5 municipis de l’Horta afectats pel tancament perimetral acorden també el de les seues zones comercials

 

Els 5 municipis de l’Horta de València afectats pel tancament perimetral decretat des d’este mateix dijous per la Generalitat davant de l’evolució del coronavirus han acordat que este tancament no solament afecte el nucli poblacional sinó també a les seues zones industrials i comercials, segons una reunió mantinguda durant este dimecres entre els responsables de les localitats d‘Alfafar, Massanassa, Llocnou de la Corona, Benetússer i Sedaví.

 

En un comunicat conjunt, els alcaldes de les cinc localitats, dos d’elles, Sedaví i Massanassa amb tancament perimetral per la seua situació epidemiològica i altres tres, Alfafar, Llocnou de la Corona i Benetússer, confinades «per la vinculació de la trama urbanística» amb els anteriors, expliquen les decisions d’una reunió telemàtica conjunta amb les seues respectives Policies Locals i Guàrdia Civil d’Alfafar, per a coordinar l’operatiu amb motiu del tancament.

 

Els cinc alcaldes i alcaldesses han acordat a partir d’esta mateixa nit tancar els accessos a cada nucli poblacional «incloses les zones industrials i comercials», a on només es permetrà l’accés o eixida del nucli «per les causes justificades que establix el nou decret de la Generalitat, com ara desplaçaments per motius laborals, educatius, sanitaris o altres causes degudament justificades».

 

Situació en Alfafar

Des de l’Ajuntament d’Alfafar, a on està situat Ikea, han remés un altre comunicat en el que assenyalen que davant del «descontrol de la Generalitat Valenciana», ha decidit aplicar «les mateixes restriccions comercials que té el municipi a la seua zona comercial».

 

«La imposició del tancament perimetral del municipi no estava prevista en la roda de premsa del president de la Generalitat i la seua decisió d’incloure-la va ser posterior», assenyala el consistori, que afig que «aplicarà la mateixa norma a tot el municipi, sense diferenciació territorial o de zona».

 

En esta línia, insistix que «contràriament a la informació que ha pogut ser publicada no existix resolució per part de la Conselleria de Sanitat que supose un afectament diferenciat de la zona comercial respecte a la de la resta del municipi, pel que el consistori procedirà a aplicar i vigilar l’aplicació de la mateixa normativa en tot el municipi, amb l’ajuda de Guàrdia Civil i Policia Local».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.