Els bombers d’Alacant entreguen les primeres pantalles protectores i bates fabricades

Bombers d'Alacant fabriquen màscares i bates per al personal sanitari

Els bombers treballant en les màscares | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis de la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant han fabricat i entregat ja més de 400 pantalles protectores i bates als Policies, Hospitals, Centres de Salut i al Centre Penitenciari de Fontcalent d’Alacant per a que puguen fer front al COVID.

 

Este ambiciós projecte que ha vist la llum gràcies a la iniciativa d’un grup de bombers de l’Ajuntament d’Alacant, hui comença a créixer per la col·laboració i la donació de moltes empreses i particulars anònims que han aportat no sols el material sinó també les seues impressores 3D per a poder fabricar els prototips de les pantalles.

 

Una de les donacions més importants és l’aportada per les empreses alacantines TECNOAGUA, Ingra Impressors i Plast Alacant que s’ha posat en contacte amb els bombers en conéixer esta iniciativa, i facilita que es puguen fabricar un miler de pantalles protectores al dia.

 

Esta setmana els bombers de SPEIS han continuat fabricant més d’un centenar de noves pantalles i bates diàries en tots els torns, que han sigut distribuïdes entre la Policia Local d’Alacant, i els Centres de Salut, Hospitals i Clíniques d’Alacant, el Campello, Elx, Sant Joan, Sant Vicent, Mutxamel o la Vila Joiosa, i han arribat peticions d’altres comunitats autònomes d’Espanya.

 

Els bombers necessiten donació de Filaments per a impressores 3D

Des de bombers volen fer una crida a empreses fabricadores per a que donen Filaments PLA -diàmetre 1.75mm- per a les impressores 3D, i poder fer una major fabricació de pantalles. Si algú vol col·laborar, és necessari posar-se en contacte a través de l’email:   donacionesdematerial@bomberosalicante.com.

 

Per la seua part els bombers continuen sol·licitant col·laboració a empreses i particulars per a que donen: làmines de PVC transparent format A4, Velcro, Gomes i Cordino elàstics, Pistoles de Silicones i recàrregues, Bosses de plàstic de fem grandària gran.

 

La fabricació i distribució es fa diàriament en els dos parcs de bombers, i sempre baix petició en el mail    solicitudpantallas@bomberosalicante.com   , i és necessari que tant els sanitaris com les persones dels cossos de seguretat remeten un correu per a sol·licitar i demanar el material que necessiten.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.