Sanitat notifica 47 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 28 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 47 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 47 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 13 focus. A demés, cal destacar la situació de la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló),que ha notificat 15 casos d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

 

 

  • Alaquàs: 10 casos. Origen social
  • Alaquàs: 4 casos. Origen laboral
  • Alcoi: 3 casos. Origen social
  • Alacant: 5 casos. Origen social
  • Bonrepòs i Mirambell: 4 casos. Origen social
  • Carcaixent: 5 casos. Origen social
  • Chiva: 7 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Elx: 5 casos. Origen social
  • Elx: 6 casos. Origen social
  • Godella: 3 casos. Origen social
  • Ibi: 3 casos. Origen laboral
  • Llíria: 3 casos. Origen social
  • Llíria: 7 casos. Origen social
  • Llombai: 6 casos. Origen social
  • Moncada: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 6 casos. Origen social
  • Quart de Poblet: 10 casos. Origen laboral
  • Quart de Poblet: 6 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 3 casos. Origen social
  • Requena: 3 casos. Origen social
  • Requena: 3 casos. Origen social
  • Requena: 8 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 4 casos. Origen social
  • Santa Pola: 7 casos. Origen social
  • Turís: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 14 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen laboral
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 9 casos. Origen social
  • Vila-real: 6 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 15 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social
  • Vinaròs: 6 casos. Origen social
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.