 i 8 anys de presó per al president i el tresorer d'una residència d'Aspe per un forat de 2,15 milions. El juí comença hui i durarà tota la setmana.

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.