L’actor valencià Ferran Gadea, ingressat en l’hospital amb pneumònia derivada del coronavirus

 

Tots els coneixen com ‘Tonet’, el personatge que va interpretar en la sèrie de Canal 9 ‘L’Alqueria Blanca’, però el seu nom és Ferrran Gadea i en els últims dies s’ha tornat viral en Twitter. I és que ha enviat un missatge de conscienciació a la ciutadania des de l’hospital, a on es troba ingressat per pneumònia derivada del coronavirus.

 

«Hola, amics i amigues, sóc Ferran Gadea, és el dia de Nadal i estic ingressat a l’hopitalamb pneumònia amb Covid», d’esta forma comença el seu vídeo que ha publicat en les xarxes socials. «Volia dir-vos que açò no és cap broma, que vos cuideu molt, cuideu dels vostres familiars. Molts ànims als que estiguen en la meua situació. Bones festes i aneu amb compte. Bon Nadal», ha acabat l’actor valencià.

Com a conseqüència, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha aprofitat per a enviar un missatge d’ànim a l’actor i a tots aquells que es troben en la seua mateixa circumstància. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.