144 casos nous i 7 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.519.428 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 178.809 a Castelló, 555.655 a Alacant i 784.964 a València.

Han rebut les dos dosis 394.281 persones. Per províncies: 47.263 a Castelló, 141.878 a Alacant i 205.140 a València.

A més, s’han notificat 144 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.850 persones. Per províncies, 43 a Castelló (40.148 en total); 49 a Alacant (146.192 en total); i 52 a la província de València (203.508 en total). El total de casos assignats se situa en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 174 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.063 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.304 a Castelló, 145.923 a Alacant i 203.779 a València, i el total de casos no assignats es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 10 pacients en UCI; 74 a la província d’Alacant, 18 d’ells en l’UCI; i 138 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.302: 792 a la província de Castelló, 2.778 en la d’Alacant i 3.732 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.954 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 6
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 15 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
Gandia: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen laboral
València: 4 casos. Origen laboral
La Vila Joiosa: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
Elx: 3 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Burjassot: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Massanassa: 4 casos. Origen laboral
Almenara: 4 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 9 casos. Origen social
 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.