14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

222 casos nous de coronavirus i 6 defuncions Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 1.397.474 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 163.714 a Castelló, 507.675 a Alacant i 726.085 a València. Han rebut les dos dosis 358.527 persones.

A més, s’han notificat 222 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.992 persones. Per províncies, 65 a Castelló (39.981 en total); 54 a Alacant (145.956 en total); i 103 a la província de València (203.054 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 192 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.457 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.188 a Castelló, 145.729 a Alacant i 203.485 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 275 persones ingressades: 37 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 83 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 155 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.276: 789 a la província de Castelló, 2.771 en la d’Alacant i 3.716 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.727 casos actius, la qual cosa suposa un 0,93% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 11 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Manises: 4 casos. Origen social
La Vila Joiosa: 4 casos. Origen social
• Orihuela: 5 casos. Origen laboral
Alcoi: 4 casos. Origen social
Xàbia: 3 casos. Origen social
Calp: 3 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 5 casos. Àmbit educatiu
Bétera: 4 casos. Origen social
Elx: 3 casos. Origen social
L’Afàs Del Pi: 8 casos. Origen laboral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.