Anuncios

Mor un dels 28 residents amb Covid-19 en una residència de València

 

Actualització 11/12/2020 a les 12.55 hores. Un dels ancians de la residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga de la ciutat de València, que patix un brot de coronavirus amb 28 residents i 15 treballadors afectats, ha mort en l’hospital a on estava ingressat.

 

Fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, han informat a EFE que la persona morta va ser el primer resident que es va enviar a l’hospital perquè tenia patologies prèvies, encara que en el centre hospitalari es va detectar que era positiu en Covid-19.

Anuncios

 

28 residents i 15 treballadors amb Covid-19 en una residència de València

La residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga, en la ciutat de València, patix un brot de coronavirus que afecta 28 residents, dels que 9 estan hospitalitzats, i a 15 treballadors. Segons han informat a EFE fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, hi ha a més 10 residents en aïllament preventiu per contacte i altres 23 són a les seues habitacions.

 

La residència, situada en el número 25 del carrer de Baix, compta en l’actualitat amb 65 residents i 56 treballadors, segons les fonts. La Conselleria de Sanitat els està secundant amb dos infermers en el centre i un metge a la disposició de la residència, afigen des de la gestora del centre.

 

Segons Gesmed, l’1 de desembre es van fer un proves de PCR a treballadors i residents i el dia següent van vore que alguns d’ells havien eixit positius. A causa d’esta situació, s’ha ampliat la zona Covid, encara que anteriorment ja es tenien als residents per grups de tall, tant diürn com nocturn, i la resta dels residents estan en les seues habitacions.

 

A demés del suport de la Conselleria, s’ha reforçat personal auxiliar i de neteja del centre, segons les fonts, que indiquen que el pla de contingència del centre també es va activar i en tot moment s’ha anat informant a totes les famílies de cada pas i de qualsevol circumstància «perquè tinguen la major tranquil·litat possible».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.
Anuncios