Una campanya de la Generalitat reivindica la responsabilitat de la joventut en la pandèmia

 

La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».

 

La campanya, que s’ha presentat este dilluns en el Palau de la Generalitat, mostra que ser jove en temps de pandèmia, quan tots els dies pareixen un copia-pega de l’anterior o no et pots saludar amb abraçades, no està «tan malament», i apel·la al fet que «la responsabilitat de hui serà la victòria de demà».

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat que esta campanya suposa «una mirada cap avant, una mirada de corresponsabilitat», una «aportació positiva» ara que comença un mes que pot ser un dels «més decisius» en esta etapa de la pandèmia.

 

Ximo Puig destaca el paper definitiu de la joventut en este moment

Ha destacat el «paper definitiu» que té la joventut en este moment, i ha indicat que, encara que hi ha gent que «acaba carregant la responsabilitat en els jóvens» de la situació de la pandèmia, no és d’eixa forma, perquè el 92% de valencians va complir estrictament el confinament, sense una diferència «substancial» entre jóvens i majors.

 

«Els jóvens han demostrat durant molt de temps la seua responsabilitat», ha assenyalat Puig, qui ha indicat que és «fonamental» una aliança intergeneracional, perquè sense ella «no hi ha futur per a una societat avançada», i ha asseverat que cal estar «tots junts en esta causa comuna».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.