Intentaren segrestar a Isabel Pantoja

 

El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim.

A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar trencar a plorar en explicar-ho. «Va arribar a tindre por per la seua vida, van ser minuts i hores en les quals estava desesperada i sense saber què fer». Pel que sembla, la persona en qüestió «estava enamorat i obsessionat amb Ia Pantoja. Va començar a suplicar: ‘Per favor, Per favor, deixa’m marxar’».

Este fatidic incident ha eixit a la llum ara quan Isabel Pantoja ha tornat a la televisió i visiblement molt més prima, després de mesos allunyada de l’ull públic. Així, s’enfrontava a la roda de premsa del nou programa en el qual exercirà de jurat, ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?‘, on comparteix escena amb Risto MejideDanna Paola i Jesús Vázquez.
 

 

Isabel Pantoja torna a estar en pantalla

Visiblement més prima, la cançonetista ha parlat sobre com ha suportat estos últims mesos després que el seu fill l’haja atacat públicament per l’herència del seu pare, el difunt Paquirri. «Ha estat un any difícil, dur, estrany, fatídic… Ara tornar a veure els focos cap a la meua persona, ha estat il·luminar-me. He conegut a gent meravellosa, que em cuida, m’acarona, i em fa la calor que necessite. Ha estat un any dur, però ja estic ací».

L’artista ha insistit a recalcar que «no he estat amagada, jo he estat a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc». Encara que, això sí, s’ha negat parlar de la relació amb el seu fill.

Un poc més insegura i espantada, Pantoja ha deixat les seues pors a un costat i ha tret forces per a tornar a sotmetre’s a l’escrutini dels mitjans. Arriba protegida i abrigallada pel seu equip. No la deixen sola en cap moment, l’ajuden a caminar i fins i tot a beure aigua. Tot i això, es mostra nerviosa, perquè sap que les preguntes sobre la seua vida personal són inevitables i així ocurreix, li es pregunta per la seua vida personal al que l’artista esquiva molt bé.

És més, després de tota la polèmica generada amb una fotografia en la qual no surt molt afavorida i que el seu company de Top Star, Risto Mejide, ha compartit, la Pantoja ha revisat amb lupa tots els detalls de la roda de premsa en la qual s’ha presentat el programa.

Un conegut líder polític va intentar segrestar a Isabel Pantoja

No obstant això, sembla que el conflicte amb el seu fill, Kiko Rivera, i fins i tot la seua etapa en la presó, no han estat els pitjors moments en vida de la cançonetista, ja que segons han destapat en exclusiva en ‘Socialité’, l’artista va sofrir un intent de segrest.

«Van intentar segrestar a Isabel Pantoja a Panamà. Un líder polític estava obsessionat i enamorat d’Isabel, i el motiu d’este viatge era la trobada que li havia proposat este líder polític, que volia conéixer-la. Quan arriba, ell exigeix que en la reunió només poden estar els dos sols. En este moment, la tanca amb clau, i ella comença espantar-se perquè se sent pressionada i forçada», ha relatat un testimoni anònim de la història.

«Estava tan obsessionat i enamorat d’ella, que volia que es quedés allà a viure amb ell per sempre. Li va arribar a oferir convertir-se en la propietària de Panamà. Isabel va enfonsar-se mentre ho explicava, perquè va sentir que mai tornaria a sortir d’allí. Ho recorda com un dels pitjors moments de la seua vida».

I és que este episodi la va impactar tant, que a partir d’este moment, la cançonetista no va tornar a trepitjar el país llatinoamericà. «Isabel Pantoja li va explicar a Juan Gabriel i al seu germà Agustín en una reunió privada, que havien intentat segrestar-la. Els va explicar que li havia passat una cosa tremenda, i que durant este període a l’habitació va ocórrer una cosa fosca. Va dir que es trobava amb un líder polític i que va ocórrer una cosa fosca, i la van amenaçar que si no accedia al que allí ocorria, no podria tornar a eixir».

 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.