Yana Olina es vist de núvia, estarà pensant en boda amb David Bustamante?

David Bustamante i Yana Oliva es van conéixer fa tres anys i des d’eixe moment estan vivint una meravellosa història d’amor.

Ara estan decorant la seua nova llar, un espectacular xalet, situat en una de les urbanitzacions més luxoses de Boadilla del Monte, i, encara que eviten proclamar els seus sentiments en públic, recentment la ballarina dedicava estes paraules a l’artista. “Eres una persona molt valuosa per a mi i molt especial. Eres el meu món, la meua felicitat, la meua meitat. Gràcies per cada meravellós moment junts. Sempre seré el teu suport incondicional per a tot. Et vull, eres increïble”, va confessar.

A pesar tindre de la relació idíl·lica que mantenen, no pensen a augmentar la família.

Estaran pensant en boda?

 

La ballarina d’origen rus va ser una de les set models triades per a presentar les creacions de la signatura americana Marchesa per a Pronovias. Yana va lluir tres vestits diferents i va desfilar amb gran soltesa.

Resulta cridaner que David Bustamante no s’haja pronunciat sobre l’espectacular posat de la seua xica. L’artista guarda un significatiu silenci, a pesar que Yana Olina ha pujat stories en el seu compte d’Instagram, obeirà este gest a no donar què parlar?

La veritat és que la parella està estupendament amb noces o sense ella. Han trobat un equilibri preciós en el qual créixer junts però no ens digueu que, després d’haver vist a la ballarina vestida de blanc no us l’imagineu recorrent un romàntic corredor on, al final, l’espera l’home dels seus somnis… de moment només ens quedarà somiar!
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.