Sanitat registra 83 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat fins al moment un total d’1.079.226 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 126.812 a Castelló, 387.141 a Alacant i 565.273 a València. Han rebut, almenys una dosi, 792.634 persones, i compten amb les dos dosis 286.592 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.360 persones. Per províncies, 12 a Castelló (39.660 en total); 21 a Alacant (145.483 en total); i 50 a la província de València (202.216 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 374 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 167 a la província d’Alacant, 32 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.219: 787 a la província de Castelló, 2.746 en la d’Alacant i 3.686 en la de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 3 nous brots des de l’última actualització:

Novelda: 11 casos. Origen social
Torrent: 9 casos. Origen laboral
València: 10 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.

Edició de rècord del Trofeu SM la Reina amb 130 vaixells en aigües de València

El Trofeu SM la Reina 2026 reunirà 130 vaixells i uns 1.200 regatistes en aigües de València, la xifra més alta des de la Copa Amèrica de 2007, i consolidarà la ciutat com a referent internacional de la vela de creuer.

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.