Aïllen una classe d’Infantil d’una escola de Sant Vicent del Raspeig per un brot de coronavirus

 

La localitat de Sant Vicent del Raspeig en la comarca de l’Alacantí (Alacant), està vivint les seues hores més baixes a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el col·legi José Ramón García Antón d’este municipi.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, este divendres, 16 d’octubre, es van confirmar dos positius per Covid-19 en este centre educatiu. Amb estos dos casos són ja quatre persones les afectades per la pandèmia, tres xiquets de tres anys i una professora respectivament d’una aula infantil que esta confinada.

 

La direcció del centre va comunicar este dijous als pares dels seus alumnes els dos primers positius, una xiqueta de tres anys i la seua mestra. El centre va assenyalar que s’han activat tots els protocols necessaris i els rastrejadors oportuns per evitar més contagis.

 

Els quatre contagiats per coronavirus es trobaven bé este divendres. Fins al moment, no s’han detectat més positius entre els seus familiars ni entre els alumnes, segons la informació facilitada pel centre als pares dels xiquets.

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.