La Comunitat Valenciana registra 2.879 nous casos de coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
  Des de l’última actualització realitzada el divendres passat, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.879 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 489.213 persones. Per províncies, 307 a Castelló (50.627 en total); 1.374 a Alacant […]

 

Des de l’última actualització realitzada el divendres passat, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 2.879 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 489.213 persones. Per províncies, 307 a Castelló (50.627 en total); 1.374 a Alacant (176.684 en total) i 1.198 a València (261.898 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 4.548 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 475.069 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.369 a Castelló, 169.526 a Alacant i 256.116 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 576 persones ingressades, 91 d’elles en l’UCI: 78 a la província de Castelló, 12 en UCI; 212 a la província d’Alacant, 33 d’elles en l’UCI; i 286 a la província de València, 46 d’elles en UCI.

 

Nombre de defuncions per coronavirus 

A més, s’han registrat 9 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.575: 818 a la província de Castelló, 2.882 en la d’Alacant i 3.875 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 18.024 casos actius, la qual cosa suposa un 3,60% del total de positius.

Dels brots registrats, un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

Villena: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Fátima Báñez viatja en un dels trens accidentats a Toledo

L'exministra es desplaçava a Sevilla per a participar en el Dia de l'Empresa i la família intenta conéixer el seu estat

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.

Felip VI expressa el seu suport després de l’accident ferroviari d’Urda

Felip VI ha lamentat l’accident de dos trens a Urda i ha expressat el condol i el seu suport. El rei ha retallat unes maniobres a Bétera per a seguir l’emergència.

Els reis, commoguts i preocupats per l’accident ferroviari d’Urda

Els reis han expressat la seua preocupació i tristesa pel xoc de dos trens a Urda, que ha deixat almenys 30 morts. També han enviat el condol a les famílies i el seu suport als equips d’emergència.

L’accident ferroviari suspén actes a València i Alacant

Diana Morant, Arcadi España i Luis Planas han anul·lat els actes previstos a València i Alacant després de l’accident de dos trens d’alta velocitat a Toledo.

Vito Quiles cancel·la l’acte de València després de l’accident de Toledo

Vito Quiles ha cancel·lat l’acte previst a València després de l’accident ferroviari d’Urda. Ha anunciat que comunicarà prompte una nova data.

La Malva-rosa tindrà 22 vivendes de protecció pública

València ha concedit la llicència per a construir 22 vivendes de protecció pública al PAI Fausto Elio, al barri de la Malva-rosa. El planejament reserva una part de l’edificabilitat protegida al lloguer.