Yana Olina es vist de núvia, estarà pensant en boda amb David Bustamante?

David Bustamante i Yana Oliva es van conéixer fa tres anys i des d’eixe moment estan vivint una meravellosa història d’amor.

Ara estan decorant la seua nova llar, un espectacular xalet, situat en una de les urbanitzacions més luxoses de Boadilla del Monte, i, encara que eviten proclamar els seus sentiments en públic, recentment la ballarina dedicava estes paraules a l’artista. «Eres una persona molt valuosa per a mi i molt especial. Eres el meu món, la meua felicitat, la meua meitat. Gràcies per cada meravellós moment junts. Sempre seré el teu suport incondicional per a tot. Et vull, eres increïble”, va confessar.

A pesar tindre de la relació idíl·lica que mantenen, no pensen a augmentar la família.

Estaran pensant en boda?

 

La ballarina d’origen rus va ser una de les set models triades per a presentar les creacions de la signatura americana Marchesa per a Pronovias. Yana va lluir tres vestits diferents i va desfilar amb gran soltesa.

Resulta cridaner que David Bustamante no s’haja pronunciat sobre l’espectacular posat de la seua xica. L’artista guarda un significatiu silenci, a pesar que Yana Olina ha pujat stories en el seu compte d’Instagram, obeirà este gest a no donar què parlar?

La veritat és que la parella està estupendament amb noces o sense ella. Han trobat un equilibri preciós en el qual créixer junts però no ens digueu que, després d’haver vist a la ballarina vestida de blanc no us l’imagineu recorrent un romàntic corredor on, al final, l’espera l’home dels seus somnis… de moment només ens quedarà somiar!
 

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.