CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.913 nous casos de positius i tres defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.913 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 445.893 persones.

Per províncies, 289 a Castelló (46.061 en total); 764 a Alacant (159.521 en total); i 1.860 a València (240.309 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.980 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 421.591 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.699 a Castelló, 153.045 a Alacant i 224.788 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 586 persones ingressades: 58 a la província de Castelló, 5 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 17 d’ells en l’UCI; i 415 a la província de València, 56 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.478: 809 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.818 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 28.286 casos actius, la qual cosa suposa un 6,18% del total de positius.

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

Elx: 13 casos. Origen social
València: 35 casos. Origen social
València: 12 casos. Origen social
Valencià: 11 casos. Origen social
Riba-roja: 11 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.090.909 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.570.677 persones.

Per províncies: 303.164 a Castelló, 923.285 a Alacant i 1.344.228 a València.

Últimes notícies

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.