Alacant tancarà les platges si hi ha aglomeracions durant el cap de setmana

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha demanat públicament als ciutadans que este cap de setmana «actuen amb la màxima responsabilitat per a frenar la pandèmia», i es va mostrar molt preocupat per l’increment de sancions en la jornada del dijous, en la que la Policia Local va imposar 196 denúncies en l’operatiu, de les que 107 van ser per no portar l’obligatòria mascareta.

 

L’edil de Seguretat ha informat que durant tot el cap de setmana es faran controls d’aforaments en les platges, i si hi ha risc per a la salut dels ciutadans es tancaran, com ja es va fer durant l’estiu. També ha advertit que no es permetran els grups de més de dos persones.

 

La Policia Local ha organitzat un operatiu especial amb estrictes controls, que contemplen la vigilància aèria amb els Drons i un operatiu de 300 agents de Policia Local durant tot el cap de setmana, per a fer complir les noves mesures decretades per la Generalitat Valenciana enfront del Covid-19 en Alacant, amb un reforç de 140 policies per als controls perimetrals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.