L’Ajuntament de València estudiarà si «complementa» el toc de queda amb «alguna decisió addicional»

 

L’Ajuntament de València està a «a expenses» de com es materialitza la decisió del president de la Generalitat, Ximo Puig, sobre aplicar una restricció de la mobilitat nocturna i, en base això, el govern municipal vorà «si es pot prendre alguna decisió addicional» que «complemente la mesura o si no fa falta».

 

D’eixa manera ho ha explicat este divendres la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, a preguntes dels mitjans, en la presentació d’una campanya d’ús de mascaretes reutilitzables per a cuidar el sanejament de la ciutat.

 

La resolució, que es pretén que estiga llesta en un màxim de 48 hores, es remetrà al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) per a la seua ratificació i que puga aplicar-se en els primers dies de la setmana que ve. L’edil ha valorat que «el toc de queda és una mesura important que pot tindre un impacte beneficiós en el control de contagis». «Estem a costa d’això per a vore si complementem amb alguna decisió addicional o no fa falta».

 

En este sentit, ha afirmat que l’Ajuntament «el que farà és esperar» a vore «quin camí es pren» en les pròximes 24-48 hores.«»Sobre la base d’això, des del govern municipal vorem si es pot prendre alguna decisió addicional», ha reiterat.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.