16 immigrants detinguts en València procedents de Canàries, dels que 2 han donat positiu en la PCR

 

Un total de 16 immigrants que van conseguir entrar a Espanya per les Illes Canàries, desplaçant-se posteriorment a la Península, es troben detinguts en dependències de la comissaria de Sapadors de València, segons van confirmar el dimarts fonts coneixedores del dispositiu de detenció. D’ells, dos han donat positiu en les proves per a detectar el Covid-19.

 

Després de la seua detenció en aplicació de la Llei d’Estrangeria, els 16 immigrants van ser traslladats a dependències de la comissaria de Sapadors de la capital. Les citades fonts no van precisar com van arribar des de Canàries al territori valencià.

 

La Delegació del Govern ha precisat este matí que els 16 estrangers d’origen africà seran traslladats en les pròximes hores a Alacant en virtut del protocol signat amb la Generalitat per a casos possibles de coronavirus. Els dos positius de Covid-19 seran ingressats en un hospital alacantí que de moment es desconeix.

 

Quant als altres 14, aniran a l’hospital de campanya habilitat en esta ciutat. Les citades fonts van agregar que els immigrants van arribar pels seus mitjans a la Península, ja que no poden ser detinguts en Canàries més de 72 hores.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.