15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Alacant tancarà les platges si hi ha aglomeracions durant el cap de setmana

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha demanat públicament als ciutadans que este cap de setmana «actuen amb la màxima responsabilitat per a frenar la pandèmia», i es va mostrar molt preocupat per l’increment de sancions en la jornada del dijous, en la que la Policia Local va imposar 196 denúncies en l’operatiu, de les que 107 van ser per no portar l’obligatòria mascareta.

 

L’edil de Seguretat ha informat que durant tot el cap de setmana es faran controls d’aforaments en les platges, i si hi ha risc per a la salut dels ciutadans es tancaran, com ja es va fer durant l’estiu. També ha advertit que no es permetran els grups de més de dos persones.

 

La Policia Local ha organitzat un operatiu especial amb estrictes controls, que contemplen la vigilància aèria amb els Drons i un operatiu de 300 agents de Policia Local durant tot el cap de setmana, per a fer complir les noves mesures decretades per la Generalitat Valenciana enfront del Covid-19 en Alacant, amb un reforç de 140 policies per als controls perimetrals.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.