222 casos nous de coronavirus i 6 defuncions Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 1.397.474 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 163.714 a Castelló, 507.675 a Alacant i 726.085 a València. Han rebut les dos dosis 358.527 persones.

A més, s’han notificat 222 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.992 persones. Per províncies, 65 a Castelló (39.981 en total); 54 a Alacant (145.956 en total); i 103 a la província de València (203.054 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 192 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 389.457 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.188 a Castelló, 145.729 a Alacant i 203.485 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 275 persones ingressades: 37 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 83 a la província d’Alacant, 23 d’ells en l’UCI; i 155 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.276: 789 a la província de Castelló, 2.771 en la d’Alacant i 3.716 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.727 casos actius, la qual cosa suposa un 0,93% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 11 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Manises: 4 casos. Origen social
La Vila Joiosa: 4 casos. Origen social
• Orihuela: 5 casos. Origen laboral
Alcoi: 4 casos. Origen social
Xàbia: 3 casos. Origen social
Calp: 3 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 5 casos. Àmbit educatiu
Bétera: 4 casos. Origen social
Elx: 3 casos. Origen social
L’Afàs Del Pi: 8 casos. Origen laboral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.