La Policia Local d’Alzira clausura una discoteca clandestina en una casa rural

 

La Policia Local d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), ha clausurat esta passada matinada de diumenge una discoteca clandestina. El local, instal·lat en una casa rural apartada del nucli urbà, no estava donat d’alta ni com a bar, ni com a pub, ni com a discoteca.

 

A pesar d’això, segons informa ‘Levante-EMV’, comptava amb una barra i un escenari improvisats. La instal·lació elèctrica deixava molt que desitjar, amb el cablejat per fora de la casa, i l’estat de la vivenda tampoc pareixia estar en bones condicions.

 

Els agents van arribar a la casa, situada en la CV-42, just al costat de la ITV, cap a les quatre de la matinada, hora en la que qualsevol local hauria d’estar tancat. Ja des de fora van poder vore llums festives, típiques de qualsevol discoteca, i sentir música a tot volum.

 

A l’arribada dels agents, hi havia unes 85 persones en el local, sense mascaretes, sense distàncies i repartides entre la zona de ball (actualment prohibida), 15 taules i unes cinquanta cadires.

 

«Pareix increïble que en una situació com l’actual s’intente fer negoci d’esta manera. És tan irresponsable qui ho promou com qui acudix i està allà. No podem tolerar que es facen estes coses amb els esforços tan grans que estem fent tots», ha assegurat la regidora de Seguretat, Sara Garés.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.