27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Sanitat confirma 2.060 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.060 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 476.568 persones. Per províncies, 210 a Castelló (49.295 en total); 964 a Alacant (170.869 en total) i 886 a València (256.402 en total). El total de casos no assignats es redueix a 2 en reassignar-se 3 a la província d’Alacant.

 

A més, s’han registrat 2.914 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 454.346 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 47.177 a Castelló, 161.662 a Alacant i 245.449 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 622 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 17 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 369 a la província de València, 65 d’elles en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat quatre defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.530: 816 a la província de Castelló, 2.862 en la d’Alacant i 3.852 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 26.153 casos actius, la qual cosa suposa un 5,36% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    Elda: 12 casos. Origen social
•    Almassora: 10 casos. Origen laboral
•    Alacant: 12 casos. Origen social
 

Últimes notícies

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.