Arriben a l’aeroport de València 7 immigrants més procedents de les Canàries

 

Un vol procedent de Lanzarote i amb destinació València que ha aterrat en l’aeroport de Manises cap a les 12.35 hores ha transportat este divendres a set immigrants més, han informat fonts policials. Esta arribada d’immigrants al territori valencià se suma a les més de 300 registrades en els últims dies, han indicat les mateixes fonts.

 

Consultats per EFE, responsables de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana han assegurat desconéixer l’arribada de nous immigrants en la jornada d’este divendres i han remés qualsevol qüestió sobre este tema al Ministeri de l’Interior.

 

En eixe sentit, des de la Delegació del Govern s’han limitat a apuntar que es tracta de «vols privats», sobre els possibles ocupants dels que no s’ha fet cap consideració. Les mateixes fonts policials han informat del reforç dels controls policials tant en l’aeroport d’origen com en el de destinació per a evitar desplaçaments irregulars i controlar la legalitat dels documents d’identitat.

 

En el grup de setze immigrants que han sigut detinguts en València en els últims dies –dos d’ells, positius per coronavirus– es trobaven dos persones que es van identificar a la seua arribada a l’aeroport amb un passaport d’una altra persona, ha informat el Sindicat Unificat de Policia.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.