Yana Olina es vist de núvia, estarà pensant en boda amb David Bustamante?

David Bustamante i Yana Oliva es van conéixer fa tres anys i des d’eixe moment estan vivint una meravellosa història d’amor.

Ara estan decorant la seua nova llar, un espectacular xalet, situat en una de les urbanitzacions més luxoses de Boadilla del Monte, i, encara que eviten proclamar els seus sentiments en públic, recentment la ballarina dedicava estes paraules a l’artista. «Eres una persona molt valuosa per a mi i molt especial. Eres el meu món, la meua felicitat, la meua meitat. Gràcies per cada meravellós moment junts. Sempre seré el teu suport incondicional per a tot. Et vull, eres increïble”, va confessar.

A pesar tindre de la relació idíl·lica que mantenen, no pensen a augmentar la família.

Estaran pensant en boda?

 

La ballarina d’origen rus va ser una de les set models triades per a presentar les creacions de la signatura americana Marchesa per a Pronovias. Yana va lluir tres vestits diferents i va desfilar amb gran soltesa.

Resulta cridaner que David Bustamante no s’haja pronunciat sobre l’espectacular posat de la seua xica. L’artista guarda un significatiu silenci, a pesar que Yana Olina ha pujat stories en el seu compte d’Instagram, obeirà este gest a no donar què parlar?

La veritat és que la parella està estupendament amb noces o sense ella. Han trobat un equilibri preciós en el qual créixer junts però no ens digueu que, després d’haver vist a la ballarina vestida de blanc no us l’imagineu recorrent un romàntic corredor on, al final, l’espera l’home dels seus somnis… de moment només ens quedarà somiar!
 

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.