Baixen els casos per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 182 nous positius


La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.432.916 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 167.721 a Castelló, 519.578 a Alacant i 745.617 a València. Han rebut les dos dosis 379.340 persones.

A més, s’han notificat 182 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de prova d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.174 persones. Per províncies, 35 a Castelló (40.016 en total); 61 a Alacant (146.017 en total); i 85 a la província de València (203.139 en total). S’ha notificat un cas sense assignar, amb el que la xifra total s’eleva a 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 197 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.654 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.230 a Castelló, 145.797 a Alacant i 203.571 a València, a més de 56 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 268 persones ingressades: 36 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 81 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 151 a la província de València, 29 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.282: 790 a la província de Castelló, 2.772 en la d’Alacant i 3.720 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.706 casos actius, la qual cosa suposa un 0,93% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 2

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 6 brots des de l’última actualització:

Almassora: 5 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen laboral
Sagunt:4 casos. Origen social
L’Eliana: 4 casos. Origen social
Alacant: 7 casos. Origen social
Almàssera: 3 casos. Origen social

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.