11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

16 immigrants detinguts en València procedents de Canàries, dels que 2 han donat positiu en la PCR

 

Un total de 16 immigrants que van conseguir entrar a Espanya per les Illes Canàries, desplaçant-se posteriorment a la Península, es troben detinguts en dependències de la comissaria de Sapadors de València, segons van confirmar el dimarts fonts coneixedores del dispositiu de detenció. D’ells, dos han donat positiu en les proves per a detectar el Covid-19.

 

Després de la seua detenció en aplicació de la Llei d’Estrangeria, els 16 immigrants van ser traslladats a dependències de la comissaria de Sapadors de la capital. Les citades fonts no van precisar com van arribar des de Canàries al territori valencià.

 

La Delegació del Govern ha precisat este matí que els 16 estrangers d’origen africà seran traslladats en les pròximes hores a Alacant en virtut del protocol signat amb la Generalitat per a casos possibles de coronavirus. Els dos positius de Covid-19 seran ingressats en un hospital alacantí que de moment es desconeix.

 

Quant als altres 14, aniran a l’hospital de campanya habilitat en esta ciutat. Les citades fonts van agregar que els immigrants van arribar pels seus mitjans a la Península, ja que no poden ser detinguts en Canàries més de 72 hores.

Últimes notícies

La jutgessa manté la declaració de Feijóo i obri l’interrogatori per la DANA

La instructora ha negat suspendre la compareixença del líder del PP, demanada per l'acusació popular de Ciutadans, i ha començat a preguntar-li. La sessió seguix el pla previst.

Comença la declaració de Núñez Feijóo davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana

La jutgessa de Catarroja ha iniciat a les 09.45 la declaració, com a testimoni, d'Alberto Núñez Feijóo per la gestió de la dana. La compareixença és telemàtica i Ciutadans demana que siga presencial.

Feijóo afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta absolutament tranquil la seua obligació de declarar davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la dana. Compareix per videoconferència com a testimoni i el focus estarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024.

Detingut per maltractar i mutilar 19 galls de baralla a Crevillent

Un home de 40 anys ha sigut detingut a Crevillent per suposadament maltractar i mutilar 19 galls de baralla en la seua vivenda. La policia va trobar drogues i utensilis per a combats, i l'arrestat tenia una inhabilitació per a treballar amb animals.

Ciutadans demanarà suspendre la declaració telemàtica de Feijóo perquè acudisca al jutjat

L'advocada de Ciutadans Mamen Peris ha anunciat que sol·licitarà suspendre la declaració telemàtica d'Alberto Núñez Feijóo, prevista a les 09.30. Reclama la seua presència física davant el jutjat en la causa penal per la gestió de la DANA.

Feijóo afronta tranquil el seu deure de declarar davant la jutgessa per la gestió de la DANA

Feijóo ha afirmat que afronta absolutament tranquil la seua declaració, que realitzarà per videoconferència com a testimoni des del Congrés. La diligència se centra en els missatges del 29 d'octubre de 2024 amb Carlos Mazón, aportats voluntàriament a la causa.

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.