Terelu, molt dura amb l’entrevista de Gustavo, el xòfer de María Teresa

Esta setmana parlava per primera vegada en una publicació Gustavo, el xòfer de María Teresa Campos i la seua mà dreta. El que per a la periodista és com “el fill que mai va tenir” ha trencat el seu silenci per a explicar com va viure ell en primera persona la relació entre María Teresa i Bigote Arrocet.

Tal com la mateixa María Teresa ens ha fet saber, se sent conforme i satisfeta amb les paraules de Gustavo: “Ell ha desemmascarat a Edmundo, ma mare se sentia humiliada per este home“, explicava Carmen Borrego esta mateixa setmana en ‘Sálvame‘.

Terelu no està gens contenta

No obstant això, Terelu no es mostra contenta amb l’entrevista del xòfer: “Continue mantenint-me en la meua postura, crec que el silenci era el millor per a no parlar de res i per a protegir la meua mare, però no puc decidir el que fan els altres, no sóc als caps dels altres (…) La gent pot pensar que sóc una idiota, però esta idiota té uns principis que no se salta, si estic demanant als meus companys que no parlen de la meua mare perquè això li crega una situació d’alteració no ho faré jo, que no em demanen els que parlen que estiga d’acord amb ells (…) Jo tinc claríssim que això de l’entrevista de Gustavo no se’m va comptar perquè ells saben que si m’ho hagueren comptat jo hauria posat tot de la meua mà perquè no s’hagués dut a terme, jo em vaig assabentar quan ja s’havia fet (…) Jo estava en el funeral d’una amiga i rebut una crida de Gustavo, li la torne i em conta que ha donat una entrevista amb el consentiment de la meua mare“.

Terelu ha revelat que en la conversa telefònica amb Gustavo es va mostrar enfadada i disconforme: “No tinc problema a dir que vaig estar alterada quan vaig parlar amb ell, però alhora dic que Gustavo no és un simple xofer, ell vol a la meua mare i la meua mare li vol a ell, tant Gustavo com jo hem estat molt de temps tirant d’una situació que els dos sabem, ajudant-nos mútuament“.

<

>

També ha parlat de Carmen Borrego

Terelu també ha parlat de la seua germana: “Enmig de la conversa amb Gustavo, estant els dos com a feres, Gustavo em va demanar que no li tirés la brega perquè ja la hi havia tirat la meua germana este mateix matí”. Explica Terelu que se sent sorpresa amb Carmen: “Ella després en el seu programa va dir que estava conforme amb l’entrevista”. En quin moment menteix Carmen?

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.