45 classes acaben confinades en la 24a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 8 al 12 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que formen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada  el 98,5%, és a dir, 1.818 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la segona setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 31 grups de 16 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 45 aules de 27 centres educatius. S’han desconfinat 52 grups de 36 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 32%.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,1 % de positius actius, 514 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, se n’ha registrat un 0,1 % de positius actius, això és 85 docents. A més, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 0,1 % del professorat.

 

Aules confinades per comarques

En les comarques de Castelló, el 97,9% dels 249 centres educatius no té cap grup confinat. En este cas, són alumnes de 19 grups de 5 centres els que s’han hagut de confinar. Això vol dir que el 99,7 % dels més de 6.000 grups d’estes comarques fa classes presencials sense problemes.

 

En les comarques de València, el 98,9% dels 958 centres educatius sostinguts amb fons públics no té cap grup escolar confinat. Hi ha 10 centres que tenen 12 grups confinats, és a dir, el 99,9% dels prop de 24.300 grups fa classes presencials amb tota normalitat.

 

En les comarques d’Alacant, durant la setmana passada, es va determinar el confinament de 10 grups de 8 centres educatius, s’han desconfinat 30 grups de 14 centres educatius i romanen confinats, de setmanes anteriors, 4 grups de 4 centres educatius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.