L’Ajuntament de la Vilavella dubta de les dades de Sanitat: «Som molts més afectats per Covid-19»

 

Este dimarts, 19 de gener, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que en el municipi de la Vilavella, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), hi ha 16 persones contagiades pel coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la corporació municipal de la Vilavella ha manifestat que estes xifres no es correspon amb la realitat, i no per alarmista, sinó per tot el contrari.

 

Des de l’Ajuntament d’esta localitat han publicat en xarxes socials el següent missatge: «L’Ajuntament de la Vilavella no es responsabilitza dels números d’esta publicació. Sabem pels nostres veïns que som molts més els afectats per coronavirus positius, us desitgem a tots una ràpida recuperació».

 

La petició de l’Ajuntament de la Vilavella

No obstant això, el consistori de la Vilavella han anunciat que continuaran cada dia amb les desinfeccions de tot el mobiliari i voreres i demà dimecres, desinfecció amb la cuba de tots els carrers del nostre municipi.

 

Finalment, la corporació municipal demana als veïns «complir amb les pautes establides per a entre tots frenar la propagació del virus: Protecció, distància social, rentada contínua de mans i ventilació d’espais».

Últimes notícies

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.