13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Sanitat registra 2.073 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.419.816 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.847.691 persones. Per províncies: 335.625 a Castelló, 1.020.977 a Alacant i 1.491.089 a València. 

 

D’altra banda, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.073 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 474.508 persones. Per províncies, 196 a Castelló (49.085 en total); 783 a Alacant (169.902 en total); i 1.091 a València (255.516 en total). Hi ha 3 nous casos sense assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats augmenta a 5.

 

A més, s’han registrat 3.128 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 451.432 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.827 a Castelló, 160.700 a Alacant i 243.847 a València. El total d’altes no assignades se situa en 58.

 

Nombre d’ingressats per coronavirus

Els hospitals valencians tenen, actualment, 625 persones ingressades, 107 d’elles en l’UCI: 81 a la província de Castelló, 17 en UCI; 169 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 375 a la província de València, 60 d’elles en UCI. 

D’altra banda, s’han registrat set defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.526: 816 a la província de Castelló, 2.861 en la d’Alacant i 3.849 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 27.011 casos actius, la qual cosa suposa un 5,56% del total de positius. 

 

Brots registrats 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    Torrent: 19 casos. Origen laboral
•    Gandia: 11 casos. Origen social
•    Gandia: 13 casos. Origen social

Últimes notícies

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.