9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.913 nous casos de positius i tres defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.913 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 445.893 persones.

Per províncies, 289 a Castelló (46.061 en total); 764 a Alacant (159.521 en total); i 1.860 a València (240.309 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.980 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 421.591 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.699 a Castelló, 153.045 a Alacant i 224.788 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 586 persones ingressades: 58 a la província de Castelló, 5 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 17 d’ells en l’UCI; i 415 a la província de València, 56 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.478: 809 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.818 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 28.286 casos actius, la qual cosa suposa un 6,18% del total de positius.

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

Elx: 13 casos. Origen social
València: 35 casos. Origen social
València: 12 casos. Origen social
Valencià: 11 casos. Origen social
Riba-roja: 11 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.090.909 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.570.677 persones.

Per províncies: 303.164 a Castelló, 923.285 a Alacant i 1.344.228 a València.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.