Yana Olina es vist de núvia, estarà pensant en boda amb David Bustamante?

David Bustamante i Yana Oliva es van conéixer fa tres anys i des d’eixe moment estan vivint una meravellosa història d’amor.

Ara estan decorant la seua nova llar, un espectacular xalet, situat en una de les urbanitzacions més luxoses de Boadilla del Monte, i, encara que eviten proclamar els seus sentiments en públic, recentment la ballarina dedicava estes paraules a l’artista. «Eres una persona molt valuosa per a mi i molt especial. Eres el meu món, la meua felicitat, la meua meitat. Gràcies per cada meravellós moment junts. Sempre seré el teu suport incondicional per a tot. Et vull, eres increïble”, va confessar.

A pesar tindre de la relació idíl·lica que mantenen, no pensen a augmentar la família.

Estaran pensant en boda?

 

La ballarina d’origen rus va ser una de les set models triades per a presentar les creacions de la signatura americana Marchesa per a Pronovias. Yana va lluir tres vestits diferents i va desfilar amb gran soltesa.

Resulta cridaner que David Bustamante no s’haja pronunciat sobre l’espectacular posat de la seua xica. L’artista guarda un significatiu silenci, a pesar que Yana Olina ha pujat stories en el seu compte d’Instagram, obeirà este gest a no donar què parlar?

La veritat és que la parella està estupendament amb noces o sense ella. Han trobat un equilibri preciós en el qual créixer junts però no ens digueu que, després d’haver vist a la ballarina vestida de blanc no us l’imagineu recorrent un romàntic corredor on, al final, l’espera l’home dels seus somnis… de moment només ens quedarà somiar!
 

Últimes notícies

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.

La nova senda d’estabilitat deixa la Comunitat Valenciana sense 542 milions entre 2027 i 2029

La reedició de la senda d’estabilitat per al període 2027-2029, que el Congrés previsiblement tornarà a rebutjar, elimina el marge de dèficit autonòmic del 0,1 % del PIB i lleva 542 milions a la Comunitat Valenciana.

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.