16 immigrants detinguts en València procedents de Canàries, dels que 2 han donat positiu en la PCR

 

Un total de 16 immigrants que van conseguir entrar a Espanya per les Illes Canàries, desplaçant-se posteriorment a la Península, es troben detinguts en dependències de la comissaria de Sapadors de València, segons van confirmar el dimarts fonts coneixedores del dispositiu de detenció. D’ells, dos han donat positiu en les proves per a detectar el Covid-19.

 

Després de la seua detenció en aplicació de la Llei d’Estrangeria, els 16 immigrants van ser traslladats a dependències de la comissaria de Sapadors de la capital. Les citades fonts no van precisar com van arribar des de Canàries al territori valencià.

 

La Delegació del Govern ha precisat este matí que els 16 estrangers d’origen africà seran traslladats en les pròximes hores a Alacant en virtut del protocol signat amb la Generalitat per a casos possibles de coronavirus. Els dos positius de Covid-19 seran ingressats en un hospital alacantí que de moment es desconeix.

 

Quant als altres 14, aniran a l’hospital de campanya habilitat en esta ciutat. Les citades fonts van agregar que els immigrants van arribar pels seus mitjans a la Península, ja que no poden ser detinguts en Canàries més de 72 hores.

Últimes notícies

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.