L’Ajuntament de València estudiarà si «complementa» el toc de queda amb «alguna decisió addicional»

 

L’Ajuntament de València està a «a expenses» de com es materialitza la decisió del president de la Generalitat, Ximo Puig, sobre aplicar una restricció de la mobilitat nocturna i, en base això, el govern municipal vorà «si es pot prendre alguna decisió addicional» que «complemente la mesura o si no fa falta».

 

D’eixa manera ho ha explicat este divendres la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, a preguntes dels mitjans, en la presentació d’una campanya d’ús de mascaretes reutilitzables per a cuidar el sanejament de la ciutat.

 

La resolució, que es pretén que estiga llesta en un màxim de 48 hores, es remetrà al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) per a la seua ratificació i que puga aplicar-se en els primers dies de la setmana que ve. L’edil ha valorat que «el toc de queda és una mesura important que pot tindre un impacte beneficiós en el control de contagis». «Estem a costa d’això per a vore si complementem amb alguna decisió addicional o no fa falta».

 

En este sentit, ha afirmat que l’Ajuntament «el que farà és esperar» a vore «quin camí es pren» en les pròximes 24-48 hores.«»Sobre la base d’això, des del govern municipal vorem si es pot prendre alguna decisió addicional», ha reiterat.

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.