222 casos nous de coronavirus i 6 defuncions Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 1.397.474 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 163.714 a Castelló, 507.675 a Alacant i 726.085 a València. Han rebut les dos dosis 358.527 persones.

A més, s’han notificat 222 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.992 persones. Per províncies, 65 a Castelló (39.981 en total); 54 a Alacant (145.956 en total); i 103 a la província de València (203.054 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 192 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.457 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.188 a Castelló, 145.729 a Alacant i 203.485 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 275 persones ingressades: 37 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 83 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 155 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.276: 789 a la província de Castelló, 2.771 en la d’Alacant i 3.716 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.727 casos actius, la qual cosa suposa un 0,93% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 11 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Manises: 4 casos. Origen social
La Vila Joiosa: 4 casos. Origen social
• Orihuela: 5 casos. Origen laboral
Alcoi: 4 casos. Origen social
Xàbia: 3 casos. Origen social
Calp: 3 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 5 casos. Àmbit educatiu
Bétera: 4 casos. Origen social
Elx: 3 casos. Origen social
L’Afàs Del Pi: 8 casos. Origen laboral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.