Confirmen un nou cas de coronavirus en la presó de Fontacalent

 

Actualització 19/10/2020 a les 12.35 hores. La presó alacantina de Fontcalent ha detectat un nou positiu per Covid-19, asimptomàtic, que s’ha quedat en aïllament sanitari, segons han informat a Europa Press fonts d’Institucions Penitenciàries.

 

Es tracta d’un intern que, tal com ha assenyalat Acaip-UGT en un comunicat, provenia del Centre Penitenciari d’Albolote (Granada), qui va ser traslladat la setmana passada al Centre Penitenciari d’Alacant Compliment.

 

El pres, en el trasllat, en baixar del furgó de la Guàrdia Civil va manifestar presentar símptomes compatibles amb el Covid-19, pel que se li va aïllar en el departament destinat a quarantena i se li va practicar una PCR que va donar un resultat positiu.

 

Com a mesura preventiva, la direcció del centre ha disposat la realització de PCR als interns que formen el seu grup de quarantena i s’ha posat en contacte amb els funcionaris que han pogut tindre un major contacte amb este intern, ha assenyalat el sindicat.

 

Aïllats 26 interns de la presó de Fontcalent després de confirmar-se 4 positius

Un total de 26 interns que es trobaven en l’àrea d’Infermeria del centre penitenciari de Fontcalent, de la ciutat d’Alacant, han sigut aïllats de tots els seus companys després de donar positiu del Covid-19 quatre reclusos d’eixa mateixa àrea.

 

Fonts d’Institucions Penitenciàries han informat a Efe que esta situació es produïx a causa de què el passat cap de setmana un treballador sanitari de la mateixa Infermeria donara positiu de coronavirus, pel que s’estan fent test PCR a tots els interns.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.