Confirmen un nou cas de coronavirus en la presó de Fontacalent

 

Actualització 19/10/2020 a les 12.35 hores. La presó alacantina de Fontcalent ha detectat un nou positiu per Covid-19, asimptomàtic, que s’ha quedat en aïllament sanitari, segons han informat a Europa Press fonts d’Institucions Penitenciàries.

 

Es tracta d’un intern que, tal com ha assenyalat Acaip-UGT en un comunicat, provenia del Centre Penitenciari d’Albolote (Granada), qui va ser traslladat la setmana passada al Centre Penitenciari d’Alacant Compliment.

 

El pres, en el trasllat, en baixar del furgó de la Guàrdia Civil va manifestar presentar símptomes compatibles amb el Covid-19, pel que se li va aïllar en el departament destinat a quarantena i se li va practicar una PCR que va donar un resultat positiu.

 

Com a mesura preventiva, la direcció del centre ha disposat la realització de PCR als interns que formen el seu grup de quarantena i s’ha posat en contacte amb els funcionaris que han pogut tindre un major contacte amb este intern, ha assenyalat el sindicat.

 

Aïllats 26 interns de la presó de Fontcalent després de confirmar-se 4 positius

Un total de 26 interns que es trobaven en l’àrea d’Infermeria del centre penitenciari de Fontcalent, de la ciutat d’Alacant, han sigut aïllats de tots els seus companys després de donar positiu del Covid-19 quatre reclusos d’eixa mateixa àrea.

 

Fonts d’Institucions Penitenciàries han informat a Efe que esta situació es produïx a causa de què el passat cap de setmana un treballador sanitari de la mateixa Infermeria donara positiu de coronavirus, pel que s’estan fent test PCR a tots els interns.

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.