Terelu Campos emocionada després de rebre el millor dels regals

 

Terelu Campos, emocionada, rep el millor regal d’aniversari de part d’una persona molt especial, per aixó és bon moment per a deixar-se voler i fer balanç del qual hi ha al voltant. Terelu Campos acaba de complir 56 anys i ho fa després d’uns mesos marcats per algun daltabaix familiar.

Especialment, el protagonitzat per Alejandra Rubio i Carmen Borrego. Inevitablement, la bloguera s’ha sentit en algun moment entre l’espasa i la paret i hi ha hagut alguns instants en els quals la relació amb la seua germana s’ha tibat una mica.

Els seus més reunits li han satisfet de sorpreses i atencions, i entre ells cal destacar el provinent de la seua germana. Així ho ha compartit en el seu blog de ‘Lecturas’.

 

Les llàgrimes de Terelu Campos per Carmen Borrego

 

Terelu, molt emocionada, ha revelat que “he plorat de felicitat amb un missatge de la meua germana”. La filla de María Teresa Campos ha assegurat que fa uns dies va rebre un àudio en el qual s’escoltava la mar de fons i en el qual la seua germana li deia “estic en la riba de la mar i no puc suportar que estiguem distanciades”.

Unes paraules que han tocat el cor de la col·laboradora de ‘Viva la vida’. «Vaig plorar molt escoltant-ho, però no de tristesa. Va ser de felicitat i d’alé de saber que tot tornarà a ser com era».

El distanciament de les germanes

 

Fa mesos que la relació entre les filles de María Teresa Campos no passa pel seu millor moment. I és que després del conflicte de Carmen Borrego amb la seua neboda, Alejandra Rubio, i després de l’acostament de la col·laboradora amb Kiko Hernández, la situació s’ha tornat més tibant.

«No hi ha comunicació entre elles. Han posat distància«, assenyalaven fa unes setmanes. «Terelu sap que Carmen ha de treballar, però no arriba a entendre que li seguisca el rotllo a Kiko quan clarament es continua rient d’ella».

I més quan Hernández ha posat en dubte la professionalitat de Terelu i ha arremés amb duresa contra ella.
«Terelu ha passat per alt moltes coses de la seua germana. Sap que té necessitat de facturar i per això ha mirat per a un altre costat en més d’una ocasió, però creu que tot té un límit», asseguraven.

«Si des de ‘Sálvame’, i especialment Kiko Hernández, humilien a la seua família, no pot fer res, però que siga la mateixa Carmen la que col·labore en esta humiliació no ho entén».

Per tant, Campos considerava que la seua germana estava sent molt egoista i per això decidia posar una mica de terra pel mig.

Carmen Borrego i el seu gran detall amb Terelu Campos

 

Eixa confessió de Carmen Borrego ha sigut una de les millors coses que li ha pogut passar a Terelu Campos de cara al seu aniversari. Si hi ha una cosa a la qual la filla de María Teresa Campos dona importància és a la família i detesta els moments de tensió entre ella i les persones que més vol.

El desig de Terelu Campos

 

Per això, tal com ha escrit, el gest de la seua germana “em va canviar el dia per a bé i que espere que quan ella torne de vacances reprenguem el que hem perdut en els últims mesos”.

Amb ganes de retrobament

 

De moment no podran celebrar l’aniversari de Terelu Campos juntes perquè Carmen Borrego es troba de vacances fora de Madrid. Però quan torne, ambdues estan disposades a viure un retrobament preciós i brindar per la seua bona relació i pel fet que per fi s’hagen calmat les aigües en la família.

Amb motiu del seu aniversari, Terelu ha volgut envoltar-se de les persones que més vol, encara que també ha comptat amb notables absències.

D’eixa forma, la televisiva ha organitzat un divertit pla al qual no han faltat la seua filla Alejandra, i tampoc Kiko Matamoros i la seua xica Marta López.

Altres amics com Kike Calleja i Raquel Abad tampoc han volgut perdre’s l’oportunitat d’acompanyar-la. No obstant això, sí que ha cridat l’atenció que ni Rocío Carrasco ni Fidel Albiac hagen sigut presents per a fer costat a ‘la seua germana de l’ànima‘.

Tampoc ho ha fet la matriarca del clan, María Teresa Campos, que no té moltes ganes de festa. I, com ja ha assenyalat la pròpia Terelu, quedarà a la seua volta de les vacances amb la seua germana Carmen.

Moment en el qual segurament aprofitaran per a llimar asprors després de tant de temps i s’acostaran novament. D’eixa forma podem assegurar amb certesa que la guerra enmig del clan Campos ha llegat a la seua fi.

 

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.