Alacant tancarà les platges si hi ha aglomeracions durant el cap de setmana

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha demanat públicament als ciutadans que este cap de setmana «actuen amb la màxima responsabilitat per a frenar la pandèmia», i es va mostrar molt preocupat per l’increment de sancions en la jornada del dijous, en la que la Policia Local va imposar 196 denúncies en l’operatiu, de les que 107 van ser per no portar l’obligatòria mascareta.

 

L’edil de Seguretat ha informat que durant tot el cap de setmana es faran controls d’aforaments en les platges, i si hi ha risc per a la salut dels ciutadans es tancaran, com ja es va fer durant l’estiu. També ha advertit que no es permetran els grups de més de dos persones.

 

La Policia Local ha organitzat un operatiu especial amb estrictes controls, que contemplen la vigilància aèria amb els Drons i un operatiu de 300 agents de Policia Local durant tot el cap de setmana, per a fer complir les noves mesures decretades per la Generalitat Valenciana enfront del Covid-19 en Alacant, amb un reforç de 140 policies per als controls perimetrals.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.