Castalla tanca les instal·lacions públiques davant de l’augment de la incidència del coronavirus

 

L’Ajuntament de Castalla, en l’Alcoià (Alacant), ha decidit tancar totes les instal·lacions i edificis públics del municipi des d’este dimecres i fins al pròxim 1 de gener davant de «l’augment de la incidència del Covid-19 experimentat en la localitat en els últims dies», segons un comunicat del consistori.

 

L’alcalde de Castalla, Antonio Bernabeu, ha justificat les noves restriccions i ha apel·lat a la «responsabilitat municipal per a evitar que el virus s’expandisca per la ciutat en la situació epidemiològica actual». «Per Nadal hem de ser encara més prudents i prioritzar la salut per davant de les celebracions», ha manifestat.

 

De manera complementària, ha recordat l’alcalde, es recomana «reduir al màxim el número de trobades socials i complir amb disciplina la normativa que les diferents autoritats competents han aprovat per a evitar la propagació del virus en les dates tan especials que s’aproximen».

 

Per part seua, la regidora de Sanitat, Maite Gimeno, ha incidit en «la importància de la responsabilitat individual. Cada un de nosaltres hem d’usar la mascareta, el gel hidroalcohòlic i respectar la distància de seguretat entre persones. És l’única manera de cuidar-nos entre tots», ha subratllat.

Últimes notícies

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.