Terelu Campos emocionada després de rebre el millor dels regals

 

Terelu Campos, emocionada, rep el millor regal d’aniversari de part d’una persona molt especial, per aixó és bon moment per a deixar-se voler i fer balanç del qual hi ha al voltant. Terelu Campos acaba de complir 56 anys i ho fa després d’uns mesos marcats per algun daltabaix familiar.

Especialment, el protagonitzat per Alejandra Rubio i Carmen Borrego. Inevitablement, la bloguera s’ha sentit en algun moment entre l’espasa i la paret i hi ha hagut alguns instants en els quals la relació amb la seua germana s’ha tibat una mica.

Els seus més reunits li han satisfet de sorpreses i atencions, i entre ells cal destacar el provinent de la seua germana. Així ho ha compartit en el seu blog de ‘Lecturas’.

 

Les llàgrimes de Terelu Campos per Carmen Borrego

 

Terelu, molt emocionada, ha revelat que “he plorat de felicitat amb un missatge de la meua germana”. La filla de María Teresa Campos ha assegurat que fa uns dies va rebre un àudio en el qual s’escoltava la mar de fons i en el qual la seua germana li deia “estic en la riba de la mar i no puc suportar que estiguem distanciades”.

Unes paraules que han tocat el cor de la col·laboradora de ‘Viva la vida’. «Vaig plorar molt escoltant-ho, però no de tristesa. Va ser de felicitat i d’alé de saber que tot tornarà a ser com era».

El distanciament de les germanes

 

Fa mesos que la relació entre les filles de María Teresa Campos no passa pel seu millor moment. I és que després del conflicte de Carmen Borrego amb la seua neboda, Alejandra Rubio, i després de l’acostament de la col·laboradora amb Kiko Hernández, la situació s’ha tornat més tibant.

«No hi ha comunicació entre elles. Han posat distància«, assenyalaven fa unes setmanes. «Terelu sap que Carmen ha de treballar, però no arriba a entendre que li seguisca el rotllo a Kiko quan clarament es continua rient d’ella».

I més quan Hernández ha posat en dubte la professionalitat de Terelu i ha arremés amb duresa contra ella.
«Terelu ha passat per alt moltes coses de la seua germana. Sap que té necessitat de facturar i per això ha mirat per a un altre costat en més d’una ocasió, però creu que tot té un límit», asseguraven.

«Si des de ‘Sálvame’, i especialment Kiko Hernández, humilien a la seua família, no pot fer res, però que siga la mateixa Carmen la que col·labore en esta humiliació no ho entén».

Per tant, Campos considerava que la seua germana estava sent molt egoista i per això decidia posar una mica de terra pel mig.

Carmen Borrego i el seu gran detall amb Terelu Campos

 

Eixa confessió de Carmen Borrego ha sigut una de les millors coses que li ha pogut passar a Terelu Campos de cara al seu aniversari. Si hi ha una cosa a la qual la filla de María Teresa Campos dona importància és a la família i detesta els moments de tensió entre ella i les persones que més vol.

El desig de Terelu Campos

 

Per això, tal com ha escrit, el gest de la seua germana “em va canviar el dia per a bé i que espere que quan ella torne de vacances reprenguem el que hem perdut en els últims mesos”.

Amb ganes de retrobament

 

De moment no podran celebrar l’aniversari de Terelu Campos juntes perquè Carmen Borrego es troba de vacances fora de Madrid. Però quan torne, ambdues estan disposades a viure un retrobament preciós i brindar per la seua bona relació i pel fet que per fi s’hagen calmat les aigües en la família.

Amb motiu del seu aniversari, Terelu ha volgut envoltar-se de les persones que més vol, encara que també ha comptat amb notables absències.

D’eixa forma, la televisiva ha organitzat un divertit pla al qual no han faltat la seua filla Alejandra, i tampoc Kiko Matamoros i la seua xica Marta López.

Altres amics com Kike Calleja i Raquel Abad tampoc han volgut perdre’s l’oportunitat d’acompanyar-la. No obstant això, sí que ha cridat l’atenció que ni Rocío Carrasco ni Fidel Albiac hagen sigut presents per a fer costat a ‘la seua germana de l’ànima‘.

Tampoc ho ha fet la matriarca del clan, María Teresa Campos, que no té moltes ganes de festa. I, com ja ha assenyalat la pròpia Terelu, quedarà a la seua volta de les vacances amb la seua germana Carmen.

Moment en el qual segurament aprofitaran per a llimar asprors després de tant de temps i s’acostaran novament. D’eixa forma podem assegurar amb certesa que la guerra enmig del clan Campos ha llegat a la seua fi.

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU