10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Rocío Flores tenia pànic al que li podia vindre

 

Al que més temia Rocío Flores a acabat fen-se realitat, i és que segons ha revelat María Patiño, la jove temia complir els 18 anys perquè sabia que ja era responsable dels seus propis actes, inclosa la pallissa que li va propinar a la seua mare. A més, sentia veritable pànic als mitjans de comunicació.

«Rocío Flores tenia pànic a complir 18 anys pel que implicava sortir als mitjans de comunicació», ha explicat María Patiño.

Però han passat anys i ara res té a veure amb aquell comportament, actualment s'ha convertit en col·laboradora habitual tant de 'El programa d'Ana Rosa' com del debat de 'Supervivientes', on no dubta a defensar amb dents i ungles a la dona del seu pare, Olga Moreno.

Així, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha quedat al descobert, ja que com la seua pròpia mare indicava en el documental: «Jo tenia dos motius pels quals no comptava la meua veritat, ho estic fent hui, quan una té 24 i un altre té 22», ha indicat. Una altra cleca a Antonio David, a qui acusa d'haver venut als seus fills des que eren petits i utilitzar-los a favor seu.

Rocío Flores tenia 15 anys quan la seua vida va canviar per sempre, ja que després de mostrar una gran rebel·lia i desafiar constantment a la seua mare, per fi se n'anava a viure amb el seu pare.

Després de donar-li una brutal pallissa a la filla de Rocío Jurado -va ser condemnada per maltractament habitual a sis mesos de llibertat vigilada, i es va realitzar un seguiment d'ella que va resultar favorable-, la jove va ser capaç fins i tot de denunciar a la seua mare, tot amb la condició que Antonio David aconseguís la custòdia completa.

En este moment, Rocío Carrasco perdia als seus fills per sempre, ja que poc després el seu fill al·legava que la casa de la seua mare era com una presó i que preferia anar-se'n a viure amb la seua germana i el seu pare. Uns angoixants instants que la dona de Fidel Albiac relatava en l'últim capítol del seu docu-sèrie.

Per part de Rociíto va intentar fer tot el possible perquè no se sabera més enllà de portes cap a dins, amb la clara i única intenció de protegir als seus fills. Així, encara que este incident va arribar a l'orella de moltes redaccions, mai es va fer públic.

Cal recordar que la primera vegada que Rocío Flores va trepitjar un plató de televisió va ser l'any 2017, quan anava a rebre a la seua tia Gloria Camila a la seua tornada d'Hondures després de participar a 'Supervivientes'. Una experiència que li va fer perdre la por, ja que dos anys després feia el mateix pel seu pare, quan va acceptar anar a defensar-lo durant el seu pas per 'GH Vip'.

Lamentablement, això va suposar un duríssim cop per a la seua mare Rocío Carrasco, qui no va poder suportar escoltar la brutal defensa de Rocío Flores al seu pare, sobretot després de passar més de set anys sense veure-la. Era en este moment quan decidia posar fi a la seua vida prenent un pot de pastilles.

Una cosa, que no va remoure en cap moment a la seua filla, qui malgrat ser conscient del succés, en cap moment va intentar posar-se en contacte amb ella per a esbrinar si estava bé.

Ara, sobretot després que la filla de 'la més gran' haja relatat el terrible episodi de la pallissa, sembla que la jove ha pres la decisió de no voler saber més d'ella. Això, a pesar que fa unes setmanes manifestava públicament que havia intentat posar-se en contacte amb la seua mare i li feia una crida pública.

«Mama, ningú t'ha arrencat als teus fills. Truca'ns, parla amb nosaltres. Estem ací». Una crida que no va obtenir resposta, ja que segons al·lega Carrasco, els especialistes li han recomanat mantenir-se al marge, ja que seria com «tornar al punt de partida».

 

Últimes notícies

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.