L’Ajuntament de la Vilavella dubta de les dades de Sanitat: «Som molts més afectats per Covid-19»

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que en el municipi de la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), hi ha 16 persones contagiades pel coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la corporació municipal de la Vilavella ha manifestat que estes xifres no es correspon amb la realitat, i no per alarmista, sinó per tot el contrari.

 

Des de l’Ajuntament d’esta localitat han publicat en xarxes socials el següent missatge: «L’Ajuntament de la Vilavella no es responsabilitza dels números d’esta publicació. Sabem pels nostres veïns que som molts més els afectats per coronavirus positius, us desitgem a tots una ràpida recuperació».

 

La petició de l’Ajuntament de la Vilavella

No obstant això, el consistori de la Vilavella han anunciat que continuaran cada dia amb les desinfeccions de tot el mobiliari i voreres i demà dimecres, desinfecció amb la cuba de tots els carrers del nostre municipi.

 

Finalment, la corporació municipal demana als veïns «complir amb les pautes establides per a entre tots frenar la propagació del virus: Protecció, distància social, rentada contínua de mans i ventilació d’espais».

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.