La Policia Local d’Alzira clausura una discoteca clandestina en una casa rural

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha clausurat esta passada matinada de diumenge una discoteca clandestina. El local, instal·lat en una casa rural apartada del nucli urbà, no estava donat d’alta ni com a bar, ni com a pub, ni com a discoteca.

 

A pesar d’això, segons informa ‘Levante-EMV’, comptava amb una barra i un escenari improvisats. La instal·lació elèctrica deixava molt que desitjar, amb el cablejat per fora de la casa, i l’estat de la vivenda tampoc pareixia estar en bones condicions.

 

Els agents van arribar a la casa, situada en la CV-42, just al costat de la ITV, cap a les quatre de la matinada, hora en la que qualsevol local hauria d’estar tancat. Ja des de fora van poder vore llums festives, típiques de qualsevol discoteca, i sentir música a tot volum.

 

A l’arribada dels agents, hi havia unes 85 persones en el local, sense mascaretes, sense distàncies i repartides entre la zona de ball (actualment prohibida), 15 taules i unes cinquanta cadires.

 

«Pareix increïble que en una situació com l’actual s’intente fer negoci d’esta manera. És tan irresponsable qui ho promou com qui acudix i està allà. No podem tolerar que es facen estes coses amb els esforços tan grans que estem fent tots», ha assegurat la regidora de Seguretat, Sara Garés.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.