17.5 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Últimes notícies

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.

PLD Space accelera els assajos del Miura 5 a Terol amb 10 bancs de proves

PLD Space prova diàriament els subsistemes del Miura 5 a Terol amb 10 bancs i 155.000 m², validant components en menys de 24 hores. L'estratègia 'Test like you fly' busca retallar temps i assegurar la fiabilitat abans del llançament

El Govern nega una apagada informativa el dia de la dana i rebat a Mazón

Transició Ecològica ha negat de manera categòrica una apagada informativa el 29 d'octubre i manté que SAIH, CHJ i Aemet van operar i van difondre dades en obert.

Alacant-Algèria: el trànsit de passatgers creix un 36,74% i els vehicles pugen un 58%

L'enllaç marítim amb Orà i Alger ha aconseguit 163.618 passatgers i 69.251 vehicles en un any, secundat per la regularitat de les rutes i tres vaixells en servici

L’Hèrcules nomena a Beto Company com a nou entrenador

L'Hèrcules va oficialitzar el nomenament de Beto Company després de la destitució de Rubén Torrecilla. El tècnic valencià, de 46 anys, aporta experiència recent en Primera RFEF.