La Policia Local d’Alzira clausura una discoteca clandestina en una casa rural

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha clausurat esta passada matinada de diumenge una discoteca clandestina. El local, instal·lat en una casa rural apartada del nucli urbà, no estava donat d’alta ni com a bar, ni com a pub, ni com a discoteca.

 

A pesar d’això, segons informa ‘Levante-EMV’, comptava amb una barra i un escenari improvisats. La instal·lació elèctrica deixava molt que desitjar, amb el cablejat per fora de la casa, i l’estat de la vivenda tampoc pareixia estar en bones condicions.

 

Els agents van arribar a la casa, situada en la CV-42, just al costat de la ITV, cap a les quatre de la matinada, hora en la que qualsevol local hauria d’estar tancat. Ja des de fora van poder vore llums festives, típiques de qualsevol discoteca, i sentir música a tot volum.

 

A l’arribada dels agents, hi havia unes 85 persones en el local, sense mascaretes, sense distàncies i repartides entre la zona de ball (actualment prohibida), 15 taules i unes cinquanta cadires.

 

«Pareix increïble que en una situació com l’actual s’intente fer negoci d’esta manera. És tan irresponsable qui ho promou com qui acudix i està allà. No podem tolerar que es facen estes coses amb els esforços tan grans que estem fent tots», ha assegurat la regidora de Seguretat, Sara Garés.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.