144 casos nous i 7 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.519.428 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 178.809 a Castelló, 555.655 a Alacant i 784.964 a València.

Han rebut les dos dosis 394.281 persones. Per províncies: 47.263 a Castelló, 141.878 a Alacant i 205.140 a València.

A més, s’han notificat 144 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 389.850 persones. Per províncies, 43 a Castelló (40.148 en total); 49 a Alacant (146.192 en total); i 52 a la província de València (203.508 en total). El total de casos assignats se situa en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 174 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 390.063 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.304 a Castelló, 145.923 a Alacant i 203.779 a València, i el total de casos no assignats es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 45 a la província de Castelló, amb 10 pacients en UCI; 74 a la província d’Alacant, 18 d’ells en l’UCI; i 138 a la província de València, 32 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.302: 792 a la província de Castelló, 2.778 en la d’Alacant i 3.732 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.954 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 6
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 15 brots des de l’última actualització:

València: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Àmbit educatiu
Gandia: 5 casos. Origen social
Nules: 4 casos. Origen laboral
València: 4 casos. Origen laboral
La Vila Joiosa: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
Elx: 3 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Burjassot: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Massanassa: 4 casos. Origen laboral
Almenara: 4 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 9 casos. Origen social
 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.