14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Baixen els casos per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 182 nous positius


La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.432.916 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 167.721 a Castelló, 519.578 a Alacant i 745.617 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 182 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de prova d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.174 persones. Per províncies, 35 a Castelló (40.016 en total); 61 a Alacant (146.017 en total); i 85 a la província de València (203.139 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 197 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.654 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.230 a Castelló, 145.797 a Alacant i 203.571 a València, a més de 56 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 268 persones ingressades: 36 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 81 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 151 a la província de València, 29 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.282: 790 a la província de Castelló, 2.772 en la d’Alacant i 3.720 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.706 casos actius, la qual cosa suposa un 0,93% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 2

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 6 brots des de l’última actualització:

Almassora: 5 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen laboral
Sagunt:4 casos. Origen social
L’Eliana: 4 casos. Origen social
Alacant: 7 casos. Origen social
Almàssera: 3 casos. Origen social

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.