CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.913 nous casos de positius i tres defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.913 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 445.893 persones.

Per províncies, 289 a Castelló (46.061 en total); 764 a Alacant (159.521 en total); i 1.860 a València (240.309 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.980 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 421.591 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.699 a Castelló, 153.045 a Alacant i 224.788 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 586 persones ingressades: 58 a la província de Castelló, 5 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 17 d’ells en l’UCI; i 415 a la província de València, 56 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.478: 809 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.818 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 28.286 casos actius, la qual cosa suposa un 6,18% del total de positius.

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

Elx: 13 casos. Origen social
València: 35 casos. Origen social
València: 12 casos. Origen social
Valencià: 11 casos. Origen social
Riba-roja: 11 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.090.909 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.570.677 persones.

Per províncies: 303.164 a Castelló, 923.285 a Alacant i 1.344.228 a València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.