La Policia Local d’Alzira clausura una discoteca clandestina en una casa rural

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha clausurat esta passada matinada de diumenge una discoteca clandestina. El local, instal·lat en una casa rural apartada del nucli urbà, no estava donat d’alta ni com a bar, ni com a pub, ni com a discoteca.

 

A pesar d’això, segons informa ‘Levante-EMV’, comptava amb una barra i un escenari improvisats. La instal·lació elèctrica deixava molt que desitjar, amb el cablejat per fora de la casa, i l’estat de la vivenda tampoc pareixia estar en bones condicions.

 

Els agents van arribar a la casa, situada en la CV-42, just al costat de la ITV, cap a les quatre de la matinada, hora en la que qualsevol local hauria d’estar tancat. Ja des de fora van poder vore llums festives, típiques de qualsevol discoteca, i sentir música a tot volum.

 

A l’arribada dels agents, hi havia unes 85 persones en el local, sense mascaretes, sense distàncies i repartides entre la zona de ball (actualment prohibida), 15 taules i unes cinquanta cadires.

 

«Pareix increïble que en una situació com l’actual s’intente fer negoci d’esta manera. És tan irresponsable qui ho promou com qui acudix i està allà. No podem tolerar que es facen estes coses amb els esforços tan grans que estem fent tots», ha assegurat la regidora de Seguretat, Sara Garés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.