Yana Olina es vist de núvia, estarà pensant en boda amb David Bustamante?

David Bustamante i Yana Oliva es van conéixer fa tres anys i des d’eixe moment estan vivint una meravellosa història d’amor.

Ara estan decorant la seua nova llar, un espectacular xalet, situat en una de les urbanitzacions més luxoses de Boadilla del Monte, i, encara que eviten proclamar els seus sentiments en públic, recentment la ballarina dedicava estes paraules a l’artista. «Eres una persona molt valuosa per a mi i molt especial. Eres el meu món, la meua felicitat, la meua meitat. Gràcies per cada meravellós moment junts. Sempre seré el teu suport incondicional per a tot. Et vull, eres increïble”, va confessar.

A pesar tindre de la relació idíl·lica que mantenen, no pensen a augmentar la família.

Estaran pensant en boda?

 

La ballarina d’origen rus va ser una de les set models triades per a presentar les creacions de la signatura americana Marchesa per a Pronovias. Yana va lluir tres vestits diferents i va desfilar amb gran soltesa.

Resulta cridaner que David Bustamante no s’haja pronunciat sobre l’espectacular posat de la seua xica. L’artista guarda un significatiu silenci, a pesar que Yana Olina ha pujat stories en el seu compte d’Instagram, obeirà este gest a no donar què parlar?

La veritat és que la parella està estupendament amb noces o sense ella. Han trobat un equilibri preciós en el qual créixer junts però no ens digueu que, després d’haver vist a la ballarina vestida de blanc no us l’imagineu recorrent un romàntic corredor on, al final, l’espera l’home dels seus somnis… de moment només ens quedarà somiar!
 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.