10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

16 immigrants detinguts en València procedents de Canàries, dels que 2 han donat positiu en la PCR

 

Un total de 16 immigrants que van conseguir entrar a Espanya per les Illes Canàries, desplaçant-se posteriorment a la Península, es troben detinguts en dependències de la comissaria de Sapadors de València, segons van confirmar el dimarts fonts coneixedores del dispositiu de detenció. D’ells, dos han donat positiu en les proves per a detectar el Covid-19.

 

Després de la seua detenció en aplicació de la Llei d’Estrangeria, els 16 immigrants van ser traslladats a dependències de la comissaria de Sapadors de la capital. Les citades fonts no van precisar com van arribar des de Canàries al territori valencià.

 

La Delegació del Govern ha precisat este matí que els 16 estrangers d’origen africà seran traslladats en les pròximes hores a Alacant en virtut del protocol signat amb la Generalitat per a casos possibles de coronavirus. Els dos positius de Covid-19 seran ingressats en un hospital alacantí que de moment es desconeix.

 

Quant als altres 14, aniran a l’hospital de campanya habilitat en esta ciutat. Les citades fonts van agregar que els immigrants van arribar pels seus mitjans a la Península, ja que no poden ser detinguts en Canàries més de 72 hores.

Últimes notícies

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.

Parell aconseguirà els 250 partits amb el Vila-real si juga davant l’Elx

El migcampista suma 249 partits oficials amb el Vila-real i podria arribar a 250 el 3 de gener davant l'Elx. Seria un inici de 2026 amb fita personal.

El Circuit Ricardo Tormo bat el seu rècord d’activitat i supera els 313.000 aficionats

El traçat de Cheste tanca 2025 amb 329 dies d'acció, el 90,1% de l'any, i 313.819 assistents. La temporada va estar marcada per la reconstrucció d'accessos i aparcaments després de la dana de 2024.

El Roig Arena duplica l’assistència del València Basket i eleva ingressos i gastos

El trasllat al Roig Arena ha multiplicat l'assistència dels equips masculí i femení del València Basket i ha elevat les previsions d'ingressos i gastos per a 2025-26. El club augmenta abonats i recaptació, però cada partit costa més del triple que a la Fonteta.

Més de 1.750 escolars valencians desenrotllen la seua creativitat amb l’obra de Sorolla

Fundació Bancaixa organitza tallers gratuïts amb recorregut dialogat i pràctica artística per a Infantil, Primària, Secundària i Batxiller. El programa explora llum, color i paisatge en Sorolla, amb horaris de demà i opció de vesprada per a Secundària.

Més de 57.500 persones s’apunten al sorteig de dorsals de la Marató València 2026

Un total de 57.572 persones s'han registrat per al sorteig que assignarà 20.755 dorsals de la Marató València 2026. El sorteig serà el 12 de gener davant notari.