10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Primer possible cas de coronavirus per cep Índia a València

Conselleria de Sanitat ha confirmat que està investigant un possible cas de la nova variant índia del coronavirus a València. Salut Pública ha informat que es tracta d’una dona que ara mateix està ingressada i aïllada a l’Hospital General de València després d’arribar al servei d’Urgències amb uns símptomes compatibles amb la malaltia i tenir contacte amb una persona que ha viatjat a l’Índia.

La pacient no havia viatjat a l’Índia. És la seua germana la que acaba de tornar de país asiàtic, per la qual cosa Sanitat està investigant i estudiant el cas per si pogués tractar-se d’un cas de contagi per la nova cep índia del coronavirus. De moment, la germana de la pacient està aïllada a l’espera de realitzar més proves.

Sanitat evita causar alarma

 

Segons les últimes informacions, de moment la Conselleria insisteix que no hi ha encara constatació clínica de què cep és. “És important saber que el cas és únic i està aïllat“, matisen des de Sanitat, insistint en la necessitat d’evitar alarmes innecessàries.

“S’estan fent encara seqüències de PCR per aïllar la variant. Les primeres anàlisis no descarten algunes de les soques, Però és aviat per afirmar que cep és, encara es trigaran uns dies a tenir resultats definitius. Les sospites venen perquè la germana de l’afectada (que està aïllada) ha viatjat a l’Índia, però no hi ha encara constatació clínica que cep és “expliquen des de Sanitat.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.