Aïllats 100 reclusos de la infermeria de la presó de Picassent per coronavirus

 

Al voltant d’un centenar de presos interns en la infermeria de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), estan aïllats després de detectar-se un cas positiu de coronavirus en esta zona de la presó. Ara, els reclusos han d’estar en quarantena fins a tindre els resultats de les PCR.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la zona d’infermeria ha quedat totalment tancada. El que més preocupa a la presó de Picassent és que, precisament, els reclusos que s’ubiquen en infermeria són els més vulnerables al coronavirus, ja que allí estan els que tenen alguna malaltia o patologia.

 

Junt als reclusos, també hi ha huit treballadors del mòdul d’infermeria que estan en quarantena. A demés, en la zona de les dones també s’han detectat altres dos casos positius de coronavirus, i altres sis funcionaris d’eixa part també estan confinats fins a obtindre els resultats de les proves PCR.

Últimes notícies

Diana Morant titla de decebedor el primer discurs del 9 d’Octubre de Pérez Llorca i augura que serà l’últim

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha qualificat d’“absolutament decebedor” el primer discurs del 9 d’Octubre de Juanfran Pérez Llorca i ha pronosticat que serà l’últim, criticant el seu projecte i la gestió en sanitat, educació, vivenda i la dana de 2024.

Feijóo apel·la a l’ambició dels valencians en el 9 d’Octubre

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha llançat un missatge en el 9 d’Octubre en què expressa el seu reconeixement i compromís amb valencians, alacantins i castellonencs, que considera que han de continuar creixent i mirant al futur amb ambició.

Compromís titlla de buit i pla el discurs de Pérez Llorca del 9 d’Octubre

Joan Baldoví critica el discurs institucional de Juanfran Pérez Llorca pel 9 d’Octubre, que qualifica de pla i buit, i augura un canvi de govern en la Generalitat.

Més de 3,8 milions de votants valencians podran participar en les generals del 29-N

Un total de 3.875.222 persones de la Comunitat Valenciana, 151.814 d’elles residents a l’estranger, figuren en el cens per a les eleccions generals del 29 de novembre.

El Suprem obliga Alvise a indemnitzar Ábalos per tornar a vulnerar el seu honor

El Tribunal Suprem ha confirmat que el eurodiputat Luis Pérez Fernández, Alvise, haurà de pagar 10.000 euros a l exministre i exdiputat per València José Luis Ábalos per vulnerar el seu honor i la seua imatge en xarxes socials. Es tracta de la segona condemna civil contra Alvise per atacs similars contra Ábalos.

Vox aplaudix el discurs institucional i poc polític de Juanfran Pérez Llorca pel 9 d’Octubre

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha elogiat el discurs del president Juanfran Pérez Llorca pel 9 d’Octubre, que ha qualificat de molt institucional i poc polític, i ha reivindicat la unitat dels valencians.

El pont d’octubre ompli hotels a la Comunitat Valenciana i anima el sector turístic

La Comunitat Valenciana encapçala les preferències per al pont del 12 d’octubre, amb un 85,4 % de places hoteleres ja reservades i un important augment de l’interés per València en portals com Booking.

El PP celebra el discurs de Pérez Llorca i retreu al PSPV i Compromís que no aplaudiren el premi a Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, ha elogiat el discurs de Juanfran Pérez Llorca pel 9 d’Octubre i ha acusat PSPV i Compromís de no aplaudir l’Alta Distinció concedida a la Ciutat Autònoma de Ceuta.