Alacant tancarà les platges si hi ha aglomeracions durant el cap de setmana

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha demanat públicament als ciutadans que este cap de setmana «actuen amb la màxima responsabilitat per a frenar la pandèmia», i es va mostrar molt preocupat per l’increment de sancions en la jornada del dijous, en la que la Policia Local va imposar 196 denúncies en l’operatiu, de les que 107 van ser per no portar l’obligatòria mascareta.

 

L’edil de Seguretat ha informat que durant tot el cap de setmana es faran controls d’aforaments en les platges, i si hi ha risc per a la salut dels ciutadans es tancaran, com ja es va fer durant l’estiu. També ha advertit que no es permetran els grups de més de dos persones.

 

La Policia Local ha organitzat un operatiu especial amb estrictes controls, que contemplen la vigilància aèria amb els Drons i un operatiu de 300 agents de Policia Local durant tot el cap de setmana, per a fer complir les noves mesures decretades per la Generalitat Valenciana enfront del Covid-19 en Alacant, amb un reforç de 140 policies per als controls perimetrals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.