CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: les altes continuen superant als nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.266.022 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 263.402 a Castelló, 829.674 a Alacant i 1.172.946 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 729.344 persones.

A més, s’han notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.768 persones. Per províncies, 22 a Castelló (40.624 en total); 47 a Alacant (147.192 en total); i 67 a València, (204.950 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Les Unitats de Vigilància intensiva de la província de Castelló, segons les dades actualitzades en data de hui, no tenen a cap pacient ingressat amb COVID-19. D’esta manera, els hospitals valencians tenen, actualment, 148 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, sense pacients en UCI; 39 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 83 a la província de València, 24 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 143 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.378 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.160 a Castelló, 147.678 a Alacant i 206.484 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.411: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.781 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.450 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

A més, s’ha notificat un brot a Benicarló amb 12 casos d’origen social.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.