Primer possible cas de coronavirus per cep Índia a València

Conselleria de Sanitat ha confirmat que està investigant un possible cas de la nova variant índia del coronavirus a València. Salut Pública ha informat que es tracta d’una dona que ara mateix està ingressada i aïllada a l’Hospital General de València després d’arribar al servei d’Urgències amb uns símptomes compatibles amb la malaltia i tenir contacte amb una persona que ha viatjat a l’Índia.

La pacient no havia viatjat a l’Índia. És la seua germana la que acaba de tornar de país asiàtic, per la qual cosa Sanitat està investigant i estudiant el cas per si pogués tractar-se d’un cas de contagi per la nova cep índia del coronavirus. De moment, la germana de la pacient està aïllada a l’espera de realitzar més proves.

Sanitat evita causar alarma

 

Segons les últimes informacions, de moment la Conselleria insisteix que no hi ha encara constatació clínica de què cep és. “És important saber que el cas és únic i està aïllat“, matisen des de Sanitat, insistint en la necessitat d’evitar alarmes innecessàries.

“S’estan fent encara seqüències de PCR per aïllar la variant. Les primeres anàlisis no descarten algunes de les soques, Però és aviat per afirmar que cep és, encara es trigaran uns dies a tenir resultats definitius. Les sospites venen perquè la germana de l’afectada (que està aïllada) ha viatjat a l’Índia, però no hi ha encara constatació clínica que cep és “expliquen des de Sanitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig