Aïllen una classe d’Infantil d’una escola de Sant Vicent del Raspeig per un brot de coronavirus

 

La localitat de Sant Vicent del Raspeig en la comarca de l’Alacantí (Alacant), està vivint les seues hores més baixes a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el col·legi José Ramón García Antón d’este municipi.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, este divendres, 16 d’octubre, es van confirmar dos positius per Covid-19 en este centre educatiu. Amb estos dos casos són ja quatre persones les afectades per la pandèmia, tres xiquets de tres anys i una professora respectivament d’una aula infantil que esta confinada.

 

La direcció del centre va comunicar este dijous als pares dels seus alumnes els dos primers positius, una xiqueta de tres anys i la seua mestra. El centre va assenyalar que s’han activat tots els protocols necessaris i els rastrejadors oportuns per evitar més contagis.

 

Els quatre contagiats per coronavirus es trobaven bé este divendres. Fins al moment, no s’han detectat més positius entre els seus familiars ni entre els alumnes, segons la informació facilitada pel centre als pares dels xiquets.

 

 

 

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.