Sanitat notifica 13 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 5 d’octubre, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha comparegut en una roda de premsa per informar sobre la situació del coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha confirmat l’aparició de 13 nous brots de coronavirus durant les últimes hores.

 

A continuació, els 13 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 7 persones d’origen laboral.

 

A demés, ressalten també els set casos notificats en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (València). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albocàsser: 7 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral.
  • Godelleta: 6 casos. Origen social
  • Nules: 4 casos. Origen social.
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral.
  • Sogorb: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Origen social.
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen laboral.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.