144 casos nous i 7 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.519.428 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 178.809 a Castelló, 555.655 a Alacant i 784.964 a València.

Han rebut les dos dosis 394.281 persones. Per províncies: 47.263 a Castelló, 141.878 a Alacant i 205.140 a València.

A més, s’han notificat 144 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.850 persones. Per províncies, 43 a Castelló (40.148 en total); 49 a Alacant (146.192 en total); i 52 a la província de València (203.508 en total). El total de casos assignats se situa en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 174 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.063 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.304 a Castelló, 145.923 a Alacant i 203.779 a València, i el total de casos no assignats es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 10 pacients en UCI; 74 a la província d’Alacant, 18 d’ells en l’UCI; i 138 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.302: 792 a la província de Castelló, 2.778 en la d’Alacant i 3.732 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.954 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 6
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 15 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
Gandia: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen laboral
València: 4 casos. Origen laboral
La Vila Joiosa: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
Elx: 3 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Burjassot: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Massanassa: 4 casos. Origen laboral
Almenara: 4 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 9 casos. Origen social
 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.