Sanitat registra 2.073 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.419.816 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.847.691 persones. Per províncies: 335.625 a Castelló, 1.020.977 a Alacant i 1.491.089 a València. 

 

D’altra banda, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.073 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 474.508 persones. Per províncies, 196 a Castelló (49.085 en total); 783 a Alacant (169.902 en total); i 1.091 a València (255.516 en total). Hi ha 3 nous casos sense assignar, per la qual cosa el total de casos no assignats augmenta a 5.

 

A més, s’han registrat 3.128 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 451.432 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 46.827 a Castelló, 160.700 a Alacant i 243.847 a València. El total d’altes no assignades se situa en 58.

 

Nombre d’ingressats per coronavirus

Els hospitals valencians tenen, actualment, 625 persones ingressades, 107 d’elles en l’UCI: 81 a la província de Castelló, 17 en UCI; 169 a la província d’Alacant, 30 d’elles en l’UCI; i 375 a la província de València, 60 d’elles en UCI. 

D’altra banda, s’han registrat set defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.526: 816 a la província de Castelló, 2.861 en la d’Alacant i 3.849 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 27.011 casos actius, la qual cosa suposa un 5,56% del total de positius. 

 

Brots registrats 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    Torrent: 19 casos. Origen laboral
•    Gandia: 11 casos. Origen social
•    Gandia: 13 casos. Origen social

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La penúltima mascletà de les Falles 2026 combina efectes digitals i pólvora tradicional en un tret de cinc minuts amb 180 quilos de material i un final llarg i hermètic que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.