Terelu Campos emocionada després de rebre el millor dels regals

 

Terelu Campos, emocionada, rep el millor regal d’aniversari de part d’una persona molt especial, per aixó és bon moment per a deixar-se voler i fer balanç del qual hi ha al voltant. Terelu Campos acaba de complir 56 anys i ho fa després d’uns mesos marcats per algun daltabaix familiar.

Especialment, el protagonitzat per Alejandra Rubio i Carmen Borrego. Inevitablement, la bloguera s’ha sentit en algun moment entre l’espasa i la paret i hi ha hagut alguns instants en els quals la relació amb la seua germana s’ha tibat una mica.

Els seus més reunits li han satisfet de sorpreses i atencions, i entre ells cal destacar el provinent de la seua germana. Així ho ha compartit en el seu blog de ‘Lecturas’.

 

Les llàgrimes de Terelu Campos per Carmen Borrego

 

Terelu, molt emocionada, ha revelat que “he plorat de felicitat amb un missatge de la meua germana”. La filla de María Teresa Campos ha assegurat que fa uns dies va rebre un àudio en el qual s’escoltava la mar de fons i en el qual la seua germana li deia “estic en la riba de la mar i no puc suportar que estiguem distanciades”.

Unes paraules que han tocat el cor de la col·laboradora de ‘Viva la vida’. «Vaig plorar molt escoltant-ho, però no de tristesa. Va ser de felicitat i d’alé de saber que tot tornarà a ser com era».

El distanciament de les germanes

 

Fa mesos que la relació entre les filles de María Teresa Campos no passa pel seu millor moment. I és que després del conflicte de Carmen Borrego amb la seua neboda, Alejandra Rubio, i després de l’acostament de la col·laboradora amb Kiko Hernández, la situació s’ha tornat més tibant.

«No hi ha comunicació entre elles. Han posat distància«, assenyalaven fa unes setmanes. «Terelu sap que Carmen ha de treballar, però no arriba a entendre que li seguisca el rotllo a Kiko quan clarament es continua rient d’ella».

I més quan Hernández ha posat en dubte la professionalitat de Terelu i ha arremés amb duresa contra ella.
«Terelu ha passat per alt moltes coses de la seua germana. Sap que té necessitat de facturar i per això ha mirat per a un altre costat en més d’una ocasió, però creu que tot té un límit», asseguraven.

«Si des de ‘Sálvame’, i especialment Kiko Hernández, humilien a la seua família, no pot fer res, però que siga la mateixa Carmen la que col·labore en esta humiliació no ho entén».

Per tant, Campos considerava que la seua germana estava sent molt egoista i per això decidia posar una mica de terra pel mig.

Carmen Borrego i el seu gran detall amb Terelu Campos

 

Eixa confessió de Carmen Borrego ha sigut una de les millors coses que li ha pogut passar a Terelu Campos de cara al seu aniversari. Si hi ha una cosa a la qual la filla de María Teresa Campos dona importància és a la família i detesta els moments de tensió entre ella i les persones que més vol.

El desig de Terelu Campos

 

Per això, tal com ha escrit, el gest de la seua germana “em va canviar el dia per a bé i que espere que quan ella torne de vacances reprenguem el que hem perdut en els últims mesos”.

Amb ganes de retrobament

 

De moment no podran celebrar l’aniversari de Terelu Campos juntes perquè Carmen Borrego es troba de vacances fora de Madrid. Però quan torne, ambdues estan disposades a viure un retrobament preciós i brindar per la seua bona relació i pel fet que per fi s’hagen calmat les aigües en la família.

Amb motiu del seu aniversari, Terelu ha volgut envoltar-se de les persones que més vol, encara que també ha comptat amb notables absències.

D’eixa forma, la televisiva ha organitzat un divertit pla al qual no han faltat la seua filla Alejandra, i tampoc Kiko Matamoros i la seua xica Marta López.

Altres amics com Kike Calleja i Raquel Abad tampoc han volgut perdre’s l’oportunitat d’acompanyar-la. No obstant això, sí que ha cridat l’atenció que ni Rocío Carrasco ni Fidel Albiac hagen sigut presents per a fer costat a ‘la seua germana de l’ànima‘.

Tampoc ho ha fet la matriarca del clan, María Teresa Campos, que no té moltes ganes de festa. I, com ja ha assenyalat la pròpia Terelu, quedarà a la seua volta de les vacances amb la seua germana Carmen.

Moment en el qual segurament aprofitaran per a llimar asprors després de tant de temps i s’acostaran novament. D’eixa forma podem assegurar amb certesa que la guerra enmig del clan Campos ha llegat a la seua fi.

 

Últimes notícies

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.