Mor un dels 28 residents amb Covid-19 en una residència de València

 

Actualització 11/12/2020 a les 12.55 hores. Un dels ancians de la residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga de la ciutat de València, que patix un brot de coronavirus amb 28 residents i 15 treballadors afectats, ha mort en l’hospital a on estava ingressat.

 

Fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, han informat a EFE que la persona morta va ser el primer resident que es va enviar a l’hospital perquè tenia patologies prèvies, encara que en el centre hospitalari es va detectar que era positiu en Covid-19.

 

28 residents i 15 treballadors amb Covid-19 en una residència de València

La residència de persones majors i centre de dia Palacio de Raga, en la ciutat de València, patix un brot de coronavirus que afecta 28 residents, dels que 9 estan hospitalitzats, i a 15 treballadors. Segons han informat a EFE fonts de Gesmed (Gestió Soci Sanitària al Mediterrani), que gestiona el centre, hi ha a més 10 residents en aïllament preventiu per contacte i altres 23 són a les seues habitacions.

 

La residència, situada en el número 25 del carrer de Baix, compta en l’actualitat amb 65 residents i 56 treballadors, segons les fonts. La Conselleria de Sanitat els està secundant amb dos infermers en el centre i un metge a la disposició de la residència, afigen des de la gestora del centre.

 

Segons Gesmed, l’1 de desembre es van fer un proves de PCR a treballadors i residents i el dia següent van vore que alguns d’ells havien eixit positius. A causa d’esta situació, s’ha ampliat la zona Covid, encara que anteriorment ja es tenien als residents per grups de tall, tant diürn com nocturn, i la resta dels residents estan en les seues habitacions.

 

A demés del suport de la Conselleria, s’ha reforçat personal auxiliar i de neteja del centre, segons les fonts, que indiquen que el pla de contingència del centre també es va activar i en tot moment s’ha anat informant a totes les famílies de cada pas i de qualsevol circumstància «perquè tinguen la major tranquil·litat possible».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.