BioNTech-Pfizer compta que la seua vacuna per a xiquets de 5 a 11 anys s’administre el mes que ve

Ja és quasi una realitat i ara els toca el torn als menors d’11 anys. Els fundadors de la biormacéutica alemanya BioNTech, desenvolupadora al costat de la farmacèutica estatunidenca Pfizer d’una de les vacunes contra la covid-19, compta amb poder administrar el seu preparat ja a partir de mitjans d’octubre també a menors d’entre cinc i onze anys.

Ja en les pròximes setmanes presentarem a les autoritats a tot el món els resultats del nostre estudi en relació amb els menors d’entre cinc i onze anys i sol·licitarem l’autorització de la vacuna per a esta franja d’edat, també aquí a Europa“, va assegurar la cofundadora de BioNTech, Özlem Türeci.

Ja s’està preparant la producció

En declaracions a Spiegel que avança al setmanari, va agregar que ja s’està preparant la producció i que la vacuna serà la mateixa, però amb un dosatge menor.

Ja està tot més que clar. El cofundador de BioNTech, Uğur Åžahin, va precisar que els resultats de l’estudi ja estan sobre la taula i només han de ser preparats ara per a les autoritats reguladores.

Per a quan se tindran disponibles les dades d’estudi?

En un principi, es creu, que per a final d’any es podrien tindre disponibles les dades d’estudi en relació amb menors a partir dels sis mesos d’edat.

La convicció

Ara, els dos fundadors de BioNTech han de convéncer als indecisos dels beneficis de la vacuna en les pròximes setmanes.

Com a societat encara ens queden uns seixanta dies per a evitar un dur hivern” i “hauríem de fer el possible en estos dos mesos per mobilitzar a quantes més persones millor”, va dir Åžahin. Türeci va subratllar que “cada persona addicional vacunada ajuda“. “No hauríem de resignar-nos“, va apel·lar.

Türeci va subratllar que «cada persona addicional vacunada ajuda».

«No hauríem de resignar-nos», va apel·lar.

La Comissió Permanent de Vacunació (Stiko) d’Alemanya va recomanar de manera general la vacuna contra covid-19 a partir dels 12 anys a mitjan agost.

Fins llavors la Stiko només recomanava vacunar-se als menors a partir de 12 anys amb malalties prèvies i de manera general als adolescents a partir dels 16.

A partir de 12 anys ja estan  tots vacunats

La Comissió Permanent de Vacunació (Stiko) d’Alemanya va recomanar de manera general la vacuna contra covid-19 a partir dels 12 anys a mitjan agost.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.