CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: les altes continuen superant als nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.266.022 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 263.402 a Castelló, 829.674 a Alacant i 1.172.946 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 729.344 persones.

A més, s’han notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.768 persones. Per províncies, 22 a Castelló (40.624 en total); 47 a Alacant (147.192 en total); i 67 a València, (204.950 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Les Unitats de Vigilància intensiva de la província de Castelló, segons les dades actualitzades en data de hui, no tenen a cap pacient ingressat amb COVID-19. D’esta manera, els hospitals valencians tenen, actualment, 148 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, sense pacients en UCI; 39 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 83 a la província de València, 24 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 143 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.378 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.160 a Castelló, 147.678 a Alacant i 206.484 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.411: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.781 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.450 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, s’ha notificat un brot a Benicarló amb 12 casos d’origen social.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.