Mor un dels 28 residents amb Covid-19 en una residència de València

 

Actualització 11/12/2020 a les 12.55 hores. Un dels ancians de la residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga de la ciutat de València, que patix un brot de coronavirus amb 28 residents i 15 treballadors afectats, ha mort en l’hospital a on estava ingressat.

 

Fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, han informat a EFE que la persona morta va ser el primer resident que es va enviar a l’hospital perquè tenia patologies prèvies, encara que en el centre hospitalari es va detectar que era positiu en Covid-19.

 

28 residents i 15 treballadors amb Covid-19 en una residència de València

La residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga, en la ciutat de València, patix un brot de coronavirus que afecta 28 residents, dels que 9 estan hospitalitzats, i a 15 treballadors. Segons han informat a EFE fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, hi ha a més 10 residents en aïllament preventiu per contacte i altres 23 són a les seues habitacions.

 

La residència, situada en el número 25 del carrer de Baix, compta en l’actualitat amb 65 residents i 56 treballadors, segons les fonts. La Conselleria de Sanitat els està secundant amb dos infermers en el centre i un metge a la disposició de la residència, afigen des de la gestora del centre.

 

Segons Gesmed, l’1 de desembre es van fer un proves de PCR a treballadors i residents i el dia següent van vore que alguns d’ells havien eixit positius. A causa d’esta situació, s’ha ampliat la zona Covid, encara que anteriorment ja es tenien als residents per grups de tall, tant diürn com nocturn, i la resta dels residents estan en les seues habitacions.

 

A demés del suport de la Conselleria, s’ha reforçat personal auxiliar i de neteja del centre, segons les fonts, que indiquen que el pla de contingència del centre també es va activar i en tot moment s’ha anat informant a totes les famílies de cada pas i de qualsevol circumstància «perquè tinguen la major tranquil·litat possible».

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.