Intentaren segrestar a Isabel Pantoja

Ejemplo de shortcode con estilo
  El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim. A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar […]

 

El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim.

A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar trencar a plorar en explicar-ho. «Va arribar a tindre por per la seua vida, van ser minuts i hores en les quals estava desesperada i sense saber què fer». Pel que sembla, la persona en qüestió «estava enamorat i obsessionat amb Ia Pantoja. Va començar a suplicar: ‘Per favor, Per favor, deixa’m marxar’».

Este fatidic incident ha eixit a la llum ara quan Isabel Pantoja ha tornat a la televisió i visiblement molt més prima, després de mesos allunyada de l’ull públic. Així, s’enfrontava a la roda de premsa del nou programa en el qual exercirà de jurat, ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?‘, on comparteix escena amb Risto Mejide, Danna Paola i Jesús Vázquez.
 

 

Isabel Pantoja torna a estar en pantalla

Visiblement més prima, la cançonetista ha parlat sobre com ha suportat estos últims mesos després que el seu fill l’haja atacat públicament per l’herència del seu pare, el difunt Paquirri. «Ha estat un any difícil, dur, estrany, fatídic… Ara tornar a veure els focos cap a la meua persona, ha estat il·luminar-me. He conegut a gent meravellosa, que em cuida, m’acarona, i em fa la calor que necessite. Ha estat un any dur, però ja estic ací».

L’artista ha insistit a recalcar que «no he estat amagada, jo he estat a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc». Encara que, això sí, s’ha negat parlar de la relació amb el seu fill.

Un poc més insegura i espantada, Pantoja ha deixat les seues pors a un costat i ha tret forces per a tornar a sotmetre’s a l’escrutini dels mitjans. Arriba protegida i abrigallada pel seu equip. No la deixen sola en cap moment, l’ajuden a caminar i fins i tot a beure aigua. Tot i això, es mostra nerviosa, perquè sap que les preguntes sobre la seua vida personal són inevitables i així ocurreix, li es pregunta per la seua vida personal al que l’artista esquiva molt bé.

És més, després de tota la polèmica generada amb una fotografia en la qual no surt molt afavorida i que el seu company de Top Star, Risto Mejide, ha compartit, la Pantoja ha revisat amb lupa tots els detalls de la roda de premsa en la qual s’ha presentat el programa.

Un conegut líder polític va intentar segrestar a Isabel Pantoja

No obstant això, sembla que el conflicte amb el seu fill, Kiko Rivera, i fins i tot la seua etapa en la presó, no han estat els pitjors moments en vida de la cançonetista, ja que segons han destapat en exclusiva en ‘Socialité’, l’artista va sofrir un intent de segrest.

«Van intentar segrestar a Isabel Pantoja a Panamà. Un líder polític estava obsessionat i enamorat d’Isabel, i el motiu d’este viatge era la trobada que li havia proposat este líder polític, que volia conéixer-la. Quan arriba, ell exigeix que en la reunió només poden estar els dos sols. En este moment, la tanca amb clau, i ella comença espantar-se perquè se sent pressionada i forçada», ha relatat un testimoni anònim de la història.

«Estava tan obsessionat i enamorat d’ella, que volia que es quedés allà a viure amb ell per sempre. Li va arribar a oferir convertir-se en la propietària de Panamà. Isabel va enfonsar-se mentre ho explicava, perquè va sentir que mai tornaria a sortir d’allí. Ho recorda com un dels pitjors moments de la seua vida».

I és que este episodi la va impactar tant, que a partir d’este moment, la cançonetista no va tornar a trepitjar el país llatinoamericà. «Isabel Pantoja li va explicar a Juan Gabriel i al seu germà Agustín en una reunió privada, que havien intentat segrestar-la. Els va explicar que li havia passat una cosa tremenda, i que durant este període a l’habitació va ocórrer una cosa fosca. Va dir que es trobava amb un líder polític i que va ocórrer una cosa fosca, i la van amenaçar que si no accedia al que allí ocorria, no podria tornar a eixir».

 

Últimes notícies

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.