Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.