Sanitat confirma 2.060 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.060 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 476.568 persones. Per províncies, 210 a Castelló (49.295 en total); 964 a Alacant (170.869 en total) i 886 a València (256.402 en total). El total de casos no assignats es redueix a 2 en reassignar-se 3 a la província d’Alacant.

 

A més, s’han registrat 2.914 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 454.346 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 47.177 a Castelló, 161.662 a Alacant i 245.449 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 622 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 17 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 369 a la província de València, 65 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat quatre defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.530: 816 a la província de Castelló, 2.862 en la d’Alacant i 3.852 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 26.153 casos actius, la qual cosa suposa un 5,36% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    Elda: 12 casos. Origen social
•    Almassora: 10 casos. Origen laboral
•    Alacant: 12 casos. Origen social
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.