Terelu, molt dura amb l’entrevista de Gustavo, el xòfer de María Teresa

Esta setmana parlava per primera vegada en una publicació Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos i la seua mà dreta. El que per a la periodista és com «el fill que mai va tenir» ha trencat el seu silenci per a explicar com va viure ell en primera persona la relació entre María Teresa i Bigote Arrocet.

Tal com la mateixa María Teresa ens ha fet saber, se sent conforme i satisfeta amb les paraules de Gustavo: «Ell ha desemmascarat a Edmundo, ma mare se sentia humiliada per este home«, explicava Carmen Borrego esta mateixa setmana en ‘Sálvame‘.

Terelu no està gens contenta

No obstant això, Terelu no es mostra contenta amb l’entrevista del xòfer: «Continue mantenint-me en la meua postura, crec que el silenci era el millor per a no parlar de res i per a protegir la meua mare, però no puc decidir el que fan els altres, no sóc als caps dels altres (…) La gent pot pensar que sóc una idiota, però esta idiota té uns principis que no se salta, si estic demanant als meus companys que no parlen de la meua mare perquè això li crega una situació d’alteració no ho faré jo, que no em demanen els que parlen que estiga d’acord amb ells (…) Jo tinc claríssim que això de l’entrevista de Gustavo no se’m va comptar perquè ells saben que si m’ho hagueren comptat jo hauria posat tot de la meua mà perquè no s’hagués dut a terme, jo em vaig assabentar quan ja s’havia fet (…) Jo estava en el funeral d’una amiga i rebut una crida de Gustavo, li la torne i em conta que ha donat una entrevista amb el consentiment de la meua mare«.

Terelu ha revelat que en la conversa telefònica amb Gustavo es va mostrar enfadada i disconforme: «No tinc problema a dir que vaig estar alterada quan vaig parlar amb ell, però alhora dic que Gustavo no és un simple xofer, ell vol a la meua mare i la meua mare li vol a ell, tant Gustavo com jo hem estat molt de temps tirant d’una situació que els dos sabem, ajudant-nos mútuament«.

<

>

També ha parlat de Carmen Borrego

Terelu també ha parlat de la seua germana: «Enmig de la conversa amb Gustavo, estant els dos com a feres, Gustavo em va demanar que no li tirés la brega perquè ja la hi havia tirat la meua germana este mateix matí». Explica Terelu que se sent sorpresa amb Carmen: «Ella després en el seu programa va dir que estava conforme amb l’entrevista». En quin moment menteix Carmen?

 

 

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.