Bars pròxims faciliten alcohol als estudiants aïllats a l’hotel covid de Mallorca

 

La festa continua. La Policia Local de Palma ha informat este dimarts que diversos agents municipals s’han personat a l’hotel COVID de Palma arran de les «nombroses queixes de particulars i clients de l’hotel adjacent» pels sorolls i actes vandàlics dels estudiants de la península que es troben allí fent quarantena.

Segons fonts policials, els bars de la zona estan subministrant begudes alcohòliques als joves per mitjà de poals lligats als llençols a través dels balcons.

A la seua arribada a l’hotel, els agents van comprovar que els estudiants reprodueixen música a alt volum, criden i llancen objectes a la via pública.

Una vegada allí, s’han posat en contacte amb el personal de seguretat de l’establiment, que també li han fet arribar la seua preocupació, ja que pel que sembla des d’un bar confrontant se subministren begudes alcohòliques als confinats mitjançant poals lligats a llençols que eren hissats pels balcons.

Els treballadors asseguren que els joves no havien fet cas dels seus advertiments quan els van demanar que detingueren el seu comportament.

La dotació policial s’ha desplaçat al lloc on s’havia produït el llançament d’objectes, així com crits als vianants i en requerir als joves que deposaren la seua actitud, estos van obeir les indicacions dels agents.

Els macrobrots, originats a Mallorca per joves de viatges de fi de curs, ja acumulen 1.167 positius i afecten estudiants de huit comunitats autònomes. A l’hotel COVID de Palma este dimarts hi ha 64 positius i 14 ingressats entre els 249 estudiants aïllats.

Els joves localitzats a Mallorca han sigut traslladats en una ambulància del SAMU061 i a la seua arribada han sigut sotmesos a prova PCR. 64 han donat positiu per PCR i 185 han donat negatiu. La taxa de positivitat entre els joves és del 25,7%.

A més, 14 joves romanen actualment ingressats a l’Hospital Universitari Són Espases amb símptomes lleus.
La Conselleria de Salut va realitzar un rastreig massiu en tindre coneixement del brot i té detectats a un total de 265 joves provinents d’Andalusia (214), Madrid (21), País Basc (18) i Galícia (12) encara de viatge en diversos hotels de l’illa, que podrien haver tingut relació directa o indirecta amb el brot.

En l’actualitat, un total de 13 estudiants estan pendents de ser traslladats a l’Hotel Bellver. Per a estos estudiants que encara romanen als seus hotels s’ha establit un protocol de control en col·laboració amb la Delegació de Govern perquè queden aïllats a les seues habitacions.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.