11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Terelu, molt dura amb l’entrevista de Gustavo, el xòfer de María Teresa

Esta setmana parlava per primera vegada en una publicació Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos i la seua mà dreta. El que per a la periodista és com “el fill que mai va tenir” ha trencat el seu silenci per a explicar com va viure ell en primera persona la relació entre María Teresa i Bigote Arrocet.

Tal com la mateixa María Teresa ens ha fet saber, se sent conforme i satisfeta amb les paraules de Gustavo: “Ell ha desemmascarat a Edmundo, ma mare se sentia humiliada per este home“, explicava Carmen Borrego esta mateixa setmana en ‘Sálvame‘.

Terelu no està gens contenta

No obstant això, Terelu no es mostra contenta amb l’entrevista del xòfer: “Continue mantenint-me en la meua postura, crec que el silenci era el millor per a no parlar de res i per a protegir la meua mare, però no puc decidir el que fan els altres, no sóc als caps dels altres (…) La gent pot pensar que sóc una idiota, però esta idiota té uns principis que no se salta, si estic demanant als meus companys que no parlen de la meua mare perquè això li crega una situació d’alteració no ho faré jo, que no em demanen els que parlen que estiga d’acord amb ells (…) Jo tinc claríssim que això de l’entrevista de Gustavo no se’m va comptar perquè ells saben que si m’ho hagueren comptat jo hauria posat tot de la meua mà perquè no s’hagués dut a terme, jo em vaig assabentar quan ja s’havia fet (…) Jo estava en el funeral d’una amiga i rebut una crida de Gustavo, li la torne i em conta que ha donat una entrevista amb el consentiment de la meua mare“.

Terelu ha revelat que en la conversa telefònica amb Gustavo es va mostrar enfadada i disconforme: “No tinc problema a dir que vaig estar alterada quan vaig parlar amb ell, però alhora dic que Gustavo no és un simple xofer, ell vol a la meua mare i la meua mare li vol a ell, tant Gustavo com jo hem estat molt de temps tirant d’una situació que els dos sabem, ajudant-nos mútuament“.

<

>

També ha parlat de Carmen Borrego

Terelu també ha parlat de la seua germana: “Enmig de la conversa amb Gustavo, estant els dos com a feres, Gustavo em va demanar que no li tirés la brega perquè ja la hi havia tirat la meua germana este mateix matí”. Explica Terelu que se sent sorpresa amb Carmen: “Ella després en el seu programa va dir que estava conforme amb l’entrevista”. En quin moment menteix Carmen?

 

 

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.