13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 2.913 nous casos de positius i tres defuncions

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.913 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 445.893 persones.

Per províncies, 289 a Castelló (46.061 en total); 764 a Alacant (159.521 en total); i 1.860 a València (240.309 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.980 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 421.591 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.699 a Castelló, 153.045 a Alacant i 224.788 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 586 persones ingressades: 58 a la província de Castelló, 5 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 17 d’ells en l’UCI; i 415 a la província de València, 56 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.478: 809 a la província de Castelló, 2.851 en la d’Alacant i 3.818 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 28.286 casos actius, la qual cosa suposa un 6,18% del total de positius.

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

Elx: 13 casos. Origen social
València: 35 casos. Origen social
València: 12 casos. Origen social
Valencià: 11 casos. Origen social
Riba-roja: 11 casos. Origen laboral

Vacunació

 

Un total de 3.090.909 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.570.677 persones.

Per províncies: 303.164 a Castelló, 923.285 a Alacant i 1.344.228 a València.

Últimes notícies

Cuenca accepta que la jutgessa consulte si és possible recuperar els seus missatges de WhatsApp amb Mazón del 29-O

José Manuel Cuenca ha acceptat que es consulte a la Generalitat si poden recuperar-se els seus missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón del 29-O i, si és viable, que se li demane consentiment per a incorporar-los a la causa per la DANA. La jutgessa i el fiscal han rebutjat imputar-li al no tindre comandament en la gestió de l'emergència.

El preu del torró puja un 16% per l’alça de l’ametla i l’ou, segons l’OCU

El torró tradicional ha encarit un 15,95% i costa de mitjana 23 euros/kg. La pujada s'ha concentrat en les marques de fabricant i s'explica per l'alça d'ametla i ou.

La UE continua negociant les quotes de 2026 després d’una primera proposta sense avanços per a Espanya

Els ministres de Pesca de la UE encaren una altra jornada per a tancar les possibilitats de 2026 a Atlàntic i els dies de pesca al Mediterrani. La primera proposta de compromís aporta pocs avanços per a Espanya, que busca marge al Mediterrani i solucions per al verat davant la falta d'acord amb els Estats costaners.

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.

El PSOE es reafirma a esgotar la legislatura i defén que el Govern funciona bé

Rebeca Torró ha reiterat que l'Executiu 'governa i funciona bé' i que respon 'amb absoluta contundència' als casos que l'oposició esgrimix per a demanar eleccions.

La vaga de metges culmina quatre jornades amb una manifestació a València

Quatre jornades d'atur mèdic es tanquen hui amb una marxa a les 19 hores a València. La negociació amb Sanitat seguix oberta després d'una reunió sense acord.

Alacant suma més passatgers que en 2024 amb 18,6 milions fins a novembre; València depassa els 11 milions

Alacant ha acumulat 18,6 milions de viatgers fins a novembre i ja supera tot 2024. València també ha batut el seu registre anual amb quasi 11 milions.

Detingut a Benidorm un britànic condemnat a cadena perpètua per drogues i armes

La Policia Nacional va arrestar a Benidorm a un britànic de 35 anys reclamat per a complir cadena perpètua per tràfic de drogues i possessió d'armes. Tenia una orde internacional des de 2021 i la seua localització es va activar després d'un avís recent d'Interpol.