Rocío Flores tenia pànic al que li podia vindre

 

Al que més temia Rocío Flores a acabat fen-se realitat, i és que segons ha revelat María Patiño, la jove temia complir els 18 anys perquè sabia que ja era responsable dels seus propis actes, inclosa la pallissa que li va propinar a la seua mare. A més, sentia veritable pànic als mitjans de comunicació.

«Rocío Flores tenia pànic a complir 18 anys pel que implicava sortir als mitjans de comunicació», ha explicat María Patiño.

Però han passat anys i ara res té a veure amb aquell comportament, actualment s'ha convertit en col·laboradora habitual tant de 'El programa d'Ana Rosa' com del debat de 'Supervivientes', on no dubta a defensar amb dents i ungles a la dona del seu pare, Olga Moreno.

Així, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha quedat al descobert, ja que com la seua pròpia mare indicava en el documental: «Jo tenia dos motius pels quals no comptava la meua veritat, ho estic fent hui, quan una té 24 i un altre té 22», ha indicat. Una altra cleca a Antonio David, a qui acusa d'haver venut als seus fills des que eren petits i utilitzar-los a favor seu.

Rocío Flores tenia 15 anys quan la seua vida va canviar per sempre, ja que després de mostrar una gran rebel·lia i desafiar constantment a la seua mare, per fi se n'anava a viure amb el seu pare.

Després de donar-li una brutal pallissa a la filla de Rocío Jurado -va ser condemnada per maltractament habitual a sis mesos de llibertat vigilada, i es va realitzar un seguiment d'ella que va resultar favorable-, la jove va ser capaç fins i tot de denunciar a la seua mare, tot amb la condició que Antonio David aconseguís la custòdia completa.

En este moment, Rocío Carrasco perdia als seus fills per sempre, ja que poc després el seu fill al·legava que la casa de la seua mare era com una presó i que preferia anar-se'n a viure amb la seua germana i el seu pare. Uns angoixants instants que la dona de Fidel Albiac relatava en l'últim capítol del seu docu-sèrie.

Per part de Rociíto va intentar fer tot el possible perquè no se sabera més enllà de portes cap a dins, amb la clara i única intenció de protegir als seus fills. Així, encara que este incident va arribar a l'orella de moltes redaccions, mai es va fer públic.

Cal recordar que la primera vegada que Rocío Flores va trepitjar un plató de televisió va ser l'any 2017, quan anava a rebre a la seua tia Gloria Camila a la seua tornada d'Hondures després de participar a 'Supervivientes'. Una experiència que li va fer perdre la por, ja que dos anys després feia el mateix pel seu pare, quan va acceptar anar a defensar-lo durant el seu pas per 'GH Vip'.

Lamentablement, això va suposar un duríssim cop per a la seua mare Rocío Carrasco, qui no va poder suportar escoltar la brutal defensa de Rocío Flores al seu pare, sobretot després de passar més de set anys sense veure-la. Era en este moment quan decidia posar fi a la seua vida prenent un pot de pastilles.

Una cosa, que no va remoure en cap moment a la seua filla, qui malgrat ser conscient del succés, en cap moment va intentar posar-se en contacte amb ella per a esbrinar si estava bé.

Ara, sobretot després que la filla de 'la més gran' haja relatat el terrible episodi de la pallissa, sembla que la jove ha pres la decisió de no voler saber més d'ella. Això, a pesar que fa unes setmanes manifestava públicament que havia intentat posar-se en contacte amb la seua mare i li feia una crida pública.

«Mama, ningú t'ha arrencat als teus fills. Truca'ns, parla amb nosaltres. Estem ací». Una crida que no va obtenir resposta, ja que segons al·lega Carrasco, els especialistes li han recomanat mantenir-se al marge, ja que seria com «tornar al punt de partida».

 

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.