Sanitat notifica 13 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 5 d’octubre, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha comparegut en una roda de premsa per informar sobre la situació del coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha confirmat l’aparició de 13 nous brots de coronavirus durant les últimes hores.

 

A continuació, els 13 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 7 persones d’origen laboral.

 

A demés, ressalten també els set casos notificats en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (València). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albocàsser: 7 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral.
  • Godelleta: 6 casos. Origen social
  • Nules: 4 casos. Origen social.
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral.
  • Sogorb: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Origen social.
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen laboral.

Últimes notícies

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.