Aïllen una classe d’Infantil d’una escola de Sant Vicent del Raspeig per un brot de coronavirus

 

La localitat de Sant Vicent del Raspeig en la comarca de l’Alacantí (Alacant), està vivint les seues hores més baixes a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el col·legi José Ramón García Antón d’este municipi.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, este divendres, 16 d’octubre, es van confirmar dos positius per Covid-19 en este centre educatiu. Amb estos dos casos són ja quatre persones les afectades per la pandèmia, tres xiquets de tres anys i una professora respectivament d’una aula infantil que esta confinada.

 

La direcció del centre va comunicar este dijous als pares dels seus alumnes els dos primers positius, una xiqueta de tres anys i la seua mestra. El centre va assenyalar que s’han activat tots els protocols necessaris i els rastrejadors oportuns per evitar més contagis.

 

Els quatre contagiats per coronavirus es trobaven bé este divendres. Fins al moment, no s’han detectat més positius entre els seus familiars ni entre els alumnes, segons la informació facilitada pel centre als pares dels xiquets.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.