45 classes acaben confinades en la 24a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que formen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada  el 98,5%, és a dir, 1.818 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 31 grups de 16 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 45 aules de 27 centres educatius. S’han desconfinat 52 grups de 36 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 32%.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,1 % de positius actius, 514 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, se n’ha registrat un 0,1 % de positius actius, això és 85 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,1 % del professorat.

 

Aules confinades per comarques

En les comarques de Castelló, el 97,9% dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 19 grups de 5 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,7 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

En les comarques de València, el 98,9% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 10 centres que tenen 12 grups confinats, és a dir, el 99,9% dels prop de 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques d’Alacant, durant la setmana passada, es va determinar el confinament de 10 grups de 8 centres educatius, s’han desconfinat 30 grups de 14 centres educatius i romanen confinats, de setmanes anteriors, 4 grups de 4 centres educatius.

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.