Sanitat notifica 13 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 5 d’octubre, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha comparegut en una roda de premsa per informar sobre la situació del coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha confirmat l’aparició de 13 nous brots de coronavirus durant les últimes hores.

 

A continuació, els 13 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 7 persones d’origen laboral.

 

A demés, ressalten també els set casos notificats en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (València). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albocàsser: 7 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral.
  • Godelleta: 6 casos. Origen social
  • Nules: 4 casos. Origen social.
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral.
  • Sogorb: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Origen social.
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen laboral.

Últimes notícies

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.