11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Sanitat notifica 13 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 5 d’octubre, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha comparegut en una roda de premsa per informar sobre la situació del coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha confirmat l’aparició de 13 nous brots de coronavirus durant les últimes hores.

 

A continuació, els 13 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 7 persones d’origen laboral.

 

A demés, ressalten també els set casos notificats en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (València). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albocàsser: 7 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral.
  • Godelleta: 6 casos. Origen social
  • Nules: 4 casos. Origen social.
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral.
  • Sogorb: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Origen social.
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen laboral.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.