Registrat un brot de coronavirus en un aniversari en Burjassot amb sis contagiats

 

De l’última actualització de dades per municipis de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública es desprén que entre el 2 i el 6 de juliol, és a dir, en quatre dies, s’han registrat 9 casos nous de coronavirus en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, sis d’ells s’haurien detectat després de la celebració d’un aniversari, mentres que els altres tres casos nous no tindrien cap relació entre ells.

 

Este seria el tercer brot en el territori valencià i el segon en la comarca de l’Horta Nord (València) des de què acabà l’estat d’alarma, ja que s’han decretat en Rafelbunyol i en Castelló de la Plana

 

Este mateix matí de dimarts s’ha comprovat en el centre de salut de la localitat que el resultat positiu de sis proves PCR tenien relació amb una celebració familiar. Des de l’Ajuntament asseguren que la Conselleria els ha dit que «està tot controlat». A pesar d’això, ha sigut el mateix consistori el que ha demanat informació sobre la situació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.