Augmenten els nous positius per coronavirus a la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.574.074 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 185.716 a Castelló, 577.998 a Alacant i 810.360 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 411.342 persones.

A més, s’han notificat 225 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.075 persones. Per províncies, 41 a Castelló (40.189 en total); 57 a Alacant (146.249 en total); i 127 a València, província a la qual s’ha reassignat un cas (203.636 en total). El total de casos no assignats baixa a 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 180 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.243 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.328 a Castelló, 145.987 a Alacant i 203.873 a València. El total d’altes no assignades es redueix a 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 256 persones ingressades: 54 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 69 a la província d’Alacant, 18 d’ells en l’UCI; i 133 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.307: 794 a la província de Castelló, 2.779 en la d’Alacant i 3.734 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.993 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 7 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 4 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València. Els nous casos que s’han declarat en centres de majors corresponen a persones asimptomàtiques.

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 5
Residents que han mort: 4

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 10 brots des de l’última actualització:

Almassora: 3 casos. Origen laboral
Dénia: 3 casos. Origen social
Tavernes de la Valldigna: 4 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen laboral
Rafal: 6 casos. Origen social
• Orihuela: 4 casos. Àmbit educatiu
Massamagrell: 4 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 11 casos. Origen social
Elx: 9 casos. Origen social
• San Antonio de Benagéber: 5 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.