16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Rocío Flores tenia pànic al que li podia vindre

 

Al que més temia Rocío Flores a acabat fen-se realitat, i és que segons ha revelat María Patiño, la jove temia complir els 18 anys perquè sabia que ja era responsable dels seus propis actes, inclosa la pallissa que li va propinar a la seua mare. A més, sentia veritable pànic als mitjans de comunicació.

«Rocío Flores tenia pànic a complir 18 anys pel que implicava sortir als mitjans de comunicació», ha explicat María Patiño.

Però han passat anys i ara res té a veure amb aquell comportament, actualment s'ha convertit en col·laboradora habitual tant de 'El programa d'Ana Rosa' com del debat de 'Supervivientes', on no dubta a defensar amb dents i ungles a la dona del seu pare, Olga Moreno.

Així, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha quedat al descobert, ja que com la seua pròpia mare indicava en el documental: «Jo tenia dos motius pels quals no comptava la meua veritat, ho estic fent hui, quan una té 24 i un altre té 22», ha indicat. Una altra cleca a Antonio David, a qui acusa d'haver venut als seus fills des que eren petits i utilitzar-los a favor seu.

Rocío Flores tenia 15 anys quan la seua vida va canviar per sempre, ja que després de mostrar una gran rebel·lia i desafiar constantment a la seua mare, per fi se n'anava a viure amb el seu pare.

Després de donar-li una brutal pallissa a la filla de Rocío Jurado -va ser condemnada per maltractament habitual a sis mesos de llibertat vigilada, i es va realitzar un seguiment d'ella que va resultar favorable-, la jove va ser capaç fins i tot de denunciar a la seua mare, tot amb la condició que Antonio David aconseguís la custòdia completa.

En este moment, Rocío Carrasco perdia als seus fills per sempre, ja que poc després el seu fill al·legava que la casa de la seua mare era com una presó i que preferia anar-se'n a viure amb la seua germana i el seu pare. Uns angoixants instants que la dona de Fidel Albiac relatava en l'últim capítol del seu docu-sèrie.

Per part de Rociíto va intentar fer tot el possible perquè no se sabera més enllà de portes cap a dins, amb la clara i única intenció de protegir als seus fills. Així, encara que este incident va arribar a l'orella de moltes redaccions, mai es va fer públic.

Cal recordar que la primera vegada que Rocío Flores va trepitjar un plató de televisió va ser l'any 2017, quan anava a rebre a la seua tia Gloria Camila a la seua tornada d'Hondures després de participar a 'Supervivientes'. Una experiència que li va fer perdre la por, ja que dos anys després feia el mateix pel seu pare, quan va acceptar anar a defensar-lo durant el seu pas per 'GH Vip'.

Lamentablement, això va suposar un duríssim cop per a la seua mare Rocío Carrasco, qui no va poder suportar escoltar la brutal defensa de Rocío Flores al seu pare, sobretot després de passar més de set anys sense veure-la. Era en este moment quan decidia posar fi a la seua vida prenent un pot de pastilles.

Una cosa, que no va remoure en cap moment a la seua filla, qui malgrat ser conscient del succés, en cap moment va intentar posar-se en contacte amb ella per a esbrinar si estava bé.

Ara, sobretot després que la filla de 'la més gran' haja relatat el terrible episodi de la pallissa, sembla que la jove ha pres la decisió de no voler saber més d'ella. Això, a pesar que fa unes setmanes manifestava públicament que havia intentat posar-se en contacte amb la seua mare i li feia una crida pública.

«Mama, ningú t'ha arrencat als teus fills. Truca'ns, parla amb nosaltres. Estem ací». Una crida que no va obtenir resposta, ja que segons al·lega Carrasco, els especialistes li han recomanat mantenir-se al marge, ja que seria com «tornar al punt de partida».

 

Últimes notícies

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.