Terelu, molt dura amb l’entrevista de Gustavo, el xòfer de María Teresa

Esta setmana parlava per primera vegada en una publicació Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos i la seua mà dreta. El que per a la periodista és com “el fill que mai va tenir” ha trencat el seu silenci per a explicar com va viure ell en primera persona la relació entre María Teresa i Bigote Arrocet.

Tal com la mateixa María Teresa ens ha fet saber, se sent conforme i satisfeta amb les paraules de Gustavo: “Ell ha desemmascarat a Edmundo, ma mare se sentia humiliada per este home“, explicava Carmen Borrego esta mateixa setmana en ‘Sálvame‘.

Terelu no està gens contenta

No obstant això, Terelu no es mostra contenta amb l’entrevista del xòfer: “Continue mantenint-me en la meua postura, crec que el silenci era el millor per a no parlar de res i per a protegir la meua mare, però no puc decidir el que fan els altres, no sóc als caps dels altres (…) La gent pot pensar que sóc una idiota, però esta idiota té uns principis que no se salta, si estic demanant als meus companys que no parlen de la meua mare perquè això li crega una situació d’alteració no ho faré jo, que no em demanen els que parlen que estiga d’acord amb ells (…) Jo tinc claríssim que això de l’entrevista de Gustavo no se’m va comptar perquè ells saben que si m’ho hagueren comptat jo hauria posat tot de la meua mà perquè no s’hagués dut a terme, jo em vaig assabentar quan ja s’havia fet (…) Jo estava en el funeral d’una amiga i rebut una crida de Gustavo, li la torne i em conta que ha donat una entrevista amb el consentiment de la meua mare“.

Terelu ha revelat que en la conversa telefònica amb Gustavo es va mostrar enfadada i disconforme: “No tinc problema a dir que vaig estar alterada quan vaig parlar amb ell, però alhora dic que Gustavo no és un simple xofer, ell vol a la meua mare i la meua mare li vol a ell, tant Gustavo com jo hem estat molt de temps tirant d’una situació que els dos sabem, ajudant-nos mútuament“.

<

>

També ha parlat de Carmen Borrego

Terelu també ha parlat de la seua germana: “Enmig de la conversa amb Gustavo, estant els dos com a feres, Gustavo em va demanar que no li tirés la brega perquè ja la hi havia tirat la meua germana este mateix matí”. Explica Terelu que se sent sorpresa amb Carmen: “Ella després en el seu programa va dir que estava conforme amb l’entrevista”. En quin moment menteix Carmen?

 

 

Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.