Toño Sanchís torna a atacar a Belén Esteban: «És poc propensa a la neteja, fa mala olor»

Toño Sanchís ha tornat a la càrrega en la seua particular guerra contra Belén Esteban. El que fóra representant de la princesa del poble ha atacat durament a la col·laboradora durant una tertúlia sobre ‘Supervivientes’.

  

  

«Belén és poc propensa a la condícia, fa mala olor. Jo he viatjat amb ella i t’ho puc assegurar», declarava en ‘Radioset’ sense tallar-se un pèl. «Ja ho va dir Ángela Porter en ‘Gran Germà’: de tots els seus companys, Belén era la que menys freqüentava la dutxa».

  

  

Però les crítiques de Toño cap a la higiene personal dels altres no han quedat ací i és que després de definir-se com un «obsés de les olors», va manar també un missatge a Anna Gabriel, exdiputada de la CUP: «Es va tocar l’aixella en el Parlament i se la va olorar. Anna Gabriel, visita més la dutxa», sentenciava.

 

 

Des del sonat judici que va perdre contra la de Sant Blas, Toño Sanchís acostuma a llançar durs comentaris contra ella en les seues aparicions en televisió, una actitud que en ocasions li ha passat factura.

Les conseqüències dels seus comentaris

Fa una setmanes, Toñi Moreno va arribar fins i tot a cridar-li l’atenció en el seu programa – ‘Viva la vida’ – per unes paraules que va dedicar a la ex de Jesulín a propòsit d’una portada que va protagonitzar.

  

  

«Jo et vaig a permetre que exposes els teus arguments, però no et vaig a consentir que faltes al respecte de ningú i molt menys a una dona», li va retraure la presentadora després que Toño diguera que Belén semblava «un entrepà de panceta» en una fotografia.

No és la primera vegada que Toño i Toñi tenen un encontronàs en l’espai presentat per l’andalusa, on el representant col·labora. En aqueix programa, Moreno li va preguntar si ja havia fet el pagament a Belén Esteban que el jutge va dictar, al que li va dir que no tenia «per què contestar» al que ella volguera.

  

  

Així les coses, la presentadora li va avisar que no anara «a mentir» al seu programa: «El que no vull és que ningú venja a explicar mentides i crec que tracte igual a tots els col·laboradors», va sentenciar Toñi.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.