144 casos nous i 7 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.519.428 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 178.809 a Castelló, 555.655 a Alacant i 784.964 a València.

Han rebut les dos dosis 394.281 persones. Per províncies: 47.263 a Castelló, 141.878 a Alacant i 205.140 a València.

A més, s’han notificat 144 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.850 persones. Per províncies, 43 a Castelló (40.148 en total); 49 a Alacant (146.192 en total); i 52 a la província de València (203.508 en total). El total de casos assignats se situa en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 174 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.063 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.304 a Castelló, 145.923 a Alacant i 203.779 a València, i el total de casos no assignats es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 10 pacients en UCI; 74 a la província d’Alacant, 18 d’ells en l’UCI; i 138 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.302: 792 a la província de Castelló, 2.778 en la d’Alacant i 3.732 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.954 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 6
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 15 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
Gandia: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen laboral
València: 4 casos. Origen laboral
La Vila Joiosa: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
Elx: 3 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Burjassot: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Massanassa: 4 casos. Origen laboral
Almenara: 4 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 9 casos. Origen social
 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022