Sanitat notifica 13 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 5 d’octubre, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha comparegut en una roda de premsa per informar sobre la situació del coronavirus en el territori valencià. Sanitat ha confirmat l’aparició de 13 nous brots de coronavirus durant les últimes hores.

 

A continuació, els 13 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 7 persones d’origen laboral.

 

A demés, ressalten també els set casos notificats en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (València). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albocàsser: 7 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 3 casos. Origen laboral.
  • Godelleta: 6 casos. Origen social
  • Nules: 4 casos. Origen social.
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral.
  • Sogorb: 7 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen laboral.
  • València: 3 casos. Origen social.
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social.
  • València: 6 casos. Origen social.
  • València: 9 casos. Origen laboral
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen laboral.

Últimes notícies

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.