21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Els bombers d’Alacant entreguen les primeres pantalles protectores i bates fabricades

Bombers d'Alacant fabriquen màscares i bates per al personal sanitari

Els bombers treballant en les màscares | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis de la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant han fabricat i entregat ja més de 400 pantalles protectores i bates als Policies, Hospitals, Centres de Salut i al Centre Penitenciari de Fontcalent d’Alacant per a que puguen fer front al COVID.

 

Este ambiciós projecte que ha vist la llum gràcies a la iniciativa d’un grup de bombers de l’Ajuntament d’Alacant, hui comença a créixer per la col·laboració i la donació de moltes empreses i particulars anònims que han aportat no sols el material sinó també les seues impressores 3D per a poder fabricar els prototips de les pantalles.

 

Una de les donacions més importants és l’aportada per les empreses alacantines TECNOAGUA, Ingra Impressors i Plast Alacant que s’ha posat en contacte amb els bombers en conéixer esta iniciativa, i facilita que es puguen fabricar un miler de pantalles protectores al dia.

 

Esta setmana els bombers de SPEIS han continuat fabricant més d’un centenar de noves pantalles i bates diàries en tots els torns, que han sigut distribuïdes entre la Policia Local d’Alacant, i els Centres de Salut, Hospitals i Clíniques d’Alacant, el Campello, Elx, Sant Joan, Sant Vicent, Mutxamel o la Vila Joiosa, i han arribat peticions d’altres comunitats autònomes d’Espanya.

 

Els bombers necessiten donació de Filaments per a impressores 3D

Des de bombers volen fer una crida a empreses fabricadores per a que donen Filaments PLA -diàmetre 1.75mm- per a les impressores 3D, i poder fer una major fabricació de pantalles. Si algú vol col·laborar, és necessari posar-se en contacte a través de l’email:   donacionesdematerial@bomberosalicante.com.

 

Per la seua part els bombers continuen sol·licitant col·laboració a empreses i particulars per a que donen: làmines de PVC transparent format A4, Velcro, Gomes i Cordino elàstics, Pistoles de Silicones i recàrregues, Bosses de plàstic de fem grandària gran.

 

La fabricació i distribució es fa diàriament en els dos parcs de bombers, i sempre baix petició en el mail    solicitudpantallas@bomberosalicante.com   , i és necessari que tant els sanitaris com les persones dels cossos de seguretat remeten un correu per a sol·licitar i demanar el material que necessiten.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.