Una campanya de la Generalitat reivindica la responsabilitat de la joventut en la pandèmia

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya ‘Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».   La […]

 

La Generalitat ha creat, al costat del Consell Valencià de la Joventut, la campanya ‘Comando Z‘, que des d’un enfocament constructiu i amb el llenguatge dels jóvens pretén reconéixer que la joventut està actuant bé en la pandèmia i crida este col·lectiu a mostrar-se «amb el cap i la mascareta ben alta».

 

La campanya, que s’ha presentat este dilluns en el Palau de la Generalitat, mostra que ser jove en temps de pandèmia, quan tots els dies pareixen un copia-pega de l’anterior o no et pots saludar amb abraçades, no està «tan malament», i apel·la al fet que «la responsabilitat de hui serà la victòria de demà».

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat que esta campanya suposa «una mirada cap avant, una mirada de corresponsabilitat», una «aportació positiva» ara que comença un mes que pot ser un dels «més decisius» en esta etapa de la pandèmia.

 

Ximo Puig destaca el paper definitiu de la joventut en este moment

Ha destacat el «paper definitiu» que té la joventut en este moment, i ha indicat que, encara que hi ha gent que «acaba carregant la responsabilitat en els jóvens» de la situació de la pandèmia, no és d’eixa forma, perquè el 92% de valencians va complir estrictament el confinament, sense una diferència «substancial» entre jóvens i majors.

 

«Els jóvens han demostrat durant molt de temps la seua responsabilitat», ha assenyalat Puig, qui ha indicat que és «fonamental» una aliança intergeneracional, perquè sense ella «no hi ha futur per a una societat avançada», i ha asseverat que cal estar «tots junts en esta causa comuna».

Últimes notícies

La vaga suprimix el 22 % dels trens d’alta velocitat i el 20 % de l’Euromed

La vaga de maquinistes ha afectat les connexions amb Valencia, Castellón i Alicante. S’ha suprimit el 22 % dels trens d’alta velocitat i el 20 % de l’Euromed.

Nikola Mirotic es perdrà diversos partits amb el Valencia Basket

Nikola Mirotic estarà de baixa diversos partits per una lesió muscular a l’adductor de la cama esquerra. No jugarà divendres contra el Barça.

Valencia Basket, ben posicionat per a ser franquícia de l’Eurolliga

Chus Bueno considera que Valencia Basket té les condicions per a ser franquícia. Els clubs propietaris decidiran en un o dos mesos quins aspirants trien.

València reunirà el sector de l’alvocat per a analitzar els reptes del cultiu

El IV AguacateForum reunirà el 24 de novembre a València productors, experts i empreses per a debatre els reptes i les oportunitats del cultiu de l’alvocat.

Retards en la línia d’alta velocitat Madrid-Llevant per una incidència en un tren Ouigo

Una incidència en un tren Ouigo aturat a Aranjuez ha provocat retards en la línia d’alta velocitat entre Madrid i Llevant. Els passatgers rebran trasllats i compensacions segons el trajecte.

La vaga de maquinistes de Renfe manté els serveis mínims després de l’accident d’Urda

El sindicat Semaf ha iniciat una vaga de 24 hores en Renfe, un dia després de l’accident d’Urda. Els serveis mínims varien segons el tipus de tren.

El Valencia guarda un minut de silenci per les víctimes de Toledo i recorda la dana

La plantilla del Valencia ha homenatjat les víctimes de l’accident ferroviari de Toledo abans d’entrenar-se a Paterna. El club també ha recordat les víctimes de la dana de 2024.

Gonzalo Villar: «Espero un Valencia fuerte y herido»

Gonzalo Villar espera un València més perillós després de la derrota anterior, en el partit de diumenge al Martínez Valero. El migcampista també ha parlat de l’Elx i del seu moment personal.