L’Ajuntament de la Vilavella dubta de les dades de Sanitat: «Som molts més afectats per Covid-19»

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que en el municipi de la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), hi ha 16 persones contagiades pel coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la corporació municipal de la Vilavella ha manifestat que estes xifres no es correspon amb la realitat, i no per alarmista, sinó per tot el contrari.

 

Des de l’Ajuntament d’esta localitat han publicat en xarxes socials el següent missatge: «L’Ajuntament de la Vilavella no es responsabilitza dels números d’esta publicació. Sabem pels nostres veïns que som molts més els afectats per coronavirus positius, us desitgem a tots una ràpida recuperació».

 

La petició de l’Ajuntament de la Vilavella

No obstant això, el consistori de la Vilavella han anunciat que continuaran cada dia amb les desinfeccions de tot el mobiliari i voreres i demà dimecres, desinfecció amb la cuba de tots els carrers del nostre municipi.

 

Finalment, la corporació municipal demana als veïns «complir amb les pautes establides per a entre tots frenar la propagació del virus: Protecció, distància social, rentada contínua de mans i ventilació d’espais».

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.