17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Arriben a l’aeroport de València 7 immigrants més procedents de les Canàries

 

Un vol procedent de Lanzarote i amb destinació València que ha aterrat en l’aeroport de Manises cap a les 12.35 hores ha transportat este divendres a set immigrants més, han informat fonts policials. Esta arribada d’immigrants al territori valencià se suma a les més de 300 registrades en els últims dies, han indicat les mateixes fonts.

 

Consultats per EFE, responsables de la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana han assegurat desconéixer l’arribada de nous immigrants en la jornada d’este divendres i han remés qualsevol qüestió sobre este tema al Ministeri de l’Interior.

 

En eixe sentit, des de la Delegació del Govern s’han limitat a apuntar que es tracta de «vols privats», sobre els possibles ocupants dels que no s’ha fet cap consideració. Les mateixes fonts policials han informat del reforç dels controls policials tant en l’aeroport d’origen com en el de destinació per a evitar desplaçaments irregulars i controlar la legalitat dels documents d’identitat.

 

En el grup de setze immigrants que han sigut detinguts en València en els últims dies –dos d’ells, positius per coronavirus– es trobaven dos persones que es van identificar a la seua arribada a l’aeroport amb un passaport d’una altra persona, ha informat el Sindicat Unificat de Policia.

Últimes notícies

La xiqueta de 4 anys ingressada després d’un tractament dental a Alzira passa a planta

La menor, ingressada des del dijous en l'UCI pediàtrica del Clínic de València després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira, evoluciona bé i ha passat a planta. Policia i Sanitat investiguen per a aclarir què va ocórrer.

Un estudi detecta que la violència masclista dificulta la memòria verbal de les supervivents

Un treball de la Universitat de Granada conclou que les supervivents de violència masclista necessiten més esforç cerebral per a reconéixer paraules i comprenen pitjor en fases inicials d'aprenentatge.

Els Rei Jaume I criden a reforçar la competitivitat i alerten d’un retrocés a Europa

Els premiats han reclamat més ambició en I+D i una regulació que no frene la competitivitat. Advertixen de la concentració de poder en IA i del risc de decadència a Europa.

El 81% de sanitaris detecta més problemes en el desenrotllament infantil per l’excés de pantalles

Un estudi de AIJU conclou que la majoria de sanitaris observa un augment de problemes lligats a la sobreexposició a dispositius. El 91% dels menors supera el temps recomanat.

El València rep a un Bayern ferit però perillós

El València Basket rep al Bayern en la jornada 13 de l'Eurolliga amb millors sensacions i un rival tocat per tres derrotes seguides, però encara molt competitiu.

Bernabé ha desitjat que Camarero diga la veritat sobre la DANA en el Congrés

Pilar Bernabé ha instat a Susana Camarero a aportar una versió veraç en la comissió sobre la DANA en el Congrés i ha reclamat responsabilitats polítiques. Ha diferenciat entre la investigació judicial a Catarroja i les explicacions polítiques que, sosté, ha d'oferir el Consell.

La vicepresidenta valenciana defén la gestió de la DANA amb la informació disponible

Susana Camarero ha sostingut davant la Comissió d'investigació que les decisions durant la DANA es van prendre amb els avisos disponibles i sense abandonar les seues competències.

El Vila-real visita al Borussia Dortmund obligat a puntuar per a seguir amb vida

El Vila-real afronta en Dortmund un dol clau per a mantindre vives les seues opcions en la Lliga de Campions. El calendari estreny amb una altra visita a Alemanya i dos cites a casa.