Sonsoles Suárez, filla d’Adolfo Suárez, i Paulo Wilson se separen després de vint anys junts

Sonsóles Suárez y Paulo Wilson

Sonsóles Suárez i Paulo Wilson | EspañaDiario.es

 

La filla del ja mort expresident del Govern Adolfo Suárez, Sonsoles Suárez i Paulo Wilson han trencat la seua relació després de vint anys junts, cinc d’ells de matrimoni. Encara que de moment es desconeixen els motius de la ruptura, ‘Vanitatis’ – mitjà que ha donat a conéixer la notícia – ha apuntat al fet que no han existit «terceres persones» i que va ser una decisió «de mutu acord».

 

Una notícia com menys inesperada i que, com ja és habitual en la filla de l’expresident, s’ha portat en la més absoluta discreció. No obstant això,el que més ha cridat l’atenció és que la parella no es divorciarà: «La separació és física, així ho han decidit tots dos. Encara que no pensen en una reconciliació, no tenen intenció de separar-se legalment ni de divorciar-se».

 

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.