11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Sanitat registra 83 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat fins al moment un total d’1.079.226 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 126.812 a Castelló, 387.141 a Alacant i 565.273 a València. Han rebut, almenys una dosi, 792.634 persones, i compten amb les dos dosis 286.592 persones.

A més, s’han notificat 83 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.360 persones. Per províncies, 12 a Castelló (39.660 en total); 21 a Alacant (145.483 en total); i 50 a la província de València (202.216 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 374 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 167 a la província d’Alacant, 32 d’ells en l’UCI; i 186 a la província de València, 38 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.219: 787 a la província de Castelló, 2.746 en la d’Alacant i 3.686 en la de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 3 nous brots des de l’última actualització:

Novelda: 11 casos. Origen social
Torrent: 9 casos. Origen laboral
València: 10 casos. Origen social

 

Últimes notícies

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.