Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.