Rocío Flores tenia pànic al que li podia vindre

 

Al que més temia Rocío Flores a acabat fen-se realitat, i és que segons ha revelat María Patiño, la jove temia complir els 18 anys perquè sabia que ja era responsable dels seus propis actes, inclosa la pallissa que li va propinar a la seua mare. A més, sentia veritable pànic als mitjans de comunicació.

«Rocío Flores tenia pànic a complir 18 anys pel que implicava sortir als mitjans de comunicació», ha explicat María Patiño.

Però han passat anys i ara res té a veure amb aquell comportament, actualment s'ha convertit en col·laboradora habitual tant de 'El programa d'Ana Rosa' com del debat de 'Supervivientes', on no dubta a defensar amb dents i ungles a la dona del seu pare, Olga Moreno.

Així, la filla de Rocío Carrasco i Antonio David Flores ha quedat al descobert, ja que com la seua pròpia mare indicava en el documental: «Jo tenia dos motius pels quals no comptava la meua veritat, ho estic fent hui, quan una té 24 i un altre té 22», ha indicat. Una altra cleca a Antonio David, a qui acusa d'haver venut als seus fills des que eren petits i utilitzar-los a favor seu.

Rocío Flores tenia 15 anys quan la seua vida va canviar per sempre, ja que després de mostrar una gran rebel·lia i desafiar constantment a la seua mare, per fi se n'anava a viure amb el seu pare.

Després de donar-li una brutal pallissa a la filla de Rocío Jurado -va ser condemnada per maltractament habitual a sis mesos de llibertat vigilada, i es va realitzar un seguiment d'ella que va resultar favorable-, la jove va ser capaç fins i tot de denunciar a la seua mare, tot amb la condició que Antonio David aconseguís la custòdia completa.

En este moment, Rocío Carrasco perdia als seus fills per sempre, ja que poc després el seu fill al·legava que la casa de la seua mare era com una presó i que preferia anar-se'n a viure amb la seua germana i el seu pare. Uns angoixants instants que la dona de Fidel Albiac relatava en l'últim capítol del seu docu-sèrie.

Per part de Rociíto va intentar fer tot el possible perquè no se sabera més enllà de portes cap a dins, amb la clara i única intenció de protegir als seus fills. Així, encara que este incident va arribar a l'orella de moltes redaccions, mai es va fer públic.

Cal recordar que la primera vegada que Rocío Flores va trepitjar un plató de televisió va ser l'any 2017, quan anava a rebre a la seua tia Gloria Camila a la seua tornada d'Hondures després de participar a 'Supervivientes'. Una experiència que li va fer perdre la por, ja que dos anys després feia el mateix pel seu pare, quan va acceptar anar a defensar-lo durant el seu pas per 'GH Vip'.

Lamentablement, això va suposar un duríssim cop per a la seua mare Rocío Carrasco, qui no va poder suportar escoltar la brutal defensa de Rocío Flores al seu pare, sobretot després de passar més de set anys sense veure-la. Era en este moment quan decidia posar fi a la seua vida prenent un pot de pastilles.

Una cosa, que no va remoure en cap moment a la seua filla, qui malgrat ser conscient del succés, en cap moment va intentar posar-se en contacte amb ella per a esbrinar si estava bé.

Ara, sobretot després que la filla de 'la més gran' haja relatat el terrible episodi de la pallissa, sembla que la jove ha pres la decisió de no voler saber més d'ella. Això, a pesar que fa unes setmanes manifestava públicament que havia intentat posar-se en contacte amb la seua mare i li feia una crida pública.

«Mama, ningú t'ha arrencat als teus fills. Truca'ns, parla amb nosaltres. Estem ací». Una crida que no va obtenir resposta, ja que segons al·lega Carrasco, els especialistes li han recomanat mantenir-se al marge, ja que seria com «tornar al punt de partida».

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.