Registrat un brot de coronavirus en un aniversari en Burjassot amb sis contagiats

 

De l’última actualització de dades per municipis de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública es desprén que entre el 2 i el 6 de juliol, és a dir, en quatre dies, s’han registrat 9 casos nous de coronavirus en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, sis d’ells s’haurien detectat després de la celebració d’un aniversari, mentres que els altres tres casos nous no tindrien cap relació entre ells.

 

Este seria el tercer brot en el territori valencià i el segon en la comarca de l’Horta Nord (València) des de què acabà l’estat d’alarma, ja que s’han decretat en Rafelbunyol i en Castelló de la Plana

 

Este mateix matí de dimarts s’ha comprovat en el centre de salut de la localitat que el resultat positiu de sis proves PCR tenien relació amb una celebració familiar. Des de l’Ajuntament asseguren que la Conselleria els ha dit que «està tot controlat». A pesar d’això, ha sigut el mateix consistori el que ha demanat informació sobre la situació.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.