29 persones celebren diferents festes il·legals en Canet, Olocau i Chulilla

 

La Guàrdia Civil en el marc de la lluita per a contra les concentracions de persones que no complisquen les mesures vigents contra el Covid-19, ha desmantellat tres festes il·legals en Chulilla, en els Serrans (València), en Olocau, en el Camp de Túria (València), i en Canet, el Camp de Morvedre (València).

 

Agents de la Guàrdia Civil han identificat a un total de 29 persones en el conjunt d’estes festes il·legals. La majoria d’elles eren menors de 35 anys i es trobaven bevent i ballant sense guardar les mesures de seguretat en estes reunions il·legals.

 

Per tot això, els guàrdies civils els van informar que serien proposats per a sanció per incomplir la normativa vigent. Gràcies a la col·laboració i conscienciació ciutadana ha sigut possible la localització d’estes festes il·legals en cases privades. Per això des de la Guàrdia Civil de València s’incidix que qualsevol persona que detecte una festa il·legal contrària a les normes anti Covid-19 ho comunique a través del 062.

Últimes notícies

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.