Terelu, molt dura amb l’entrevista de Gustavo, el xòfer de María Teresa

Esta setmana parlava per primera vegada en una publicació Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos i la seua mà dreta. El que per a la periodista és com «el fill que mai va tenir» ha trencat el seu silenci per a explicar com va viure ell en primera persona la relació entre María Teresa i Bigote Arrocet.

Tal com la mateixa María Teresa ens ha fet saber, se sent conforme i satisfeta amb les paraules de Gustavo: «Ell ha desemmascarat a Edmundo, ma mare se sentia humiliada per este home«, explicava Carmen Borrego esta mateixa setmana en ‘Sálvame‘.

Terelu no està gens contenta

No obstant això, Terelu no es mostra contenta amb l’entrevista del xòfer: «Continue mantenint-me en la meua postura, crec que el silenci era el millor per a no parlar de res i per a protegir la meua mare, però no puc decidir el que fan els altres, no sóc als caps dels altres (…) La gent pot pensar que sóc una idiota, però esta idiota té uns principis que no se salta, si estic demanant als meus companys que no parlen de la meua mare perquè això li crega una situació d’alteració no ho faré jo, que no em demanen els que parlen que estiga d’acord amb ells (…) Jo tinc claríssim que això de l’entrevista de Gustavo no se’m va comptar perquè ells saben que si m’ho hagueren comptat jo hauria posat tot de la meua mà perquè no s’hagués dut a terme, jo em vaig assabentar quan ja s’havia fet (…) Jo estava en el funeral d’una amiga i rebut una crida de Gustavo, li la torne i em conta que ha donat una entrevista amb el consentiment de la meua mare«.

Terelu ha revelat que en la conversa telefònica amb Gustavo es va mostrar enfadada i disconforme: «No tinc problema a dir que vaig estar alterada quan vaig parlar amb ell, però alhora dic que Gustavo no és un simple xofer, ell vol a la meua mare i la meua mare li vol a ell, tant Gustavo com jo hem estat molt de temps tirant d’una situació que els dos sabem, ajudant-nos mútuament«.

<

>

També ha parlat de Carmen Borrego

Terelu també ha parlat de la seua germana: «Enmig de la conversa amb Gustavo, estant els dos com a feres, Gustavo em va demanar que no li tirés la brega perquè ja la hi havia tirat la meua germana este mateix matí». Explica Terelu que se sent sorpresa amb Carmen: «Ella després en el seu programa va dir que estava conforme amb l’entrevista». En quin moment menteix Carmen?

 

 

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.