16 immigrants detinguts en València procedents de Canàries, dels que 2 han donat positiu en la PCR

 

Un total de 16 immigrants que van conseguir entrar a Espanya per les Illes Canàries, desplaçant-se posteriorment a la Península, es troben detinguts en dependències de la comissaria de Sapadors de València, segons van confirmar el dimarts fonts coneixedores del dispositiu de detenció. D’ells, dos han donat positiu en les proves per a detectar el Covid-19.

 

Després de la seua detenció en aplicació de la Llei d’Estrangeria, els 16 immigrants van ser traslladats a dependències de la comissaria de Sapadors de la capital. Les citades fonts no van precisar com van arribar des de Canàries al territori valencià.

 

La Delegació del Govern ha precisat este matí que els 16 estrangers d’origen africà seran traslladats en les pròximes hores a Alacant en virtut del protocol signat amb la Generalitat per a casos possibles de coronavirus. Els dos positius de Covid-19 seran ingressats en un hospital alacantí que de moment es desconeix.

 

Quant als altres 14, aniran a l’hospital de campanya habilitat en esta ciutat. Les citades fonts van agregar que els immigrants van arribar pels seus mitjans a la Península, ja que no poden ser detinguts en Canàries més de 72 hores.

Últimes notícies

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.