La Policia Local d’Alzira clausura una discoteca clandestina en una casa rural

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha clausurat esta passada matinada de diumenge una discoteca clandestina. El local, instal·lat en una casa rural apartada del nucli urbà, no estava donat d’alta ni com a bar, ni com a pub, ni com a discoteca.

 

A pesar d’això, segons informa ‘Levante-EMV’, comptava amb una barra i un escenari improvisats. La instal·lació elèctrica deixava molt que desitjar, amb el cablejat per fora de la casa, i l’estat de la vivenda tampoc pareixia estar en bones condicions.

 

Els agents van arribar a la casa, situada en la CV-42, just al costat de la ITV, cap a les quatre de la matinada, hora en la que qualsevol local hauria d’estar tancat. Ja des de fora van poder vore llums festives, típiques de qualsevol discoteca, i sentir música a tot volum.

 

A l’arribada dels agents, hi havia unes 85 persones en el local, sense mascaretes, sense distàncies i repartides entre la zona de ball (actualment prohibida), 15 taules i unes cinquanta cadires.

 

«Pareix increïble que en una situació com l’actual s’intente fer negoci d’esta manera. És tan irresponsable qui ho promou com qui acudix i està allà. No podem tolerar que es facen estes coses amb els esforços tan grans que estem fent tots», ha assegurat la regidora de Seguretat, Sara Garés.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.