Terelu Campos emocionada després de rebre el millor dels regals

 

Terelu Campos, emocionada, rep el millor regal d’aniversari de part d’una persona molt especial, per aixó és bon moment per a deixar-se voler i fer balanç del qual hi ha al voltant. Terelu Campos acaba de complir 56 anys i ho fa després d’uns mesos marcats per algun daltabaix familiar.

Especialment, el protagonitzat per Alejandra Rubio i Carmen Borrego. Inevitablement, la bloguera s’ha sentit en algun moment entre l’espasa i la paret i hi ha hagut alguns instants en els quals la relació amb la seua germana s’ha tibat una mica.

Els seus més reunits li han satisfet de sorpreses i atencions, i entre ells cal destacar el provinent de la seua germana. Així ho ha compartit en el seu blog de ‘Lecturas’.

 

Les llàgrimes de Terelu Campos per Carmen Borrego

 

Terelu, molt emocionada, ha revelat que “he plorat de felicitat amb un missatge de la meua germana”. La filla de María Teresa Campos ha assegurat que fa uns dies va rebre un àudio en el qual s’escoltava la mar de fons i en el qual la seua germana li deia “estic en la riba de la mar i no puc suportar que estiguem distanciades”.

Unes paraules que han tocat el cor de la col·laboradora de ‘Viva la vida’. «Vaig plorar molt escoltant-ho, però no de tristesa. Va ser de felicitat i d’alé de saber que tot tornarà a ser com era».

El distanciament de les germanes

 

Fa mesos que la relació entre les filles de María Teresa Campos no passa pel seu millor moment. I és que després del conflicte de Carmen Borrego amb la seua neboda, Alejandra Rubio, i després de l’acostament de la col·laboradora amb Kiko Hernández, la situació s’ha tornat més tibant.

«No hi ha comunicació entre elles. Han posat distància«, assenyalaven fa unes setmanes. «Terelu sap que Carmen ha de treballar, però no arriba a entendre que li seguisca el rotllo a Kiko quan clarament es continua rient d’ella».

I més quan Hernández ha posat en dubte la professionalitat de Terelu i ha arremés amb duresa contra ella.
«Terelu ha passat per alt moltes coses de la seua germana. Sap que té necessitat de facturar i per això ha mirat per a un altre costat en més d’una ocasió, però creu que tot té un límit», asseguraven.

«Si des de ‘Sálvame’, i especialment Kiko Hernández, humilien a la seua família, no pot fer res, però que siga la mateixa Carmen la que col·labore en esta humiliació no ho entén».

Per tant, Campos considerava que la seua germana estava sent molt egoista i per això decidia posar una mica de terra pel mig.

Carmen Borrego i el seu gran detall amb Terelu Campos

 

Eixa confessió de Carmen Borrego ha sigut una de les millors coses que li ha pogut passar a Terelu Campos de cara al seu aniversari. Si hi ha una cosa a la qual la filla de María Teresa Campos dona importància és a la família i detesta els moments de tensió entre ella i les persones que més vol.

El desig de Terelu Campos

 

Per això, tal com ha escrit, el gest de la seua germana “em va canviar el dia per a bé i que espere que quan ella torne de vacances reprenguem el que hem perdut en els últims mesos”.

Amb ganes de retrobament

 

De moment no podran celebrar l’aniversari de Terelu Campos juntes perquè Carmen Borrego es troba de vacances fora de Madrid. Però quan torne, ambdues estan disposades a viure un retrobament preciós i brindar per la seua bona relació i pel fet que per fi s’hagen calmat les aigües en la família.

Amb motiu del seu aniversari, Terelu ha volgut envoltar-se de les persones que més vol, encara que també ha comptat amb notables absències.

D’eixa forma, la televisiva ha organitzat un divertit pla al qual no han faltat la seua filla Alejandra, i tampoc Kiko Matamoros i la seua xica Marta López.

Altres amics com Kike Calleja i Raquel Abad tampoc han volgut perdre’s l’oportunitat d’acompanyar-la. No obstant això, sí que ha cridat l’atenció que ni Rocío Carrasco ni Fidel Albiac hagen sigut presents per a fer costat a ‘la seua germana de l’ànima‘.

Tampoc ho ha fet la matriarca del clan, María Teresa Campos, que no té moltes ganes de festa. I, com ja ha assenyalat la pròpia Terelu, quedarà a la seua volta de les vacances amb la seua germana Carmen.

Moment en el qual segurament aprofitaran per a llimar asprors després de tant de temps i s’acostaran novament. D’eixa forma podem assegurar amb certesa que la guerra enmig del clan Campos ha llegat a la seua fi.

 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.