22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Intentaren segrestar a Isabel Pantoja

 

El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim.

A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar trencar a plorar en explicar-ho. «Va arribar a tindre por per la seua vida, van ser minuts i hores en les quals estava desesperada i sense saber què fer». Pel que sembla, la persona en qüestió «estava enamorat i obsessionat amb Ia Pantoja. Va començar a suplicar: ‘Per favor, Per favor, deixa’m marxar’».

Este fatidic incident ha eixit a la llum ara quan Isabel Pantoja ha tornat a la televisió i visiblement molt més prima, després de mesos allunyada de l’ull públic. Així, s’enfrontava a la roda de premsa del nou programa en el qual exercirà de jurat, ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?‘, on comparteix escena amb Risto MejideDanna Paola i Jesús Vázquez.
 

 

Isabel Pantoja torna a estar en pantalla

Visiblement més prima, la cançonetista ha parlat sobre com ha suportat estos últims mesos després que el seu fill l’haja atacat públicament per l’herència del seu pare, el difunt Paquirri. «Ha estat un any difícil, dur, estrany, fatídic… Ara tornar a veure els focos cap a la meua persona, ha estat il·luminar-me. He conegut a gent meravellosa, que em cuida, m’acarona, i em fa la calor que necessite. Ha estat un any dur, però ja estic ací».

L’artista ha insistit a recalcar que «no he estat amagada, jo he estat a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc». Encara que, això sí, s’ha negat parlar de la relació amb el seu fill.

Un poc més insegura i espantada, Pantoja ha deixat les seues pors a un costat i ha tret forces per a tornar a sotmetre’s a l’escrutini dels mitjans. Arriba protegida i abrigallada pel seu equip. No la deixen sola en cap moment, l’ajuden a caminar i fins i tot a beure aigua. Tot i això, es mostra nerviosa, perquè sap que les preguntes sobre la seua vida personal són inevitables i així ocurreix, li es pregunta per la seua vida personal al que l’artista esquiva molt bé.

És més, després de tota la polèmica generada amb una fotografia en la qual no surt molt afavorida i que el seu company de Top Star, Risto Mejide, ha compartit, la Pantoja ha revisat amb lupa tots els detalls de la roda de premsa en la qual s’ha presentat el programa.

Un conegut líder polític va intentar segrestar a Isabel Pantoja

No obstant això, sembla que el conflicte amb el seu fill, Kiko Rivera, i fins i tot la seua etapa en la presó, no han estat els pitjors moments en vida de la cançonetista, ja que segons han destapat en exclusiva en ‘Socialité’, l’artista va sofrir un intent de segrest.

«Van intentar segrestar a Isabel Pantoja a Panamà. Un líder polític estava obsessionat i enamorat d’Isabel, i el motiu d’este viatge era la trobada que li havia proposat este líder polític, que volia conéixer-la. Quan arriba, ell exigeix que en la reunió només poden estar els dos sols. En este moment, la tanca amb clau, i ella comença espantar-se perquè se sent pressionada i forçada», ha relatat un testimoni anònim de la història.

«Estava tan obsessionat i enamorat d’ella, que volia que es quedés allà a viure amb ell per sempre. Li va arribar a oferir convertir-se en la propietària de Panamà. Isabel va enfonsar-se mentre ho explicava, perquè va sentir que mai tornaria a sortir d’allí. Ho recorda com un dels pitjors moments de la seua vida».

I és que este episodi la va impactar tant, que a partir d’este moment, la cançonetista no va tornar a trepitjar el país llatinoamericà. «Isabel Pantoja li va explicar a Juan Gabriel i al seu germà Agustín en una reunió privada, que havien intentat segrestar-la. Els va explicar que li havia passat una cosa tremenda, i que durant este període a l’habitació va ocórrer una cosa fosca. Va dir que es trobava amb un líder polític i que va ocórrer una cosa fosca, i la van amenaçar que si no accedia al que allí ocorria, no podria tornar a eixir».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.