CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: les altes continuen superant als nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.266.022 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 263.402 a Castelló, 829.674 a Alacant i 1.172.946 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 729.344 persones.

A més, s’han notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.768 persones. Per províncies, 22 a Castelló (40.624 en total); 47 a Alacant (147.192 en total); i 67 a València, (204.950 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Les Unitats de Vigilància intensiva de la província de Castelló, segons les dades actualitzades en data de hui, no tenen a cap pacient ingressat amb COVID-19. D’esta manera, els hospitals valencians tenen, actualment, 148 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, sense pacients en UCI; 39 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 83 a la província de València, 24 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 143 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.378 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.160 a Castelló, 147.678 a Alacant i 206.484 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.411: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.781 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.450 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, s’ha notificat un brot a Benicarló amb 12 casos d’origen social.

Últimes notícies

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.