Intentaren segrestar a Isabel Pantoja

 

El programa de Telecinco ‘Socialité‘ ha tret en exclusiva un dels episodis més tràgics de la vida d’Isabel Pantoja, qui suposadament va ser segrestada i retinguda amb clau per una persona bastant coneguda. Un fet que només hauria compartit amb el seu cercle més pròxim.

A més, segons expliquen en el programa de María Patiño, Isabel Pantoja no pot evitar trencar a plorar en explicar-ho. «Va arribar a tindre por per la seua vida, van ser minuts i hores en les quals estava desesperada i sense saber què fer». Pel que sembla, la persona en qüestió «estava enamorat i obsessionat amb Ia Pantoja. Va començar a suplicar: ‘Per favor, Per favor, deixa’m marxar’».

Este fatidic incident ha eixit a la llum ara quan Isabel Pantoja ha tornat a la televisió i visiblement molt més prima, després de mesos allunyada de l’ull públic. Així, s’enfrontava a la roda de premsa del nou programa en el qual exercirà de jurat, ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?‘, on comparteix escena amb Risto MejideDanna Paola i Jesús Vázquez.
 

 

Isabel Pantoja torna a estar en pantalla

Visiblement més prima, la cançonetista ha parlat sobre com ha suportat estos últims mesos després que el seu fill l’haja atacat públicament per l’herència del seu pare, el difunt Paquirri. «Ha estat un any difícil, dur, estrany, fatídic… Ara tornar a veure els focos cap a la meua persona, ha estat il·luminar-me. He conegut a gent meravellosa, que em cuida, m’acarona, i em fa la calor que necessite. Ha estat un any dur, però ja estic ací».

L’artista ha insistit a recalcar que «no he estat amagada, jo he estat a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc». Encara que, això sí, s’ha negat parlar de la relació amb el seu fill.

Un poc més insegura i espantada, Pantoja ha deixat les seues pors a un costat i ha tret forces per a tornar a sotmetre’s a l’escrutini dels mitjans. Arriba protegida i abrigallada pel seu equip. No la deixen sola en cap moment, l’ajuden a caminar i fins i tot a beure aigua. Tot i això, es mostra nerviosa, perquè sap que les preguntes sobre la seua vida personal són inevitables i així ocurreix, li es pregunta per la seua vida personal al que l’artista esquiva molt bé.

És més, després de tota la polèmica generada amb una fotografia en la qual no surt molt afavorida i que el seu company de Top Star, Risto Mejide, ha compartit, la Pantoja ha revisat amb lupa tots els detalls de la roda de premsa en la qual s’ha presentat el programa.

Un conegut líder polític va intentar segrestar a Isabel Pantoja

No obstant això, sembla que el conflicte amb el seu fill, Kiko Rivera, i fins i tot la seua etapa en la presó, no han estat els pitjors moments en vida de la cançonetista, ja que segons han destapat en exclusiva en ‘Socialité’, l’artista va sofrir un intent de segrest.

«Van intentar segrestar a Isabel Pantoja a Panamà. Un líder polític estava obsessionat i enamorat d’Isabel, i el motiu d’este viatge era la trobada que li havia proposat este líder polític, que volia conéixer-la. Quan arriba, ell exigeix que en la reunió només poden estar els dos sols. En este moment, la tanca amb clau, i ella comença espantar-se perquè se sent pressionada i forçada», ha relatat un testimoni anònim de la història.

«Estava tan obsessionat i enamorat d’ella, que volia que es quedés allà a viure amb ell per sempre. Li va arribar a oferir convertir-se en la propietària de Panamà. Isabel va enfonsar-se mentre ho explicava, perquè va sentir que mai tornaria a sortir d’allí. Ho recorda com un dels pitjors moments de la seua vida».

I és que este episodi la va impactar tant, que a partir d’este moment, la cançonetista no va tornar a trepitjar el país llatinoamericà. «Isabel Pantoja li va explicar a Juan Gabriel i al seu germà Agustín en una reunió privada, que havien intentat segrestar-la. Els va explicar que li havia passat una cosa tremenda, i que durant este període a l’habitació va ocórrer una cosa fosca. Va dir que es trobava amb un líder polític i que va ocórrer una cosa fosca, i la van amenaçar que si no accedia al que allí ocorria, no podria tornar a eixir».

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.