16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Sanitat registra 83 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat fins al moment un total d’1.079.226 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 126.812 a Castelló, 387.141 a Alacant i 565.273 a València. Han rebut, almenys una dosi, 792.634 persones, i compten amb les dos dosis 286.592 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.360 persones. Per províncies, 12 a Castelló (39.660 en total); 21 a Alacant (145.483 en total); i 50 a la província de València (202.216 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 374 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 167 a la província d’Alacant, 32 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.219: 787 a la província de Castelló, 2.746 en la d’Alacant i 3.686 en la de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 3 nous brots des de l’última actualització:

Novelda: 11 casos. Origen social
Torrent: 9 casos. Origen laboral
València: 10 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la dana abans de decidir sobre Mazón

El president ha advocat per esperar les conclusions judicials sobre la gestió de la dana abans de fixar el futur de Carlos Mazón. També ha defés el diàleg amb les víctimes i ha avançat que vol tancar el relleu del PPCV abans de Nadal.

El València mai ha guanyat en el Metropolità i no venç al Atleti a Madrid des de 2011

El València visita a l'Atlètic en la jornada 16 en un estadi en el qual mai ha guanyat. No venç a domicili a Madrid des de la temporada 2010-11.

El Llevant es queda sense gol: tres partits seguits sense marcar i Etta acumula cinc

El Llevant, cuer i a cinc punts de la permanència, encadena tres jornades sense marcar. Etta Eyong tampoc veu porta des del 26 d'octubre.

Baptista i Pedro Martínez entren en el quadre principal de l’Obert d’Austràlia

Baptista i Pedro Martínez accedixen per rànquing al quadre principal de l'Obert d'Austràlia, del 19 de gener a l'1 de febrer. En total, huit espanyols aconseguixen entrada directa.

CESM CV eleva al 90% el seguiment de la vaga de metges i Sanitat el situa en el 15%

La vaga de metges contra la reforma de l'Estatut Marc ha tingut en la Comunitat Valenciana un seguiment dispar: 90% per a CESM CV i 15% per a Sanitat. El sindicat denuncia servicis mínims 'abusius' i suma suports d'Atenció Primària i del Fòrum de la Professió.

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.