Bars pròxims faciliten alcohol als estudiants aïllats a l’hotel covid de Mallorca

 

La festa continua. La Policia Local de Palma ha informat este dimarts que diversos agents municipals s’han personat a l’hotel COVID de Palma arran de les «nombroses queixes de particulars i clients de l’hotel adjacent» pels sorolls i actes vandàlics dels estudiants de la península que es troben allí fent quarantena.

Segons fonts policials, els bars de la zona estan subministrant begudes alcohòliques als joves per mitjà de poals lligats als llençols a través dels balcons.

A la seua arribada a l’hotel, els agents van comprovar que els estudiants reprodueixen música a alt volum, criden i llancen objectes a la via pública.

Una vegada allí, s’han posat en contacte amb el personal de seguretat de l’establiment, que també li han fet arribar la seua preocupació, ja que pel que sembla des d’un bar confrontant se subministren begudes alcohòliques als confinats mitjançant poals lligats a llençols que eren hissats pels balcons.

Els treballadors asseguren que els joves no havien fet cas dels seus advertiments quan els van demanar que detingueren el seu comportament.

La dotació policial s’ha desplaçat al lloc on s’havia produït el llançament d’objectes, així com crits als vianants i en requerir als joves que deposaren la seua actitud, estos van obeir les indicacions dels agents.

Els macrobrots, originats a Mallorca per joves de viatges de fi de curs, ja acumulen 1.167 positius i afecten estudiants de huit comunitats autònomes. A l’hotel COVID de Palma este dimarts hi ha 64 positius i 14 ingressats entre els 249 estudiants aïllats.

Els joves localitzats a Mallorca han sigut traslladats en una ambulància del SAMU061 i a la seua arribada han sigut sotmesos a prova PCR. 64 han donat positiu per PCR i 185 han donat negatiu. La taxa de positivitat entre els joves és del 25,7%.

A més, 14 joves romanen actualment ingressats a l’Hospital Universitari Són Espases amb símptomes lleus.
La Conselleria de Salut va realitzar un rastreig massiu en tindre coneixement del brot i té detectats a un total de 265 joves provinents d’Andalusia (214), Madrid (21), País Basc (18) i Galícia (12) encara de viatge en diversos hotels de l’illa, que podrien haver tingut relació directa o indirecta amb el brot.

En l’actualitat, un total de 13 estudiants estan pendents de ser traslladats a l’Hotel Bellver. Per a estos estudiants que encara romanen als seus hotels s’ha establit un protocol de control en col·laboració amb la Delegació de Govern perquè queden aïllats a les seues habitacions.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU