45 classes acaben confinades en la 24a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que formen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada  el 98,5%, és a dir, 1.818 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 31 grups de 16 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 45 aules de 27 centres educatius. S’han desconfinat 52 grups de 36 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 32%.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,1 % de positius actius, 514 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, se n’ha registrat un 0,1 % de positius actius, això és 85 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,1 % del professorat.

 

Aules confinades per comarques

En les comarques de Castelló, el 97,9% dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 19 grups de 5 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,7 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

En les comarques de València, el 98,9% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 10 centres que tenen 12 grups confinats, és a dir, el 99,9% dels prop de 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques d’Alacant, durant la setmana passada, es va determinar el confinament de 10 grups de 8 centres educatius, s’han desconfinat 30 grups de 14 centres educatius i romanen confinats, de setmanes anteriors, 4 grups de 4 centres educatius.

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.