Registrat un brot de coronavirus en un aniversari en Burjassot amb sis contagiats

 

De l’última actualització de dades per municipis de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública es desprén que entre el 2 i el 6 de juliol, és a dir, en quatre dies, s’han registrat 9 casos nous de coronavirus en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, sis d’ells s’haurien detectat després de la celebració d’un aniversari, mentres que els altres tres casos nous no tindrien cap relació entre ells.

 

Este seria el tercer brot en el territori valencià i el segon en la comarca de l’Horta Nord (València) des de què acabà l’estat d’alarma, ja que s’han decretat en Rafelbunyol i en Castelló de la Plana

 

Este mateix matí de dimarts s’ha comprovat en el centre de salut de la localitat que el resultat positiu de sis proves PCR tenien relació amb una celebració familiar. Des de l’Ajuntament asseguren que la Conselleria els ha dit que «està tot controlat». A pesar d’això, ha sigut el mateix consistori el que ha demanat informació sobre la situació.

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.