Confirmen un nou cas de coronavirus en la presó de Fontacalent

 

Actualització 19/10/2020 a les 12.35 hores. La presó alacantina de Fontcalent ha detectat un nou positiu per Covid-19, asimptomàtic, que s’ha quedat en aïllament sanitari, segons han informat a Europa Press fonts d’Institucions Penitenciàries.

 

Es tracta d’un intern que, tal com ha assenyalat Acaip-UGT en un comunicat, provenia del Centre Penitenciari d’Albolote (Granada), qui va ser traslladat la setmana passada al Centre Penitenciari d’Alacant Compliment.

 

El pres, en el trasllat, en baixar del furgó de la Guàrdia Civil va manifestar presentar símptomes compatibles amb el Covid-19, pel que se li va aïllar en el departament destinat a quarantena i se li va practicar una PCR que va donar un resultat positiu.

 

Com a mesura preventiva, la direcció del centre ha disposat la realització de PCR als interns que formen el seu grup de quarantena i s’ha posat en contacte amb els funcionaris que han pogut tindre un major contacte amb este intern, ha assenyalat el sindicat.

 

Aïllats 26 interns de la presó de Fontcalent després de confirmar-se 4 positius

Un total de 26 interns que es trobaven en l’àrea d’Infermeria del centre penitenciari de Fontcalent, de la ciutat d’Alacant, han sigut aïllats de tots els seus companys després de donar positiu del Covid-19 quatre reclusos d’eixa mateixa àrea.

 

Fonts d’Institucions Penitenciàries han informat a Efe que esta situació es produïx a causa de què el passat cap de setmana un treballador sanitari de la mateixa Infermeria donara positiu de coronavirus, pel que s’estan fent test PCR a tots els interns.

Últimes notícies

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.

La militància de Bellver en l’aire: el PP ajorna la suspensió fins al juí oral

Juanfran Pérez Llorca recorda que els estatuts del PP només permeten suspendre de militància quan s’obri juí oral i admet que, de moment, no hi ha novetats sobre el futur de Jorge Bellver com a alt càrrec de la Generalitat.

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.